- Katılım
- 1 Haz 2019
- Mesajlar
- 43
- Konu Yazar
- #1
Ustalar, çin bir scooter kullanıyorum, sağını solunu toplamaktan yoruldum, vitesli kullanmak istiyorum ama çok kararsız kaldım, BAJAJ almak istiyorum kimisi iyi diyor, kimisi çok kötü diyor. Parça servis filan artık uğraşmak istemiyorum, Honda pcx 125 alayım diyorum, 125cc olması acaba iki kişi bayılır mı diye düşünüyorum kafalar karışık sizce ne almalıyım? Honda pcx 125 kullanan arkadaşlar varsa ve BAJAJ n250 bilen gören kullanan beni bilgilendirir mı?
Şu an kullandığım motoru alırken ki aceleci ve acemi alım hatasını yapmak istemiyorum.
Şu an kullandığım motoru alırken ki aceleci ve acemi alım hatasını yapmak istemiyorum.