Motorda tasinabilecek en etkili caydirici alet

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuma gunu babam bir olay yasamis.

arabanin hemen onune gelip arac park ediyor.babam 20 dk boyunca cevredeki banka,kahvehane,esnafa bakiyor adam yok.
Sonra bakiyor ki kapi acik,direksiyon kitli(araba dandik ama yine de ilginc bir durum) birini buluyor ve araci biraz ileri almaya calisirken
babamin dedigine gore iki tane goril gibi genc vatandas uzaktan "napiyonnnn napiyon" diye bagirmis.

Babam da o sinirle "nerdesin sen bir saatir diye bagirmis." Artik lan,ulan dedi mi bilmiyorum,sormadim.
babamin aktardigina göre,"sasirdim,adamlar kudurmus manyak gibi patinaj cekerek uzerime kosmaya basladi"

"Hemennn arka bagaji acmak icin harekete gectim,bunu gorduklerinde ne cikaracagimi gormek icin 10-15 metre kala durdular"
Babam baltayi almis,(bildiğiniz buyuk balta,el baltasi bile degil sddsda) ve baltayla uzerlerine kosmaya baslamis.

"Uzerime kudurmus gibi kosan iki goril nasil kaciyor biliyo musunnn" dedi.
Dedim baba napiyin ya, millet zaten kafayi yemis,patlamaya hazir yapma boyle diye akil vermeye calistim.

"Yapabilecegim baska hicbir sey yoktu,iki kisiler,benden gencler ve beni kesin dovmeye geliyorlardi.72 yasindayim,bu yasta dayak yersem
Cok ağırima gider ve bu durumu kesinlikle sindiremem" diyip devam etti;

"Goruyon mu baltanin gucunu ?,senin her ihtimale karsi son care olarak motora bisey koyman lazim"
Neyse,o aksam amcamda geldi ve insanlari en cok korkutan aletin balta olduğu konusunda ortak bir kaniya vardik :)

Hatta amcam aynen sunu dedi "elinde balta olan bir insana 10 kisi bile saldirmaya cesaret edemez" ben fikirtepe veya kustepe cocugu degilim.
Cok bir fikrim yok, ama bence de elinde balta olan birinin uzerine herhalde kimse gitmez.

Tabi motorda balta tasimam mumkun degil,ama pek hala uygun bir yere pala yerlestirilebilir sanki. :)
bicak dusunmuyorum cunku pala ve baltanin gosterecegi yikici pskolojik etki bicakta olmaz bence.

Evet arkadaslar,bu ulkede yasiyorsak en kotuye hazirlikli olmak lazim.
Onerilerinizi bekliyirum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Buradan bir arkadaşım çekiç taşıyormuş; çok etkili bir caydırıcı olduğunu söyledi. Bence de öyledir... :D
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Kendinizin ve çevrenizdekilerin can sağlığı için insanlarla polemiğe girmeyin. Sen balta çıkarısın, adam cebinden silah çıkarır. Deli kaynıyor memleket. Deli dediysem bildiğin beyaz kağıtlı deli. Çeker vurur ceza da almaz. M*k yoluna gitti niyazi derler arkandan. Aman diyim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buradan bir arkadaşım çekiç taşıyormuş; çok etkili bir caydırıcı olduğunu söyledi. Bence de öyledir... :D

Bu espresso olamaz.Espresso yaninda tasisa tasisa filtre kahve tasir.
Geriye kerem34 ve tommy kaliyor.

Bence cekicle gezen tommy dir..zira kerem kickbokscu onun eli ayagi silah zaten :)

Cekic ha,pek korkutucu degil sanki,bilemedim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hirbo, bence sahte silah tasimalisin. Cek silahi, herkes kacar. Hem kucuk, tasimasi kolay, ruhsat vs. de yok. Balta neymis.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hirbo, bence sahte silah tasimalisin. Cek silahi, herkes kacar. Hem kucuk, tasimasi kolay, ruhsat vs. de yok. Balta neymis.

Silah göstereceksen gerçek olacak yoksa karşı taraftada varsa ve çekip vurursa adam ceza bile almayabilir , sıkıntılı işler , bence en caydırıcı şey döner bıçağı direkt psikopat havası veriyor :D
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
İstanbul nasıl bir yer yahu, siz neyi yaşıyorsunuz orda...Şaka gibi...Herkes mutasyona uğramış zaar...😐
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rahmetli de iyi sallardı.:sunny:
 
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
289
Motosikleti
BAJAJ DOMİNAR 250
En son burada önüne kırıp nağıran çocuğa kafasından vurdular o olaydan sonra ben hiçbirşey taşımıyorum aşırı geçerli bir sebep olmadığı sürece muhattap bile olmayıp kaçıyorum zaten sürekli çevirme var heryerde istisnasız çanta kontrolu yapıyorlar sürekli
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Geçmişte çekiç taşıyan bendim ve 1-2 defa göstermiştim, o olaylarda da adamlar topuklamıştı. Yine geçmişte muşta taşıyıp gazeteci dövmüşlüğüm de var. Şu an daha sakin bir hayat yaşıyorum, bulaşmıyorum kimseye. Babana da geçmiş olsun hırbonen, umarım bir daha yaşamaz böyle tatsız olaylar.
 
Katılım
8 Mar 2020
Mesajlar
25
Ülkede ne olduğu belli olmayan 72 milletten insan var, kendini korumak dışında kimseye bulasmadan uzayip gitmek en iyisi bence.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Kadın işi diyorlar ama ben biber gazı aldım ne olur ne olmaz. Sinirlerin attı baltayı bıcagı salladın birine saçma sapan hapse girersin uğraşırsın yani bir şekilde.
Biber gazı komple savunma amaçlı baktın üzerine geliyo gözüne burnunun içine ağzına felan sıkarsın kudurur zaten orada pezemenk.
Ya da aşağı doğru sallayınca açılan bekçi demirleri var joptan daha küçük
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Tabancadan aşşağısı kesmez mevcut ortamda. Kimde ne var belli değil sen pala çekersin, karşıdaki çıkarır makinayı. En iyisi uzamak ama kaçınılmaz durumlar için tabanca şart.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kadın işi diyorlar ama ben biber gazı aldım ne olur ne olmaz. Sinirlerin attı baltayı bıcagı salladın birine saçma sapan hapse girersin uğraşırsın yani bir şekilde.
Biber gazı komple savunma amaçlı baktın üzerine geliyo gözüne burnunun içine ağzına felan sıkarsın kudurur zaten orada pezemenk.
Ya da aşağı doğru sallayınca açılan bekçi demirleri var joptan daha küçük

Biber gazi deyince aklima hemen efsane video geliyor :)
https://youtu.be/9WieEXleMMc

Ama farkettiysen biber gazi sana saldirmalarina engel olmuyor.

Şoyle bir alet buldum..

https://i.ibb.co/tcLwrwh/16804189439083763304680038053153.jpg

Goruntusu fena degil..sizce videodaki iki çomar elinizde boyle bir alet varken ucan tekme atmaya calisir mi ?
Bu konuda tecrübeli olanlarin dusuncelerini bekliyirum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Geçmişte çekiç taşıyan bendim ve 1-2 defa göstermiştim, o olaylarda da adamlar topuklamıştı. Yine geçmişte muşta taşıyıp gazeteci dövmüşlüğüm de var. Şu an daha sakin bir hayat yaşıyorum, bulaşmıyorum kimseye. Babana da geçmiş olsun hırbonen, umarım bir daha yaşamaz böyle tatsız olaylar.

Eyv dostum..umarim kimse yasamaz.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Tabancadan aşşağısı kesmez mevcut ortamda. Kimde ne var belli değil sen pala çekersin, karşıdaki çıkarır makinayı. En iyisi uzamak ama kaçınılmaz durumlar için tabanca şart.

Vay arkadaş siz çok film izliyorsunuz.
Düşman sahibi birine denk geldiğinizde ne yapacaksınız.
Birkaç arkadaş ufak bir turda denk geldik araçtaki salak öndeki arkadaşın üzerine kırdı (bilerek veya bilmeyerek)
bizimki gidip önlerini kesti inin lan aşağı felan yaptı.
Benim arkadaşımı aldık uzaklaştırdık gidip arabanın içindekilere "yahu kusura bakmayın korktu salak ondan öyle konuşuyor" yaptım.
Herifler de görmedik özür dileriz yapıp uzaklaştı.
1 hafta sonra karşılaştık bir yerde aynı adamlarla herifler düşman sahibiymiş hepsi o gün silahlı sen olmasaydın tarayacaktık hırboyu yaptılar.
10 saniye sakinlik sayesinde kurtulduk yoksa bok yoluna gidiyorduk
oturun oturduğunuz yerde
tartışmadan kaçın uzaklaşın
bu ülkede yol vermedi diye keleşle arabası taranan insanların ülkesi
şiddet şiddeti doğurur
 

Jeo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2023
Mesajlar
112
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu ne olursa olsun kavga etmeyecek kültür düzeyinde toplum olarak olmamızı temenni ederken, yaşlı ise alttan almak, yanında karşı cins var ise he demek işin yakışanı. Plakası belli çok dert ediliyor ise daha sonra bulunup icabına bakılabilir. Ben şahsen etmemeyi tercih ederken, daha sonra bulduğumda oldu, yüzlerce kilometre takip edip öpücüklerimi sunduğumda. Özellikle şu dönemde insanların tahammül seviyesi oldukça düşük, bu yüzden idare edebiliyorsak etmekte fayda var. Kör kurşuna gitmekte işin sonunda ki bir ihtimal çünkü. Çünkü televizyon da bu işler marifetmiş gibi insanlara sunulmakta. Eskiden herkes Sedat Peker'in yeğeniydi, şimdi herkes Polat Alemdar ve vursan vicdan azabı vurulsan, vurulmaya değecek bir konu yok. Artık haklı haksız kavramı da adalet sistemi de uğraşılacak durumda değil. Facebook da 350 TL' e yıllarca pompalı tüfek sattılar bu ülkede. Kimden ne çıkacak muamma. Savaş Özdemir gibi sürekli kurşun geçirmez yelek ile gezmiyorsanız en sağlıklısı yol almak. Hasım sahibi olmakta zor iş. Hayatta kaldım diye sevinemez insan, rahat gezemez. O yüzden konu kavgayı kazanmak değil, kavga etmemek. En etkili yöntem de muhatap olmamak ve özür dilemek.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet tavsiyesi.

Dışişleri Bakanlığı, Irak’ta bulunan Türk vatandaşlarına yönelik seyahat ve güvenlik uyarısında bulundu.

96655.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,518
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar bir de işin şu boyutu var; tamam, vurduk, kırdık, öldürdük sonrasında bizi cezaevine aldılar. Ya sonra? Bakın ben askerde mal gibi 9 gün sivil cezaevinde yattım, yemin ederim zaman geçmiyor, çok kötü bir yer ki kaldığım koğuş en iyi koğuşlardan biriydi. Şimdi bu yaştan sonra şerefsizin tekini öldürdüm diye içeri gireceğime paşa paşa dayağımı yerim daha iyi. Zaten 2-3 gün sonra adamın o sefil tipini hatırlamayacağım bile.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Soru şu:

Özelde size babanız baltayı aldığında adamlar kaçmasaydı ne yapacaktı?

Genel de de diğer ahaliye bıçağı, tabancayı veya satırı aldınız elinize karşı taraf hiç istifini bozmadı ne yapacaksınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar hepiniz haklisiniz.
Ama burda bir haksizlikla karsilastigimizda hemen balta,pala gosterelim demiyorum.zaten bunu yapana maganda diyoruz.

Bu tur aletler olasi bir kavga,yaralanma gibi kotu bir durumu,yuksek derecede korkutucu goruntusuyle daha baslamadan bitiriyorsa guzel bisey yani.
Adeta nukleer bir silah gibi..Sahip olunca kimse atar yapamior ya onun gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst