Sivas-Karlı-Üzeyir-Sarıköy-Kızılca-Başıbüyük-Hanzar Köyü Gezisi

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Sivas yakın köylerindeki gezilerime devam ediyorum. Google earth den sivas'a bakarken yakında
yoğun bir yeşil alan dikkatimi çekti. Hiç gitmediğim bir taraf olduğundan farketmemişim.
Güzel ormanlık bir alan. Gezimi buraya göre düzenledim. Gittiğim zaman gerçekten hayret içinde kaldım.
Sivas hep bozkır olduğundan böyle yoğun ormanlık alan dikkat çekiyor. Gerçekten sık ve el değmemiş bir yer.

Hatta sessizliği ve ıssızlığı birazda tedirgin ediyor doğrusu.

Orman içi yolu sanırım ormancılar için açılmış güzel sayılabilir. Zirveye kadar güzel manzaralar eşliğinde
devam ettim.
Zirvede yol bitti. Motorumu sehpaya alınca karşı tepede beni görüp kaçan AYI yı farkettim. Hemen fotoğraf makinasına
sarıldım. Ama ancak bir resim alabildim. Acaba yanıma doğru gelirmi? diyede düşünmedim değil.

Aşağıda köylere doğru ayrılan bir ara yol vardı. Oradan gitmek için girdim.
Fakat bu yol epeyden kullanılmadığından hep ot kaplamış. Nerdeyse yol kaybolmuş. Bir kere girmiş bulundum.
İlerledikçe ormanın derinlerine gitti. Yol üstü domuzların eşelendiği yerlere denk geldim. Biraz önce gördüğüm ayıda aklımda.
Bir hafta önce yağan yağmurdan sonra çamurda yürüyen ayı ve domuzların izlerine denk geldim.

Heyecanlı ilerleyişten sonra yol aşağılara doğru inerken biraz daha düzeldi.
Ormandan sonrada yol üstü köylerden belirlediğim güzergahtan yolculuğumu tamamladım. Yaklaşık 100 km yol yaptım.

Ama en güzel kısmı orman ve Ayıya rastlamam oldu.



https://www.youtube.com/watch?v=cHipXDY_oso
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Mehmet bey,
Kısa ama güzel bir gezi olmuş.
Böyle memleketim manzaraları izlemeyi seviyorum.

Şu Xpulse200 ün, sizin/benim gibi hız aramayan, her yere girmek/gitmek isteyen, birazda az yaksın diyenler için biçilmiş kaftan olduğuna iyice ikna oldum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
İyi gezmeler hemşerim. 17 Ekim'de Sivas'ta olacağım. Bir iki gün kalacağım. Fırsat bulursam görüşürüz inşallah
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Mehmet bey,
Kısa ama güzel bir gezi olmuş.
Böyle memleketim manzaraları izlemeyi seviyorum.

Şu Xpulse200 ün, sizin/benim gibi hız aramayan, her yere girmek/gitmek isteyen, birazda az yaksın diyenler için biçilmiş kaftan olduğuna iyice ikna oldum.

Teşekkürler Ufuk bey, yol olarak kısa bir mesafe idi. Fakat orman yollarında geçirdiğim süre ve hissiyat oldukça uzun hissettirdi.
Heroyu çok güzel tarif etmişsiniz. Bilhassa arazi yolculuklarına uyumu çok hoşuma gidiyor.
Araç ile ulaşamayacağım yerlere motorla ulaşabilmek çok güzel bir his.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

İyi gezmeler hemşerim. 17 Ekim'de Sivas'ta olacağım. Bir iki gün kalacağım. Fırsat bulursam görüşürüz inşallah

Teşekkürler Ahmet Turan bey, şehirler arası geziler yapamasamda böyle kısa gezilerle memleketin güzelliklerini görmeye çalışıyorum.
Gezdikçede inanın şaşırıyorum bazı yerleri görünce. Bu gezide, tam bir Karadeniz hissiyatı verdi doğrusu.
İnşallah müsait olursak görüşmek tanışmak isterim.
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Harika geziyorsunuz. Sizi gıpta ederek izliyorum. Ben yabana hiç çıkmıyorum. Daha çok şehirleri geziyorum.
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Güzel bir gezi olmuş. Keyifle izledim.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Harika geziyorsunuz. Sizi gıpta ederek izliyorum. Ben yabana hiç çıkmıyorum. Daha çok şehirleri geziyorum.

Teşekkürler darısı başınıza, arazi gezileri yapmayı çok seviyorum. Motorumda gerçekten benim tarzıma çok uyumlu.
Doğada olmak huzur verici. Şehir gezilerininde ayrı bir güzelliği var muhakkak.
İşin aslı YOLDA OLMAK GÜZEL...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

Güzel bir gezi olmuş.

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

Güzel bir gezi olmuş. Keyifle izledim.

Teşekkürler, izlemesinin yanında yaşamak çok daha keyif vericiydi doğrusu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2022
Mesajlar
29
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bi gezi.
tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
62
Motosikleti
CF MOTO 650MT
bu harika gezileri kamera ile ölümsüzleştirebilirseniz izleyenler sizin aldığınız hisse yakın bir hissi yaşama fırsatı bulurlar, böyle gezileri yapmayı çok istiyorum, dağ taş arazi orman, yaban...
tam bir macera, eğlence, kendinle baş başa kalma.

yakın zamanda kamera ile görüntüleri de izleyebilmek ümidiyle.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
bu harika gezileri kamera ile ölümsüzleştirebilirseniz izleyenler sizin aldığınız hisse yakın bir hissi yaşama fırsatı bulurlar, böyle gezileri yapmayı çok istiyorum, dağ taş arazi orman, yaban...
tam bir macera, eğlence, kendinle baş başa kalma.

yakın zamanda kamera ile görüntüleri de izleyebilmek ümidiyle.

Video var zaten. Sanırım linki farketmediniz.
Mehmet bey adına ben daha görünür hale getireyim :)

 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
bu harika gezileri kamera ile ölümsüzleştirebilirseniz izleyenler sizin aldığınız hisse yakın bir hissi yaşama fırsatı bulurlar, böyle gezileri yapmayı çok istiyorum, dağ taş arazi orman, yaban...
tam bir macera, eğlence, kendinle baş başa kalma.

yakın zamanda kamera ile görüntüleri de izleyebilmek ümidiyle.

Teşekkürler Ozan bey, dediğinize aynen katılıyorum. Kameram olmadığı için yapamıyorum.Şimdilik fotoğraflarla anlatmaya çalışıyorum.
Bende eksikliğini çok hissediyorum.Çünkü geçtiğim yerler gerçekten görülmeye değer yerlerdi.
İnşallah kalite bir kamera alabilirsem o zaman daha mükemmel olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

yo videoyu gördüm ama fotoğraflardan oluşan kolaj yerine videolu çekim olsaydı daha hoş olabilirdi diye belirttim, yoksa videoyu izleyerek beğenmeyi ihmal etmedim :)

Tekrar teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst