Fren hortumunun kauçuğu çatlak diye muayeneden geçemedim

Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
183
Arkadaslar fren hortumunun ici saglam.herhangi bir sorunu da yok. Sadece disindaki lastik kismi catlak diye gecirmedi. Pulsar ns 200 on fren hortumu 1500tl alcak durum yok. Ne yapabilirim
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,733
Hortumdaki çatlak sisteme işlenmiştir o yüzden illa ki değişecek. Aynı ölçülerde muadil ürün bak 1500 tl çokmuş cidden.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
183
Hortumdaki çatlak sisteme işlenmiştir o yüzden illa ki değişecek. Aynı ölçülerde muadil ürün bak 1500 tl çokmuş cidden.

Herhangi bir tadilat ile duzelmez mi? O kismi silikon ile kapladim resmi de atmak isterim buraya da nasil atacagimi bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

https://resimyukle.io/r/4wMGWY80m0

Bu muayeneden kalmis hali

https://resimyukle.io/r/EMjMFvzjmy

Bu da silikon sonrasi
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Belki sanayide frencilerde hortum yaptırabilirsiniz, hatta çelik bile yapılabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ön fren hortumu 400-500 lira. siz fiyatı nereden aldınız.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
hortumu söküyorsun hortumcuya gidip makina sinyal hortumu bastırıyorsun 100tl ya. içi çelik olduğu için freninde iyilesecektir.np
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Bu bir ilk olabilir mi?

(Yani benim için öyle en azından. İlk defa böyle bir gerekçe duydum. Çoğu yerde baktıklarına bile ihtimal vermem.)
 
Katılım
23 Tem 2019
Mesajlar
736
Motosikleti
CB650R
Araçlarda çok gez bırakıyorlar, motosiklette ilk defa gördüm

Parça değiştirmezseniz yine bırakırlar bilginiz olsun, o sisteme işlendiyse illa ki parça değişecek
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
183
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
forumdan rahmetli "osmanico" vardı, tvs apache grubu kurduydu whatsapp dan, ve grupta tanımadığım bir arkadaşın başına benzer durum geldiydi, muayene için orjinal egzoz ihtiyacı vardı ve istanbul da ortak bir yerde buluştuk ve ben orjinal egzozumu verdim ve onun abart egzozu benim motora taktık... bir rezillik yaşadık görmeniz lazım...

egzoz sökme için 12 numara anahtar lazım ama bizde 14 var, araya 10 kuruş sıkıştırıp yapalım dedik ve milletten 10 kuruş dileniyoruz, "istanbul bahçelievler bölgesinde ömür plaza önünde 10 kuruş dileniyoruz milletten görmeniz lazım :D abi millet gavur olmuş resmen yani 1 kişi bile 10 kuruş vermedi ya la.... en son bir tane taksici abi bulduk o verdi, isterse 1 lira vereyim falan dedi ama "o kalın gelir abi, 14 numara anahtara sıkıştıracağız, 10 kuruş yeterli" dedik...

....................

bu gereksiz anımı anlattıktan sonra sadete geliyorum, kardeşim git NS 200 sahibi olan bir adam bul ve fren hortumlarını değişin bir kaç günlüğüne ve muayene sonrası geri takas edersiniz... hem bahanesiyle fren yağını değişmiş olursun... yarım litre dot4 fren yağı al... hem adama hem kendine iyilik yapmış olursun...

adam bulamaz isen motosikletçileri dolaş ve aynı teklifi onlara yap, tabi para teklif et çünkü yardım etmezler ama işin ucunda para olursa yardım ederler belki...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2020
Mesajlar
192
Reis siyah elektrik bandı ile o hortumu nizami bir şekilde bantla bi bak sırıtmiyorsa şansını dene.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Hortumu sökün, oto sanayiye gidip "Fren hortumu nerede yaptırabilirim" diye sorun, gösterirler. Oraya gittiğinizde elinizdeki örneğe göre birebir aynı veya daha kaliteli - farklı tiplerde hortumla da üretimi yaptırabilirsiniz. Aldığınız fiyatın 5-1' ine falan gelir.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
sizin için söylemiyorum ama motorumu şu fiyata almıştım şimdi şu kadar oldu diye sevinenler bakınız artık yedek parça, lastik vb alırken dahi zorlanacağız.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
sizin için söylemiyorum ama motorumu şu fiyata almıştım şimdi şu kadar oldu diye sevinenler bakınız artık yedek parça, lastik vb alırken dahi zorlanacağız.

benim tvs apache için egzoz bakmıştım ve 1000 lira görünce pahalı deyip vazgeçmiştim, şimdi egzoz iyice kötü oldu ve yenisini alayım diye baktım geçenlerde ve 3400 liraydı... şimdi yine baktım karaborsa olmuş, Tvs apache egzoz yok ortalıkta.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
benim tvs apache için egzoz bakmıştım ve 1000 lira görünce pahalı deyip vazgeçmiştim, şimdi egzoz iyice kötü oldu ve yenisini alayım diye baktım geçenlerde ve 3400 liraydı... şimdi yine baktım karaborsa olmuş, Tvs apache egzoz yok ortalıkta.

Bazı arkadaşlar Hindistan üzerinden getirtiyorlar, gümrük vergisi Ve kargo ödedikleri halde daha uygun oluyor.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Bir çok Avrupa markasına yedek parça üreten fabrikanın laboratuvar şefliğini yaptım. Bire bir, bir çok fren hortumunun testini yaptım.

Fren hortumu dediğin şey hayati önemi olan parçadır. En ufak görevini yerine getirememe durumunda bedeli canınız ile ödeyeceğiniz parçadır.

Sırf sizin canınız değil bazen hiç alakası olmayan kişilerinde canına mal olacaktır.

O yüzden yetkili servisten orijinal parça ile değiştirin.

Abi sanayiye git falanca usta da kestir ucuza mal edersin gibisinden veya farklı yol gösterenlere itibar etme.

İnan o usta dediğin adamın ne yaptığına dair en ufak bilgisi yok. Kulaktan dolma veya falanca kişiden görerek kafasına göre yaptığı işler.

O işi yapmaya ne teknik bilgisi var ne teknik alet ve edevatı.

Elimden ne fren hortumları geçti inan bir çoğu içimi sızlattı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
muayeneden geçirmemesi iyi olmuş gidip yenisini taktırın
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bir çok Avrupa markasına yedek parça üreten fabrikanın laboratuvar şefliğini yaptım. Bire bir, bir çok fren hortumunun testini yaptım.

Fren hortumu dediğin şey hayati önemi olan parçadır. En ufak görevini yerine getirememe durumunda bedeli canınız ile ödeyeceğiniz parçadır.

Sırf sizin canınız değil bazen hiç alakası olmayan kişilerinde canına mal olacaktır.

O yüzden yetkili servisten orijinal parça ile değiştirin.

Abi sanayiye git falanca usta da kestir ucuza mal edersin gibisinden veya farklı yol gösterenlere itibar etme.

İnan o usta dediğin adamın ne yaptığına dair en ufak bilgisi yok. Kulaktan dolma veya falanca kişiden görerek kafasına göre yaptığı işler.

O işi yapmaya ne teknik bilgisi var ne teknik alet ve edevatı.

Elimden ne fren hortumları geçti inan bir çoğu içimi sızlattı.

adamın kullandığı motosiklet 150 cc 200cc bir makine, yani 600 lük 4 silindir makine kullanmıyor... makine yüksek hız yapabilen bir motosiklet değil...

bir öneride bulunmak haddime değil fakat söylemek isterim; önümüzde gerçekten sıkıntılı günler var, arttırabildiğiniz paraları altın yapın koyun kenara yada tahıl alın koyun kenara, yapay da olsa önümüzde bir gıda krizi var. arttırabildiğiniz tüm nakiti gelecekte yaşayacağınız sorunlar için ayırın...

yani bazılarının takıntılı halleri aklınızı çelmesin, önümüzde ciddi sıkıntılar var, deprem de yaşanabilir, çadırdan uyku tulumuna kadar önlemlerinizi alın... 300 liralık hortum iş görür böyle problemli bir devirde 1500 yada 1200 lira vermek mantıklı değil benim görüşümce.
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
adamın kullandığı motosiklet 150 cc 200cc bir makine, yani 600 lük 4 silindir makine kullanmıyor... makine yüksek hız yapabilen bir motosiklet değil...

Motosiklet üzerinde ölmek için 50-60 kmh yeterli. 50cc'nin çıktığı hızlarda bile ölebilirsiniz bu işin şakası yok. 150-200cc diye de küçümseye gerek yok yine rahat 120-130kmh hızlara çıkabilen bir motosiklet. Ölmek için illa 600cc ile 260 kmh hızlarda mı kaza yapmak lazım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst