- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,667
Tabii ki sökülebiliyor, depo üstü çatanın halkası. Devletin garabet işine garabet çözüm.. ve dediğin gibi çözüm değil aslında...
Ben şu an için motorun benzinlerini gider yazmaktan vazgeçtim. RS'te Givi halka var BF02 aslında ona böyle bir şey uydurulabilir de.. lanet gitsin.
Bakalım Haziran'da herkese zorunluyu nasıl becerecekler..
Ben şu an için motorun benzinlerini gider yazmaktan vazgeçtim. RS'te Givi halka var BF02 aslında ona böyle bir şey uydurulabilir de.. lanet gitsin.
Bakalım Haziran'da herkese zorunluyu nasıl becerecekler..