Bugün bir bayi arkadaşım geldi. Satışlara yetişemiyorum diyor. Çılgın gibi motor satıyorum diyor. Sebebi nedir sizce?
Yalancıyı nasılsa şey etmiyorlar ya o nedenledir.
Millet araba alamıyor artık. Benzin çok pahalı, gaz yinede pahalı. Yürütme giderleri de pahalı, Sıcak iklimde cidden çantalı bir motor günlük 2 kişinin her işini görür, araba gereksiz. Sigorta, muayene, vergi, periodik vs çok daha az. Bakım maliyetleri çok düşük. Çok keyifli üstelik. Sin Pcx imi alan çocuk araba alacakken erteleyip scooter a yönelmiş. Sonrasında yazdığına göre aşırı memnundu.
arkadaşınız ne marka motosiklet satıyor acaba?
eğer japon malı ise mal az geliyor yetişemiyorum bu sebebten olabilir
çin hint kore taiwan vs ise karta çok güzel imkanlarla veriyorlar insanın yeni motosiklet alası geliyor misal borçu olmasa gider bi tane x pulse 200 alırdım
Honda yamaha hariç bütün markalar var.
honda yamaha bmw ducati hariç motosiklet alıp parasını enflasyona karşı koruyacağını sanan hata eder çin malları pek bi pirim yapmıyor daha doğrusu talep fazla ama sıfır km olanlarda kredi kartı avantajı var diye millet sıfır alıyor
misal ben spacy sattım para lazım diye 13500 e 5000 tl ye cub aldım 3 sene önce şuan cub 15k spcay olsa 60k yani çin malı 3 sene de 3 e katlamış honda olsa 5 e katlayacaktı
ki sattığıma pişman olduğum tek motosiklet spacy alpha
birde sıfırını almadığıma pişman olduğum t7 var 66000 tl ye 2020 martta bıraktı bayi almadık şuan 330000 tl ederdi![]()
bayilerin cogu stokculuk yapıyor bir kısmı direk satış yapıyor.
zaten ülke 85 milyon gelen ürün adeti belli. tüm ülke fakir olacak değil ya ben ne kadar fakirleşiyorsam birisi de o kadar zenginleşiyor.
alan vardır, alcaklar da vardır. yırtık corapla gezıyorum ama bırkac aya cc yükselteceğim.