Motorda tasinabilecek en etkili caydirici alet

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Nereye koyuyorsun abi çekici ? :mrgreen: @tommygun

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------



İlk mesajı bunu görmeden yazmıştım ahaha, tahminimde haklıymışım.

Konuyla ilgili benim yaklaşımım, trafikte önüme atlayan biri olursa kaskın içinden biraz sövüyorum. Çok sinirlendiysem iki el kol yapıp yoluma bakıyorum. En temizi o bence.

Sırt çantası taşıdığım zamanlar içinde çekiç oluyordu, hatta avm.ye girerken bile "hayırdır hemşerim nedir bu çanta içindeki?" diye soran olmadı hiç. Ben biraz da potansiyel bir kazada sırt çantamdaki çekiç omurgama zarar verir mi korkusuyla bıraktım çekiç taşımayı.
 
Katılım
23 Eki 2019
Mesajlar
100
Ben CO2 gazlı tabanca taşıyorum, diyelim adamda silah var fark etmez. Eğer ben kendimi savunacak duruma düşersem boşaltırım 18 tane 5mm çeliği suratına. Ne gözü kalır nede burnu. Eline sıksam parmakları kırılır kesin.
 
Katılım
4 Nis 2021
Mesajlar
18
Değil balta ile kavgaya girmek, elinizde bir sopa bile olsa silahlı adam yaralamaktan yargılanırsınız. İte dalaşmayıp çalıyı dolaşmak en güzeli.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
En caydırıcı alet bana göre ekipmanlardır.:p Kask ile kafa at, sağlam bir eldiven ile yumruk at yeterli olur. ( Suratına vurma, burnu kırılırsa kamu davası olur 1 seneden fazla hapis cezası var) Hatta o sana saldırırsa ekipmanlar defansif koruma bile sağlar. :queen: Boşverin bıçakmış, silahmış o tarz işleri başınıza yok yere iş alırsınız. Mahkemesiyle uğraşması sorun, adli sicil kaydına işlemesi sorun. Hiç birşey olmasa bile polis çevirmesinde arama olsa sorun.

Ayrıca biber gazı konusunda da sunu söylemek isterim karşı tarafın alerjik astımı yada solunum ile ilgili rahatsızlığı varsa, biber gazını kullandığınızda hık diye giderse alırsınız başınıza belayı. Yanınızda bir şey taşıyacaksanız sonuçlarını da iyi düşünün.:rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
En caydırıcı alet bana göre ekipmanlardır.:p Kask ile kafa at, sağlam bir eldiven ile yumruk at yeterli olur. ( Suratına vurma, burnu kırılırsa kamu davası olur 1 seneden fazla hapis cezası var) Hatta o sana saldırırsa ekipmanlar defansif koruma bile sağlar. :queen: Boşverin bıçakmış, silahmış o tarz işleri başınıza yok yere iş alırsınız. Mahkemesiyle uğraşması sorun, adli sicil kaydına işlemesi sorun. Hiç birşey olmasa bile polis çevirmesinde arama olsa sorun.

Ayrıca biber gazı konusunda da sunu söylemek isterim karşı tarafın alerjik astımı yada solunum ile ilgili rahatsızlığı varsa, biber gazını kullandığınızda hık diye giderse alırsınız başınıza belayı. Yanınızda bir şey taşıyacaksanız sonuçlarını da iyi düşünün.:rendeer::rendeer:

Ilk yardim sertifikam var ambulans gelene kadar temel yasam destegi veririm.Sonrası Allah la onun arasinda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst