- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,660
Eh işte 600 yıl falan. Lakin ne zaman bir yeri kazsak habire Yunan kalıntıları çıkıyor... Durum vahim. Yeri fazla eşelememek lazım![]()
Üç beş çanak çömlekten hiiç bişey olmaz
Seninle konudan sapmak çok keyifli sohbetlere dönüyor ama, Türklerin deniz mahsülü bilmediği kısmına katılıyorum. Ege'de Akdeniz'de belirli bir kesim için geçerli bu, e onların da büyük kısmı Türk değil
Ki, bu durumda bile. Çeşme'ye gidiyorsun, meşhur yiyecekler kumru, pide..
Datça'da bile mavi pide mi dost pide mi onu herkes anıyor bir kere gitmek lazım diye. Güzel de pideleri ama gidin mutlaka
Son düzenleme:
