- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
fotografta park etmiş bir nmax var , neyi kaçırıyorum
herkez hayatında birkaç deneme yapmıştır herhalde en iyisini söyleyebilirsiniz mesela:bounce:
MT-25 ile 181kmh görmüştüm sanırım.
XJ6F ile de görebileceğim son hızı görmüştüm, 227kmh. Devir kesiciye girdi zaten motor, daha gidebileceği de yokmuş.![]()
vespa primavera 150ie - 120 km/h çok şükür hayattayım
MT 09 ile 120km/h.
İyi ivmelenmişti ama , güzeldi.