- Katılım
- 29 Tem 2015
- Mesajlar
- 18,539
- Motosikleti
- Sym Wolf Sb250Ni
Nereye koyuyorsun abi çekici ? :mrgreen: @tommygun
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
İlk mesajı bunu görmeden yazmıştım ahaha, tahminimde haklıymışım.
Konuyla ilgili benim yaklaşımım, trafikte önüme atlayan biri olursa kaskın içinden biraz sövüyorum. Çok sinirlendiysem iki el kol yapıp yoluma bakıyorum. En temizi o bence.
Sırt çantası taşıdığım zamanlar içinde çekiç oluyordu, hatta avm.ye girerken bile "hayırdır hemşerim nedir bu çanta içindeki?" diye soran olmadı hiç. Ben biraz da potansiyel bir kazada sırt çantamdaki çekiç omurgama zarar verir mi korkusuyla bıraktım çekiç taşımayı.