çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. böyle uzuv kırıklarında tekrar normale dönmek sancılı olsa da, yapılacak tedavilerle en kısa sürede normal hayatınıza ve hareketinize dönmenizi dilerim.
hiç bir zaman bu da bunu yapmaz diyerek araba kullanırken bile hamle yapmamaya çalışırım. hem arabamı severim hem de sonraki hasar onarımı, kaskosu vs ile uğraşmak çok gözümde büyür. ufak tefek olsa da şükür büyük kaza yaşamadım. motora bu sene başladım, bu savımı çok daha ciddi derecede uygulamaya çalışıyorum. sürekli korkarak, onu yapar diyerek kullanıyorum, bu şekilde kullanırsam hayatta kalabileceğimi düşünüyorum. kısa mesafe de olsa tam ekipmansız çıkmıyorum. umarım bir gün şımarıklık yapıp ekipmansız binmem. tekrar büyük geçmiş olsun.