Fren hortumunda çatlak var diye ağır kusur alınması normal. Dışta olan çatlak, zamanla sıcaklık farkı yağmur-çamur-tuz-solüsyon eriyerek içeri girecek.
Fren hortumu (iç kısmı) yüksek basınç altında çalışır. Sürücüyle ve ekipmanla 300 kg olan, 100 ile giden bir cismi yavaşlatmak, durdurmak öyle kolay iş değil. Manetten 1 basıyoruz, o balatada 10 oluyor. Dandik bir fren hortumu kullanılırsa yüksek basınca dayanamayıp, zamanla şişiyor, sen 1 basınca o 10 olmuyor. Maneti dibe kadar sıkıyorsun yine de istediğin gibi fren tutmuyor.
Oturduğun sele olsa, sinyal lambası olsa veya ayna falan gibi işini görsün yeter birşey olsa tamam da burada masraftan kaçma. Daha büyük masraflara gebe olursun. Niye millet çelik fren hortumu takıyor, bu sebepten. Yüksek basınç altında çalışan zorlanan bir parça. İlla çok para ver demiyorum. Ya orjinal parça al ya da bildiğin sağlam bir parça al.
Fren hortumu (iç kısmı) yüksek basınç altında çalışır. Sürücüyle ve ekipmanla 300 kg olan, 100 ile giden bir cismi yavaşlatmak, durdurmak öyle kolay iş değil. Manetten 1 basıyoruz, o balatada 10 oluyor. Dandik bir fren hortumu kullanılırsa yüksek basınca dayanamayıp, zamanla şişiyor, sen 1 basınca o 10 olmuyor. Maneti dibe kadar sıkıyorsun yine de istediğin gibi fren tutmuyor.
Oturduğun sele olsa, sinyal lambası olsa veya ayna falan gibi işini görsün yeter birşey olsa tamam da burada masraftan kaçma. Daha büyük masraflara gebe olursun. Niye millet çelik fren hortumu takıyor, bu sebepten. Yüksek basınç altında çalışan zorlanan bir parça. İlla çok para ver demiyorum. Ya orjinal parça al ya da bildiğin sağlam bir parça al.