Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Kas 2019
- Mesajlar
- 2,241
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuma gunu babam bir olay yasamis.
arabanin hemen onune gelip arac park ediyor.babam 20 dk boyunca cevredeki banka,kahvehane,esnafa bakiyor adam yok.
Sonra bakiyor ki kapi acik,direksiyon kitli(araba dandik ama yine de ilginc bir durum) birini buluyor ve araci biraz ileri almaya calisirken
babamin dedigine gore iki tane goril gibi genc vatandas uzaktan "napiyonnnn napiyon" diye bagirmis.
Babam da o sinirle "nerdesin sen bir saatir diye bagirmis." Artik lan,ulan dedi mi bilmiyorum,sormadim.
babamin aktardigina göre,"sasirdim,adamlar kudurmus manyak gibi patinaj cekerek uzerime kosmaya basladi"
"Hemennn arka bagaji acmak icin harekete gectim,bunu gorduklerinde ne cikaracagimi gormek icin 10-15 metre kala durdular"
Babam baltayi almis,(bildiğiniz buyuk balta,el baltasi bile degil sddsda) ve baltayla uzerlerine kosmaya baslamis.
"Uzerime kudurmus gibi kosan iki goril nasil kaciyor biliyo musunnn" dedi.
Dedim baba napiyin ya, millet zaten kafayi yemis,patlamaya hazir yapma boyle diye akil vermeye calistim.
"Yapabilecegim baska hicbir sey yoktu,iki kisiler,benden gencler ve beni kesin dovmeye geliyorlardi.72 yasindayim,bu yasta dayak yersem
Cok ağırima gider ve bu durumu kesinlikle sindiremem" diyip devam etti;
"Goruyon mu baltanin gucunu ?,senin her ihtimale karsi son care olarak motora bisey koyman lazim"
Neyse,o aksam amcamda geldi ve insanlari en cok korkutan aletin balta olduğu konusunda ortak bir kaniya vardik
Hatta amcam aynen sunu dedi "elinde balta olan bir insana 10 kisi bile saldirmaya cesaret edemez" ben fikirtepe veya kustepe cocugu degilim.
Cok bir fikrim yok, ama bence de elinde balta olan birinin uzerine herhalde kimse gitmez.
Tabi motorda balta tasimam mumkun degil,ama pek hala uygun bir yere pala yerlestirilebilir sanki.
bicak dusunmuyorum cunku pala ve baltanin gosterecegi yikici pskolojik etki bicakta olmaz bence.
Evet arkadaslar,bu ulkede yasiyorsak en kotuye hazirlikli olmak lazim.
Onerilerinizi bekliyirum
arabanin hemen onune gelip arac park ediyor.babam 20 dk boyunca cevredeki banka,kahvehane,esnafa bakiyor adam yok.
Sonra bakiyor ki kapi acik,direksiyon kitli(araba dandik ama yine de ilginc bir durum) birini buluyor ve araci biraz ileri almaya calisirken
babamin dedigine gore iki tane goril gibi genc vatandas uzaktan "napiyonnnn napiyon" diye bagirmis.
Babam da o sinirle "nerdesin sen bir saatir diye bagirmis." Artik lan,ulan dedi mi bilmiyorum,sormadim.
babamin aktardigina göre,"sasirdim,adamlar kudurmus manyak gibi patinaj cekerek uzerime kosmaya basladi"
"Hemennn arka bagaji acmak icin harekete gectim,bunu gorduklerinde ne cikaracagimi gormek icin 10-15 metre kala durdular"
Babam baltayi almis,(bildiğiniz buyuk balta,el baltasi bile degil sddsda) ve baltayla uzerlerine kosmaya baslamis.
"Uzerime kudurmus gibi kosan iki goril nasil kaciyor biliyo musunnn" dedi.
Dedim baba napiyin ya, millet zaten kafayi yemis,patlamaya hazir yapma boyle diye akil vermeye calistim.
"Yapabilecegim baska hicbir sey yoktu,iki kisiler,benden gencler ve beni kesin dovmeye geliyorlardi.72 yasindayim,bu yasta dayak yersem
Cok ağırima gider ve bu durumu kesinlikle sindiremem" diyip devam etti;
"Goruyon mu baltanin gucunu ?,senin her ihtimale karsi son care olarak motora bisey koyman lazim"
Neyse,o aksam amcamda geldi ve insanlari en cok korkutan aletin balta olduğu konusunda ortak bir kaniya vardik
Hatta amcam aynen sunu dedi "elinde balta olan bir insana 10 kisi bile saldirmaya cesaret edemez" ben fikirtepe veya kustepe cocugu degilim.
Cok bir fikrim yok, ama bence de elinde balta olan birinin uzerine herhalde kimse gitmez.
Tabi motorda balta tasimam mumkun degil,ama pek hala uygun bir yere pala yerlestirilebilir sanki.
bicak dusunmuyorum cunku pala ve baltanin gosterecegi yikici pskolojik etki bicakta olmaz bence.
Evet arkadaslar,bu ulkede yasiyorsak en kotuye hazirlikli olmak lazim.
Onerilerinizi bekliyirum
Son düzenleme: