2006 dan beri bu piyasa neler gördü neler..

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Pioneer marka motosikletler.. regal raptörler.. deve kuşuna benzeyen mondial 150re ler.. uçanlar kaçanlar, az yakanlar, abartı yakanlar. daha 500km de garanti patlatanlar. Asya A62BC3G8 gibi modeller. ayaktan frenli presto scooterler.
72 çeşit model honda activa spacy çakması çinliler.

herkes aklına gelen antin kuntin piyasadan kaybolmuş motosikletleri paylaşsın :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bi ara piyasa çin motorlari ile dolmuştu. Haojin diye bir marka vardı. Bir de bir markanın "ye be re" diye modeli vardı. Yamaha ybr125'i "ye be re" diye taklit etmişler. Gerçekten zike sürülecek akıl yok bazı insanlarda.

Ek olarak şunu yazayım: yaşım yettiği kadarıyla hatırlıyorum 2000'li yıllara kadar iyi kötü kendi yağımız ile kavrulan bir ülke idik. Ne zaman ki şu ucuz çin malları ülkemize girdi o vakit üretimde ve ekonomide geri gitmeye başladık gibime geliyor. Mesela yukarıda bahsettiğim ucuz çin motorları, ne alırsan 1 milyon furyası sonucu ülkemize yağan telmaşa çin ürünleri üretim kabiliyetimizi baltaladı.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
192
Hiç kullanmak nasip olmadı ama bu gidon tasarımındaki mantığı hiç bir zaman anlayamadım.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
megelli faciası der susarım. sonuna -li ekini ekleyen "italyan bu abiiiiğğ" diye dandik çin malını millete çakıyor.
hayır garip olan bu megelli faciasını baya baya 40-50 bin liralara ikinci elde satmaya çalışıyorlar.
yemin ederim çok merak ediyorum kim alıyor bu incir ağaçlarını...
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Hani pekte antin kuntin değil ama piyasada çok az var yada fazla denk gelemiyoz şu motoru geçenlerde gördüm buneymiş ya böyle dedirtti
Yamaha MT01
Yamaha_MT_01.gif
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Benim favorim dorado dur kötülemek için demiyorum bence mantık strateji çıkış yolu iyiydi tutardı da bir ara ben bile o sıra Cruiser versiyonunu ciddi ciddi ikinci motor olarak projelik düşünmüştüm .. tabii fiyatını görene kadar ..
millet o sıra dalga geçiyordu otomatik Cruiser mı olur touring makinemi olur sonra dct olayı başlayınca onu diyenler dediklerini yuttu :)) ..

Birde favorim kanuni deer dı pek kimse bilmez ama makine taiwan malı idi kaliteli idi ve sanırım Türkiye ye gelen tek racing cup formatında ki motordu .. belki modelin ismini yanlış hatırlıyor olabilirim birde aynı taiwan firmasının daha piyasada nmax yokken nmaxe kasa yapısı olarak çok benzeyen bir modeli vardı oda güzeldi ..

Birde tgw mi öyle bir marka vardı kargo motoruydu arkada kocaman kutusu vardı artçı koltuğu yoktu oda taiwan falan dı galiba kaliteli motordu onu Ortaköy’de biri arka sepetine woofer lar midrange ler falan tesisat yapmıştı biri gezerdi etrafta ..

Aklıma bunlar geldi kötü olarak değilde ilginç farklı kupon olarak bunlar geldi kötüyü aklımda tutmam zaten ..
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Gaz açarken bileğin ağrımıyormuydu reis. Gidon açısı çok ters duruyor

Pek dar olmadığı için görünce düşündürttüğü kadar kötü değildi, yani çok kötüydü ama daimi bir ağrı vs olmamıştı, zaten yaş genç o sırada vücut her şeye katlanıyor =)
Ama fren esnasında kafayı basmak ihtiyacı oldu bir kere.. ı ıh. :) tel maşa çer çöp işte. ama asıl facia yanında 50tl'ye verdikleri SAFEBET isimli kask taklidi yapan arkadaşlar.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Emin değilim. Fakat, sanırım marka Hsun idi. Semtimize bir bayisi açılmıştı. Sorduğumda motorların garantisi 5 bin km. demişlerdi. Kullan at fotoğraf makinası gibi :)

2007 yılında aldığım motorun yanında safebet marka kask hediye etmişlerdi. Bu kaskı takmanın hiç bir faydası yoktu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Birde favorim kanuni deer dı pek kimse bilmez ama makine taiwan malı idi kaliteli idi ve sanırım Türkiye ye gelen tek racing cup formatında ki motordu .. belki modelin ismini yanlış hatırlıyor olabilirim birde aynı taiwan firmasının daha piyasada nmax yokken nmaxe kasa yapısı olarak çok benzeyen bir modeli vardı oda güzeldi ..

Çok hoşuma giden bir motordur.
Kanuni Deer 152 etiketi basarak satmıştı.

Toplama değil komple Taiwan malı bir scooterdır.

Üretici Taiwanlı CPI.

Üretici Linki

Gerçek model adı CPI GTR 150 dir.
Uzakdoğuda, yanılmıyorsam özellikle Endonezyada baya baya kulüpleri var.
Acayip modifiyeler yapıyorlar.
50, 150, 180, 300 cc lik versiyonlar üretiyorlar.
Oldukçada hafif. 150, 180, 300 cc olan modeller 135 kg.

Sarı sitede hala 2006 model sıfır km bir tane var.
4-5 yıldır ara ara aynı motor satılığa çıkıyor.
Geçen yıl almaya niyetlendim.
Parçalarının diğer motorlarla uyumlu olmadığını ve parça sıkıntısı olduğunu öğrenince vazgeçtim.
.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2006 senesinde iş yerim Hasanpaşa'da evim de Nişantaşındaydı. O yol toplu taşımayla çok bunaltıcı geliyordu, henüz o zamanlar altımda şirket arabası da yoktu. Motor alayım dedim, en son 1998'de motosiklet kullanmıştım. birikmiş param yoktu, kredi çekeyim dedim ama çıkmadı, döt oldum. O dönem Mondial Zat 150'yi çok beğeniyordum, kredi çıksaydı muhtemelen ya Zat 150 ya da 125 Zn alırdım. Motor almak istediğimi söylediğimde anneannem "Oğlum al şu parayı, git taksiye bin" falan demişti.

 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2006 senesinde iş yerim Hasanpaşa'da evim de Nişantaşındaydı. O yol toplu taşımayla çok bunaltıcı geliyordu, henüz o zamanlar altımda şirket arabası da yoktu. Motor alayım dedim, en son 1998'de motosiklet kullanmıştım. birikmiş param yoktu, kredi çekeyim dedim ama çıkmadı, döt oldum. O dönem Mondial Zat 150'yi çok beğeniyordum, kredi çıksaydı muhtemelen ya Zat 150 ya da 125 Zn alırdım. Motor almak istediğimi söylediğimde anneannem "Oğlum al şu parayı, git taksiye bin" falan demişti.

[url]https://i.hizliresim.com/l0m9afi.jpg[/url]



iyi ki almamışsınız, bu ta italjet markasının 250cc bir modelinin çakması, çok hantal, çok vidası var, çok sıkıntılı bir scooterdi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

Çok hoşuma giden bir motordur.
Kanuni Deer 152 etiketi basarak satmıştı.

Toplama değil komple Taiwan malı bir scooterdır.

Üretici Taiwanlı CPI.

Üretici Linki

Gerçek model adı CPI GTR 150 dir.
Uzakdoğuda, yanılmıyorsam özellikle Endonezyada baya baya kulüpleri var.
Acayip modifiyeler yapıyorlar.
50, 150, 180, 300 cc lik versiyonlar üretiyorlar.
Oldukçada hafif. 150, 180, 300 cc olan modeller 135 kg.

Sarı sitede hala 2006 model sıfır km bir tane var.
4-5 yıldır ara ara aynı motor satılığa çıkıyor.
Geçen yıl almaya niyetlendim.
Parçalarının diğer motorlarla uyumlu olmadığını ve parça sıkıntısı olduğunu öğrenince vazgeçtim.
.
[url]https://i.hizliresim.com/tjoe3ta.jpg[/url]

Evet doğrudur fakat bize gelenlerde bu egzost yoktu, daha düşük maliyetli egzostlar takıldı, yine cpi üretimi popcorn90 2t vardı bende, onun üzerinde ki egzost da çinli egzostuydu. kanuni ne iteledi be bu millete.. off hele servisleri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

Hiç kullanmak nasip olmadı ama bu gidon tasarımındaki mantığı hiç bir zaman anlayamadım.
[url]https://i.hizliresim.com/bnbacjp.jpg[/url]

bu scooter de o yıllardan ayakta kalan nadir modellerden, bu arada dediğiniz gibi mondial den sonra bir kaç firma da yakın zamana kadar getiriyordu. halen bazen görüyorum.. bu scooter de 90cc honda nın 2 zamanlı bir modelinin çakmasıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2007 yılında aldığım motorun yanında safebet marka kask hediye etmişlerdi. Bu kaskı takmanın hiç bir faydası yoktu :)

2918 S.K. 78/1-b karşısında oldukça etkilidir. 2022 itibarıyla 196,00 TL ve 15 ceza puanı eder.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Çok hoşuma giden bir motordur.
Kanuni Deer 152 etiketi basarak satmıştı.

Toplama değil komple Taiwan malı bir scooterdır.

Üretici Taiwanlı CPI.

Üretici Linki

Gerçek model adı CPI GTR 150 dir.
Uzakdoğuda, yanılmıyorsam özellikle Endonezyada baya baya kulüpleri var.
Acayip modifiyeler yapıyorlar.
50, 150, 180, 300 cc lik versiyonlar üretiyorlar.
Oldukçada hafif. 150, 180, 300 cc olan modeller 135 kg.

Sarı sitede hala 2006 model sıfır km bir tane var.
4-5 yıldır ara ara aynı motor satılığa çıkıyor.
Geçen yıl almaya niyetlendim.
Parçalarının diğer motorlarla uyumlu olmadığını ve parça sıkıntısı olduğunu öğrenince vazgeçtim.
.
[url]https://i.hizliresim.com/tjoe3ta.jpg[/url]

Toplama demedim zaten taiwan malıydı birde bu markanın şimdi yazarken aklıma geldi bobcat diye bir scooterı vardı onada dikkatli bakın nmax atası sanki ilk kasası gibi durur ben beğenirdim o zamanlar ne ilginç scooter diyordum..

Bir marka cs650 benzeri getirmişti birde cn250 namı değer helix kopyası bir marka getirmişti kasa birebir aynıydı ben onu çok kovalanmıştım ama bulamadım bir parti mal getirip giden firmalardan biriiydi ..
bir ara bir tane ilana düşdü alıcaktım adama mesajda çektim gelip alıcam diye pazarlık bile etmedim istediği rakamı vericektim ilandan kaldırdı motoru.. aldaydım ben ona orjinal honda motoru koyucaktım sıfır boya kaliteli lastikler efsane olurdu.. O motorun o tuhaf tasarımına bayılıyorum .. bir ara gelly 2000 lilerin başında 96-97 majesty kasasını bigboss falandı boss lu bir isimle 250cc olarak getirmişti ama bir sele koymuşlardı harikaydı kocaman sırtlık üstüne artçı içinde ince bir sırtlık vardı majesty nin kendinde öyle bir sele yoktu :))
Sonrası bisan da getirdi aynı kasayı senatör adı altında ama onun ki normal di selesi falan birde 150cc idi .. ben kareli dikdörtgenli keskin katii hatlara sahip tasarımlara bayıldığım için aklımda yer ediyor bazı şeyler ..

Şimdi aklıma bunlar geldi gelirse yazarım daha ..
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Onu bubu bilmem de bence Çinlinin kralı Lifan dır çok sükse yapamadı tr den çekildiler diye duydum ama lifan gerçekten çok kaliteli motosiklet ( Çinlilere kıyasla)
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
159
Dayımın Hyundai Mover 125 i vardı. O zamanlar çift egsozlu o motor cg değil de, kaliteli bir sesi olan karizmatik bir motordu.


 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
2006 senesinde iş yerim Hasanpaşa'da evim de Nişantaşındaydı. O yol toplu taşımayla çok bunaltıcı geliyordu, henüz o zamanlar altımda şirket arabası da yoktu. Motor alayım dedim, en son 1998'de motosiklet kullanmıştım. birikmiş param yoktu, kredi çekeyim dedim ama çıkmadı, döt oldum. O dönem Mondial Zat 150'yi çok beğeniyordum, kredi çıksaydı muhtemelen ya Zat 150 ya da 125 Zn alırdım. Motor almak istediğimi söylediğimde anneannem "Oğlum al şu parayı, git taksiye bin" falan demişti.

[url]https://i.hizliresim.com/l0m9afi.jpg[/url]

verilmiş sadakan varmış bu motosiklet kanserli bir yerini topla başka yerden patlar
benimn bi arkadaşta çin malı vardı markasını hatırlayamadım markasını eşşek gibi biniyorduk hiç arıza yapmazdı
2011 yıında ben ybr aldım benim eski bacanak ta kanuni merlin aldı 2 defa yolda kaldı birinde tesadüfen ben denk geldim eve kadar çektim 2. sefer de kaynanada iftara gelemedi yolda kalmış :)
bana diyordu aynı paraya sıfır km motosiklet varken neden 3 yaşında ybr aldın dedim ki o yamaha senin aldığın çin malı 1 defa da motor yedi :p ben 2 yıl sıfır sıkıntı kullanıp aldığım paraya sattim
sonra oda gidip ybr aldı :)
birşeylerin olmaması bazen olmasında daha hayırlıdır
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,528
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
verilmiş sadakan varmış bu motosiklet kanserli bir yerini topla başka yerden patlar
benimn bi arkadaşta çin malı vardı markasını hatırlayamadım markasını eşşek gibi biniyorduk hiç arıza yapmazdı
2011 yıında ben ybr aldım benim eski bacanak ta kanuni merlin aldı 2 defa yolda kaldı birinde tesadüfen ben denk geldim eve kadar çektim 2. sefer de kaynanada iftara gelemedi yolda kalmış :)
bana diyordu aynı paraya sıfır km motosiklet varken neden 3 yaşında ybr aldın dedim ki o yamaha senin aldığın çin malı 1 defa da motor yedi :p ben 2 yıl sıfır sıkıntı kullanıp aldığım paraya sattim
sonra oda gidip ybr aldı :)
birşeylerin olmaması bazen olmasında daha hayırlıdır

Her ne kadar o yıllarda Japon mu iyidir Çinli mi kötüdür diye en ufak bir fikrim olmasa da yine de Allah korumuş hakikaten, gençliğimde daha sinirliydim, o Mondial yolda kalsa tekmeleye teklemeye parçalardım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst