ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
MT-25 ile 181kmh görmüştüm sanırım.

XJ6F ile de görebileceğim son hızı görmüştüm, 227kmh. Devir kesiciye girdi zaten motor, daha gidebileceği de yokmuş. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkez hayatında birkaç deneme yapmıştır herhalde en iyisini söyleyebilirsiniz mesela:bounce:

Bajaj Vikrant V15 ile 132 km/s (42T dişliyi taktıktan sonra)
CF Moto 250 NK ile 154 km/s (163 km/s gören var ama) :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
x-max 250 en çok 149 gördüm, 150 göremedim. :)
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Dominar 400 artçılı hafif yokuş aşağı 165. Bir motorda yaptığım en yüksek süratti ve korkuttu. Arabada çok daha yükseklerine çıkmıştım.
 
Katılım
4 Eki 2019
Mesajlar
167
Duke 390 (BS4) - orijinal egzoz ve topcase ile 174 km/h gördüm daha 1-2 çıkardı muhtemelen topcase rüzgarda dengemi bozduğu için korktum yavaşladım.
Duke 390 (BS4) - çakma akrapoviç egzoz 172 km/h
MT-125 - 127 km/h
vespa primavera 150ie - 120 km/h çok şükür hayattayım
 
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
192
2019 yazında lise bittikten sonra ilk motorum olan cbr 250yi almıştım. Avcılar'dan Küçükçekmece'ye inerken uzun yokuşta 170 küsur görmüştüm. Ekipman olarak da sadece kaskım vardı ve motosiklet kullanmaya başlayalı daha bir ay olmuştu. Ne cesaretle yaptım hiç bilmiyorum aklıma geldikçe içim ürperiyor.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
cb250r 2019 165kmh
rc 390 2017 172kmh
r25 2019 (yeni kasa) 190kmh
mt25 2016 182kmh
street triple 225kmh (daha da giderdi de rüzgar çok yoruyor)
mt07 2016 210kmh
 
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
724
rks freccia 150 ile bu cumartesi günü 121km/h
bir önceki motorum 50cc olduğu için şimdilik daha hızlı bir deneyimim yok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke 390 161
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Pulsar 200 NS ile 139 Km/h yi gördüm. Daha da gider ama daha hafif birisi kullanırsa :)))
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT 09 ile 120km/h.

İyi ivmelenmişti ama , güzeldi.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
cbf150=110
İnazuma=151
nc750=195
Bence düzde stabil hız önemli,bu yukarıdaki ve herkesin paylaştığı değerler yokuş aşağı rüzgarda arkadan eserse yakalanan değerler,çokta bi anlamı yok yani.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
MT 09 ile 120km/h.

İyi ivmelenmişti ama , güzeldi.

iyi güldüm :D ne yaptın? vites atmayı mı unuttun?

tvs apache 150 ile otobanda hafif yokuş aşağı 138km gördüm,
suzuki gsr 600 ile 6. vites 10 bin devri gördüm, galiba 180km civarıydı hız, ibre bozuk, 6. vites de her bin devir başına 18km civarı hız yapıyor gsr600. yüksek hız korkuttuğu için 200 km hızı geçeceğimi sanmıyorum.

bu motora "ci es ar 600" demeleri tuhafıma gidiyor, Türkçe de "ci" diye bir harf yok, "es" ve "ar" diye de bir harf yok, ben Türkçe konuşuyor isem ben bu motoru "gesere600" şeklinde telaffuz ederim.

isteyen dilediği gibi telaffuz edebilir ama "gesere600" diye okunmaz diyenler oluyor, yani Türkçe hangi dilde konuşuyorsam o dilin kurallarınca telaffuz etmeyi seçerim ben.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
konu hortlanmış bizde katılalım bari
kendi motorum cbr500 187 limitörde duruyor
başkasının motoruyla 250 daha giderdide bana fazla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst