Ehliyet Harç bedeli, Sınıf ekleme, Değerli kart ücreti, Banka mı vergi dairesi mi ?

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar.

2 yıllık emeklerimiz sonucu Otobüs karavan projemizi nihayet bitirdik.
Bu proje için de ehliyetime sınıf eklemesi yaptırdım, ancak bu harç meselesi biraz kafamı karıştırıyor.
MTSK Harç ücretini Ziraat'e yatırmamı söyledi ancak Ziraat 6583 TL olan harç ücretini 7813 TL talep edince vazgeçtim.

Size sormak istediğim soru şu ;

Sınıf ekleme harç ücretini Dijital Vergi dairesinden yatırıp bir sorun ile karşılaşan oldu mu ?
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Ehliyete sınıf eklemesi prosedürü hakkında bilgim yok, lakin devlet bankası yasal harç ne ise onu alması lazım, ekstra komisyon talep etmesi enteresan. Gerekçesini söylemediler mi?

Bu arada harç ücretini DVD'den yatırabiliyorsanız (böyle bir sekme var ise) sorun olmaması gerek. Sonuçta bankadan da yatırsanız aynı havuza gidecek para. Dekontun çıktısını alıp saklayabilirsiniz.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Ehliyete sınıf eklemesi prosedürü hakkında bilgim yok, lakin devlet bankası yasal harç ne ise onu alması lazım, ekstra komisyon talep etmesi enteresan. Gerekçesini söylemediler mi?

Bu arada harç ücretini DVD'den yatırabiliyorsanız (böyle bir sekme var ise) sorun olmaması gerek. Sonuçta bankadan da yatırsanız aynı havuza gidecek para. Dekontun çıktısını alıp saklayabilirsiniz.

devlet bankası diyip geçmeyin şimdiye kadar çalıştığım en kötü banka ziraat bankası
Mecburiyetten kullanmış olduğum banka yüzünden başıma gelmeyen kalmadı.
Şu an başka bir devlet bankasından maaş alıyorum ve maaşı aldığım gibi iş bankasına transfer ediyorum tek kuruşumu dahi içeride bırakmadığım gibi o bankayla hiç bir işlem yapmıyorum
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
devlet bankası diyip geçmeyin şimdiye kadar çalıştığım en kötü banka ziraat bankası
Mecburiyetten kullanmış olduğum banka yüzünden başıma gelmeyen kalmadı.
Şu an başka bir devlet bankasından maaş alıyorum ve maaşı aldığım gibi iş bankasına transfer ediyorum tek kuruşumu dahi içeride bırakmadığım gibi o bankayla hiç bir işlem yapmıyorum

Banka hizmetlerinden memnuniyetsizlik ayrı mesele de (ki bu konuda devlet bankalarının iyi bir şöhreti yoktur), Ziraat Bankasının resmi bir harç için ekstra komisyon talep etmesi garip geldi bana. Çünkü devlet bankaları, resmi harç ve vergi gibi ödemelerde rakam neyse onu alır. Ama belki burada konuda yazılmayan farklı bir ödeme yöntemi kullanılmak istenmiştir. Havale, eft gibi ekstra komisyona tabii hizmetler söz konusu olunca rakam değişmiş olabilir. Konu sahibi daha fazla detay verirse anlaşılır mesele...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst