Hocam ayrıca bir model değilde bir model yılında böyle bir sorun olmuşta olabilir
Bu ürünün tasarım hatası veya ucuz malzeme kullanma politikasına girmezki
Sadece o sene krank üretiminde yapılmış olan bir bant imalat hatasına girerki bu dünyada tüm markalarda olabilir
Bir arkadaş bmw örneği vermiş ve yağ eksiltme olayında topu bmw ye atmış oysa boxer motorlar yatay çalışma prensiplerinden dolayı konstrüksiyon olarak dik motorlardan fazla yağ eksiltirler bu zaten o dizaynın bilinen karakteristik özelliğidir bunu da markaya yormamak gerekir
Ona bakarsak moto guzzi nin de debriyaj problemi vardı ve bir modelinde kranka baskı yaparak bloğu bozup kullanılmaz hale getiriyordu ama bu kusuru hemen düzelttiler o zaman moto guzzi de dandik ama gel gör ki 5 sene yağmur altında kışın bıraksan pas bile tutmaz
Nasıl olacak o zaman bu iş ?
Önemli olan giderilmeyen dizayn hatası olmaması ve malzemeden çalmaması değil mi bir markanın
Yoksa sorun gösteremeyeceğin tek bir marka yok zaten dünyada
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Klasik değil mi
Hemen Honda'da hissen mi var ?
Hayır hissem yok sadece bir yanlıştır tutturmuş gidiyorsunuz böyle şehir efsanelerine de bayılıyorsunuz
Hoş istediğiniz kadar bayılın ben ne ise olay onu yazdım isteyen okur durumları öğrenir isteyen de ne derse der
Bu ürünün tasarım hatası veya ucuz malzeme kullanma politikasına girmezki
Sadece o sene krank üretiminde yapılmış olan bir bant imalat hatasına girerki bu dünyada tüm markalarda olabilir
Bir arkadaş bmw örneği vermiş ve yağ eksiltme olayında topu bmw ye atmış oysa boxer motorlar yatay çalışma prensiplerinden dolayı konstrüksiyon olarak dik motorlardan fazla yağ eksiltirler bu zaten o dizaynın bilinen karakteristik özelliğidir bunu da markaya yormamak gerekir
Ona bakarsak moto guzzi nin de debriyaj problemi vardı ve bir modelinde kranka baskı yaparak bloğu bozup kullanılmaz hale getiriyordu ama bu kusuru hemen düzelttiler o zaman moto guzzi de dandik ama gel gör ki 5 sene yağmur altında kışın bıraksan pas bile tutmaz
Nasıl olacak o zaman bu iş ?
Önemli olan giderilmeyen dizayn hatası olmaması ve malzemeden çalmaması değil mi bir markanın
Yoksa sorun gösteremeyeceğin tek bir marka yok zaten dünyada
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Birader yukarda paylaşıldı Honda sorunu kabul etmiş bilmem kaç bin motoru geri çağırmış sen hala safsata diyorsunHonda da hissen mi var
![]()
Klasik değil mi
Hemen Honda'da hissen mi var ?
Hayır hissem yok sadece bir yanlıştır tutturmuş gidiyorsunuz böyle şehir efsanelerine de bayılıyorsunuz
Hoş istediğiniz kadar bayılın ben ne ise olay onu yazdım isteyen okur durumları öğrenir isteyen de ne derse der
