8 günlük bir maceradan sonra evdeyim.
Rahmetli anneannemin tabiriyle,
"Evceeezim, evceeezim, sen bilirsin halceeezim"![]()
Kazasız belasız nice geziler dilerim. Evin değerini bilmek için uzaklaşmak gerekiyor. Tebdili mekanda ise ferahlık vardır![]()
Teşekkür ederim.
Ben daha 8 gün, 2300 km nin raporunu yazamadan, ay sonu yapacağımız yeni turu konuşmaya başladık.
Aramızda kanı kaynayan, "keşke bende gelseydim" diyenler var
Onlar kendini bilir. Birazdan ses verirler
Hatta bugün heybe çanta, çadır, şişme yatak siparişi vermekle meşguller kendileri![]()
![]()
EDİT : HIRBOOOOO ... Ağustos son hafta-Eylül ilk hafta Zeytinli taraflarında mısın?
Belki bizi gezdirebileceğin bir program yapma şansı olur.
30 Ağustosu bağlayıp İzmir Karabrun yapıcam.Sizde 30 Ağustosu bağlayacaksanız denk gelemeyiz.30 Ağustosu bağlamadan sırf hafta sonu olacaksa bir sonraki haftaya atın.Bizde gelelim.Hem sizin ekip anca alır malzemeleri.![]()
Aramızda kanı kaynayan, "keşke bende gelseydim" diyenler var
Onlar kendini bilir. Birazdan ses verirler
Hatta bugün heybe çanta, çadır, şişme yatak siparişi vermekle meşguller kendileri![]()
![]()
![]()
30 Ağustosu bağlayıp İzmir Karabrun yapıcam.Sizde 30 Ağustosu bağlayacaksanız denk gelemeyiz.30 Ağustosu bağlamadan sırf hafta sonu olacaksa bir sonraki haftaya atın.Bizde gelelim.Hem sizin ekip anca alır malzemeleri.![]()