- Katılım
- 2 Ocak 2023
- Mesajlar
- 346
- Motosikleti
- Dominar 250
1.3 multijet linea'm var, çıkıp gezeyim, iki turlayayım, atıyorum komşu illere, ilçelere gideyim desem 250 liram uçuyor cepten.
Motora 250 liralık benzin atıp 20 gün kullanıyorum.
Patlaması gayet normal. :mrgreen:
Yalnız bu iyi mi oldu, kötü mü oldu sorusuna yanıt "kötü oldu" olur galiba. Çünkü millette ne ekipman var, ne sürüş teknikleri var, trafik deseniz little india oldu yeminle, hindistan'dan hiçbir farkımız kalmadı. Bol bol afganımız, pakimiz de var. :queen:
Motora 250 liralık benzin atıp 20 gün kullanıyorum.
Patlaması gayet normal. :mrgreen:
Yalnız bu iyi mi oldu, kötü mü oldu sorusuna yanıt "kötü oldu" olur galiba. Çünkü millette ne ekipman var, ne sürüş teknikleri var, trafik deseniz little india oldu yeminle, hindistan'dan hiçbir farkımız kalmadı. Bol bol afganımız, pakimiz de var. :queen: