- Katılım
- 9 May 2014
- Mesajlar
- 486
- Motosikleti
- V-Strom 800 DE
- Konu Yazar
- #1
Alışveriş yapmadan önce sorun yaşar mıyım diye baya forumu kurcalamıştım. Kendi deneyimimi paylaşayım istedim.
https://www.fc-moto.de/en/Cardo-JBL-45-mm-Speaker-Audio-Set
Bu ürünü aldım, Türkiye fiyatı en uygun 6000 civarından başlıyordu. Vergilerle bu fiyata yaklaşır mı, ya da elime sorunsuz ulaşır mı gibi soru işaretlerim vardı. £61.07 ürün + kargo masrafı ile £83.27'a mal oldu. (2.532,10tl) Vergi olarak da 430tl dağıtımdaki ptt görevlisine ödeme yaptım. (Bu değişen bir durum mu, benim şansıma mı böyle bilmiyorum). Sipariş elime 16 günde ulaştı.
Sevgiler, saygılar.
https://www.fc-moto.de/en/Cardo-JBL-45-mm-Speaker-Audio-Set
Bu ürünü aldım, Türkiye fiyatı en uygun 6000 civarından başlıyordu. Vergilerle bu fiyata yaklaşır mı, ya da elime sorunsuz ulaşır mı gibi soru işaretlerim vardı. £61.07 ürün + kargo masrafı ile £83.27'a mal oldu. (2.532,10tl) Vergi olarak da 430tl dağıtımdaki ptt görevlisine ödeme yaptım. (Bu değişen bir durum mu, benim şansıma mı böyle bilmiyorum). Sipariş elime 16 günde ulaştı.
Sevgiler, saygılar.