Honda Türkiye'de Motosiklet Üretimine Başlayacak.

Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
İyice arge ülkesi olduk gelen bişey yapıyor 3-5 sene sonra farklı bişey yapıyor yol geçen hanı gibi olduk anasını satayım. Geleceği çağdaş temellerle kuramazsak bugün açılır yarın kapanır.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İyice arge ülkesi olduk gelen bişey yapıyor 3-5 sene sonra farklı bişey yapıyor yol geçen hanı gibi olduk anasını satayım. Geleceği çağdaş temellerle kuramazsak bugün açılır yarın kapanır.

Çok açık konuşayım; 1000 küsür senelik Türk tarihinin en dandik yönetim dönemindeyiz. Bu kadrolara öyle ya da böyle bulaşan insanlarla çağdaş temel kurulamaz, zaten çağdaş temel dediğimiz şey geçmişte kurulmuş ama 1938'de bitmiş. Biz geçmişte kendi uçağımızı yapabilen bir ülkeydik, şimdi anca "dua edince büyüyen fasulye" pozisyonundayız.
 
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
Çok açık konuşayım; 1000 küsür senelik Türk tarihinin en dandik yönetim dönemindeyiz. Bu kadrolara öyle ya da böyle bulaşan insanlarla çağdaş temel kurulamaz, zaten çağdaş temel dediğimiz şey geçmişte kurulmuş ama 1938'de bitmiş. Biz geçmişte kendi uçağımızı yapabilen bir ülkeydik, şimdi anca "dua edince büyüyen fasulye" pozisyonundayız.
Bunları denize koy yönetici yap , kum krizi yaşanır millet kum bulamaz abi bunlar öyle kafa 😂 😂
 
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
277
Beddua etme hakkımız varsa 28 Şubat ve sonrasında Deniz Baykal'a ana avrat sövelim. Bizim de şeytan taşlamamız bu olsun.
o nasıl bir komploydu ki ordumuzu gözden düşürdü , eski siyasi partilere güvenleri sıfırladı, laikliği yere serdi bunları başımıza getirtti Allah bu moritanyalıların belasını versin bunlarda kafa yok abi 😂
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Honda TR satışları globalde 2 yada 3. sırada diye izledim bir videoda yanlış hatırlamıyorsam Selçuk'du yayımlayan , yani Honda burada üretim yapmıyorsa hem ayıp eder hemde zarar eder , umarım elektrikli modellerini de çoğaltır ve TR de de üretir..
Merhaba,

Motopixel Selçuk'un videosunun altına şu mesajı yazmıştım:

Merhaba.

Öncelikle video için teşekkürler.

Ancak verilerin altında o markanın en çok satış yaptığı ülkeler olarak belirttiğiniz ifadede hata olduğunu düşünüyorum.

Motosikletlerin en çok satıldığı ülkeler olarak verdiğiniz rakamlar altında yazdığınız bazı ülkelerin nüfusları şu şekilde:

Bosna Hersek 3.2 milyon

Moldova 3 milyon

Arnavutluk 2.8 milyon

Letonya: 1.8 milyon

Makedonya: 1.8 milyon

İzlanda: 400 bin

Her markanın altında paylaştığınız ülkeler o markanın en çok satış yaptığı değil satışlarını en çok arttırdığı ülkeler olsa gerek.

Zaten bu ülkelerden bahsederken markaların o ülkelerdeki satışlarını ne kadar arttırdığını belirtmeniz de yazdıklarımı doğrular nitelikte.

Kolay gelsin.

Bahsi geçen video da şu:


Videodan Honda'nın en çok satışı 1. Ukrayna 2. Türkiye'de yaptığı anlaşılıyor ama alakası yok.


Kendisinin eksik çalışıp yanlış yorumlayıp öylece yayınladığı bir başka video sadece.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Selçuk'muş evet videoyu tekrar izledim , yanlış anlaşılacak şekilde anlatmış Honda satışlarını en çok Ukrayna ve Türkiye'de arttırmış..
Bu mesajınızı yeni gördüm. Önceki mesajımda bundan bahsetmiştim. Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Saffet abi Honda Türkiye başkan yardımcısına direk fabrikayı sormuş.

2026 Mayıs ayında banttan ilk motorlar inecekmiş. Başlangıçta 170 kişi çalışacakmış hedef 300 kişi. İlk başlarda ufak bir model motor üretilecekmiş ama ileride ikinci bir model düşünüyorlarmış. Hedef İhracat. 2024 de 162 bin motor satmışlar. 100 bin adet üretim hedefliyorlarmış.
Merak ettim Chatgp ye sordum ne kadar ucuzlar diye. AI ye göre ülkede sadece montaj ile üretilen motorlar ithal edilen aynı modellere göre dünya da %5 ucuz olabiliyormuş ama Türkiye için ortalama. Mayıs ayından sonra göreceğiz artık. Merak edenlere duyrulur.

 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
HONDA adam olsa Gebze'de CIVIC sıçtığı pavrikayı kapatacağına motorciklet pavrikasına çevirirdi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Üretime geçmedi, tesis ne durumda bilmiyorum fakat honda aliaga için ortanyasyon alanlar var civarımızda.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Rakamsal konularla ilgili; Her youtube kanalı açıp izleneni otorite kabul etmeyin...

Bunun yanında; Fabrika kuruluyor. Benim de çevremden duyduğum motorlar yavaş yavaş Aliağa gümrüğünden girecek ve depolanacak. Zira fabrika için resmi tüm işlemler bitmiş durumda. Bir kaç kişiden depoların fiziki ve yazılım entegrasyonu bitti diye haber aldım.

Eğitim üretimlerinin Ocak 2026'da başlayacağı, deneme üretiminin Mart 2026, Pilot Üretimin ise Nisan 2026 olacağı söyleniyor. Seri üretim Mayıs 2026'da piyasaya sürülür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst