Benim için şort giymiş tanga giymiş hiç önemi yok. Zaten pilajda oynarken daha kısa şortlar giyiyorlar. Maksat gündem değiştirmek. İyide değişiyor gündem. Sanki yeni şort giymeye başladılar. Her zaman şort giyiyorlardı. Önceden iyiydide sonradanmı sorun oldu bu şort, mayo, bikini, tanga işi. Ben maçı izlemedim. Artık hiçbir spor müsabakasını izlemiyorum. Herkes cebini dolduruyor. Vergiler anasının nikahı olmuş. Her gün yeni zamlar geliyor. Benzin olmuş taaaa bilmem kaç. Şimdi dersenki sen bu ülkenin vatandaşı değilmisin? Sevinmek zorundasın. Sevinecek halmı bıraktılar. Umrumda bile değil artık, kimin bilmem neresine şemsiye kaçmış.