Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1990'lı yılların 2. yarısında Büyükçekmece-Kumburgaz arasına "uzun yol" derdik ve Honda Kinetic ile E5'te 90-95 km gibi max hızlara çıkacağımız için kask takardık.
Hornet 900, 240-250km/s arası
Tracer 700 196km/s falan oda ıkına ıkına
TNT250 orijinal hali ile 157km/s rahat, yazılım ile 191km/s zorlanarak
DL650 210km/s
Xj6 200km/s ıkınmalı
Pulsar 200ns 135km/s
CBR250R Yeni Kasa HRC ile Bayır aşağı 6.viteste Kesiciye girdi zaten zorlamadım 1-2 saniye sonra bıraktım. 180 gördüm. Taş çatlasın 181 görenler oluyor. O da 180-181 arası git gel.