- Katılım
- 14 May 2014
- Mesajlar
- 928
- Konu Yazar
- #1
Sivas yakın köylerindeki gezilerime devam ediyorum. Google earth den sivas'a bakarken yakında
yoğun bir yeşil alan dikkatimi çekti. Hiç gitmediğim bir taraf olduğundan farketmemişim.
Güzel ormanlık bir alan. Gezimi buraya göre düzenledim. Gittiğim zaman gerçekten hayret içinde kaldım.
Sivas hep bozkır olduğundan böyle yoğun ormanlık alan dikkat çekiyor. Gerçekten sık ve el değmemiş bir yer.
Hatta sessizliği ve ıssızlığı birazda tedirgin ediyor doğrusu.
Orman içi yolu sanırım ormancılar için açılmış güzel sayılabilir. Zirveye kadar güzel manzaralar eşliğinde
devam ettim.
Zirvede yol bitti. Motorumu sehpaya alınca karşı tepede beni görüp kaçan AYI yı farkettim. Hemen fotoğraf makinasına
sarıldım. Ama ancak bir resim alabildim. Acaba yanıma doğru gelirmi? diyede düşünmedim değil.
Aşağıda köylere doğru ayrılan bir ara yol vardı. Oradan gitmek için girdim.
Fakat bu yol epeyden kullanılmadığından hep ot kaplamış. Nerdeyse yol kaybolmuş. Bir kere girmiş bulundum.
İlerledikçe ormanın derinlerine gitti. Yol üstü domuzların eşelendiği yerlere denk geldim. Biraz önce gördüğüm ayıda aklımda.
Bir hafta önce yağan yağmurdan sonra çamurda yürüyen ayı ve domuzların izlerine denk geldim.
Heyecanlı ilerleyişten sonra yol aşağılara doğru inerken biraz daha düzeldi.
Ormandan sonrada yol üstü köylerden belirlediğim güzergahtan yolculuğumu tamamladım. Yaklaşık 100 km yol yaptım.
Ama en güzel kısmı orman ve Ayıya rastlamam oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=cHipXDY_oso
yoğun bir yeşil alan dikkatimi çekti. Hiç gitmediğim bir taraf olduğundan farketmemişim.
Güzel ormanlık bir alan. Gezimi buraya göre düzenledim. Gittiğim zaman gerçekten hayret içinde kaldım.
Sivas hep bozkır olduğundan böyle yoğun ormanlık alan dikkat çekiyor. Gerçekten sık ve el değmemiş bir yer.
Hatta sessizliği ve ıssızlığı birazda tedirgin ediyor doğrusu.
Orman içi yolu sanırım ormancılar için açılmış güzel sayılabilir. Zirveye kadar güzel manzaralar eşliğinde
devam ettim.
Zirvede yol bitti. Motorumu sehpaya alınca karşı tepede beni görüp kaçan AYI yı farkettim. Hemen fotoğraf makinasına
sarıldım. Ama ancak bir resim alabildim. Acaba yanıma doğru gelirmi? diyede düşünmedim değil.
Aşağıda köylere doğru ayrılan bir ara yol vardı. Oradan gitmek için girdim.
Fakat bu yol epeyden kullanılmadığından hep ot kaplamış. Nerdeyse yol kaybolmuş. Bir kere girmiş bulundum.
İlerledikçe ormanın derinlerine gitti. Yol üstü domuzların eşelendiği yerlere denk geldim. Biraz önce gördüğüm ayıda aklımda.
Bir hafta önce yağan yağmurdan sonra çamurda yürüyen ayı ve domuzların izlerine denk geldim.
Heyecanlı ilerleyişten sonra yol aşağılara doğru inerken biraz daha düzeldi.
Ormandan sonrada yol üstü köylerden belirlediğim güzergahtan yolculuğumu tamamladım. Yaklaşık 100 km yol yaptım.
Ama en güzel kısmı orman ve Ayıya rastlamam oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=cHipXDY_oso