Alianz Sigorta 2800 tl 1. basamak
Sana "amirim" indirimi yapmışlar Osman Ağa
Günün birinde "uçan tayyareye motosiklet çarptı" diye haber okursanız o marifetli şüfer ben olabilirim.
1. Basamak ???
İndirimsiz en yüksek fiyat , hasarsız 7. basamağa gelince en düşük fiyat çıkıyor..
Abi şimdi yaşına hürmeten o kötü espiriyi yapmam ama genç bir kardeşimiz o marifetli şüfer olduğunu itiraf etse ona niyet edip denize atlamasını, havuza koşmasını tavsiye ederdim.![]()
Onu zaten biliyorum(Sigorta oto hasar dosya uzmanıyım)
Galiba 1. Basamak fiyatı ile ilgili genel bir bilgi verdiniz ama yazdığınız fiyat 1. Basamak için oldukça uygun gibi geldi bana
1. basamak nedir diye soruyorsunuz sandımyeni aldığım motosiklete yaptırdım uygunmudur değilmidir fiyatı sorgulamadım , umarım Eureko sigortada çalışmıyorsunuzdur 6 ay oldu hasar bedelini alamıyorum
![]()
Bir sigorta şirketinde değilim.
Bazı filo kiralama firmalarının hasar dosyalarını takip ediyorum.
Hasarınız sigorta genel şartları kapsamı içinde ise mecbur ödeyecekler.
Sigorta firması ile sürekli iletişim halinde olun.
2.5 yıl ns200 kullandım 2 hafta önce sattım ve ertesi gün 0 km rs200 aldım masrafları hem tl hem dolar bazında hesapladım
2020 sigorta ns200 600₺ 100$
2021 sigorta ns200 400₺ 50$
2022 sigorta ns200 600₺ 40$
2022 sigorta rs200 1020₺ 55$