Pazar İstanbul-Bursa Günü Birlik Turu" için;

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bu pazar 19:00 da maltepede gokarta gelmek isteyen varsa mtooruna atlayıp gazını açabilir :D
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
❤️Honda❤️;4695371' Alıntı:
Tesekkur,

Motorun hakkini veriyorum.100.000 km yi gectim.

Gezmedegim yer kalmadi.Tabi bazi amatorlere gore 16.000 km 60 kmh ortalama ile yapilmasi onlara cok dusuk gelebilir,ama isi bilen biri bilir ki 60 kmh ortalama son derece normal bir surat.

Peki Yilda 2000 3000 km yapanlar mi cook hakkini veriyor :)

Ulen motorun var servisle ise giden adamsin,serviste kimbimir kac saat kaybediyosun.kisin kullanmassin,yagmurda zaten cikmazsin.ayda yilda motoruna binip hakkini verdigini saniyosun di mi,cok acinasi.




Haluk gelirse onunla kaz dagina cikarix.Su an girisler yasak tabi de ben yasak olmayan yollari da biliyorum.

Var misin Haluk he ?

Özel mesaj gönderdim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
❤️Honda❤️;4695337' Alıntı:
16.000 lik veri istiyorum ;)

Bu 16.000 km icinde yax kis,ise gitme markete gitme o koy senin bu koy benim dolasma da var.

10000 km si otobandir tabi.


Arkadasr sevdigim kisilere ve onlarin arkadaslsrina motorumu satabilirim..goruyosunuz iste mukemmel kullanilmis bir motor.

Ama herkese de satmam,angrybird gelip yakvarss sieee derim.

F54 ciksa arksdsa bajiyoruz dese hadi ordsn yurru derim.

Fiyat 11.000 usd cok uygun..cyan gibi kan emici degilim ben.

benim çevremde 60 yaşına gelmiş afrikacı abiler de var ama dct kullanmazlar dct kötü değil ama AT tarzına aykırı çünkü bizde arika alıp otobanda gezilmez veya 3.3 lt yakmaya uğraşılmaz otomatik motosiklet isteyen gidip integra veya x max almış
grubta afrika transalp 1200gs tenere vstorm 650 si olan arkadaşlar mevcut
ha bu arada sana tavsiye eğer 3.3 büyük bir sarfiyatsa bence kendine nmax155 al 100 km/h ile 100 km de 2.4 lt benzin yakıyor yani her 100 km bir efes parası cebine kalır :p
yani arkadaşa senin motoru bakmayız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim çevremde 60 yaşına gelmiş afrikacı abiler de var ama dct kullanmazlar dct kötü değil ama AT tarzına aykırı çünkü bizde arika alıp otobanda gezilmez veya 3.3 lt yakmaya uğraşılmaz otomatik motosiklet isteyen gidip integra veya x max almış
grubta afrika transalp 1200gs tenere vstorm 650 si olan arkadaşlar mevcut
ha bu arada sana tavsiye eğer 3.3 büyük bir sarfiyatsa bence kendine nmax155 al 100 km/h ile 100 km de 2.4 lt benzin yakıyor yani her 100 km bir efes parası cebine kalır :p
yani arkadaşa senin motoru bakmayız

Yaaa birak bu isleri f54 yalvarsan sana ve cevrene satmam zaten.

Halaaaa nmax tavsiyesi veriliyor.Ben bu motorla 100k yi devirdim olm ne tavsiye ediyosun nmax cb125f ile uzun yollarda persisan mi.olayim ?

Bi de sen ben senin gibi degilim,kotu bir parkurda motoru her yere dusurdugunde fotograflayip "hakkini veriyorum aletin" pozu kesmek bana gore degil.

Cok sukur afrikayi kotu yollardada cok kullandim,daglsra da ciktim.

Ama sana tavsiye,250 kg motorla bu islere girme,madem akil vermeyi cok seviyosun o zaman bende sana vereyim,git kendine crf250l al,motorunu her dusurdugunde foto cekmek zorunda kalnazsin ;)

Afrika otobanda kullanilmazmissss ,bu tipler nerden musalat oluyor bana allahim sabir ver.

Her yol kosuli icin ayri motor mu alacam lan,afrika hepsini yapiyor iste az cok.

Kiskanmayin olm..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yaw benim anlamadığım bir şey var. Bu 100k km çevirmiş Africa Twin 100km/sa hızlara çıkabiliyor mu? Hiç son hızını kontrol ettin mi? Bu motor sağırlaşmış, evden dışarıya çıkmayan büyüklerimiz gibi hantallaşmış hatta sorunlar çıkartmış olabilir mi?

Sormamın sebebi; tamamen senin sağlığın için!.. Bir ağaç içten çürürse önce sahibinin başına düşer.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
❤️Honda❤️;4695610' Alıntı:
Yaaa birak bu isleri f54 yalvarsan sana ve cevrene satmam zaten.

Halaaaa nmax tavsiyesi veriliyor.Ben bu motorla 100k yi devirdim olm ne tavsiye ediyosun nmax cb125f ile uzun yollarda persisan mi.olayim ?

Bi de sen ben senin gibi degilim,kotu bir parkurda motoru her yere dusurdugunde fotograflayip "hakkini veriyorum aletin" pozu kesmek bana gore degil.

Cok sukur afrikayi kotu yollardada cok kullandim,daglsra da ciktim.

Ama sana tavsiye,250 kg motorla bu islere girme,madem akil vermeyi cok seviyosun o zaman bende sana vereyim,git kendine crf250l al,motorunu her dusurdugunde foto cekmek zorunda kalnazsin ;)

Afrika otobanda kullanilmazmissss ,bu tipler nerden musalat oluyor bana allahim sabir ver.

Her yol kosuli icin ayri motor mu alacam lan,afrika hepsini yapiyor iste az cok.

Kiskanmayin olm..

motor yatırıp fotoğraf çekmek mi hadi canım sende daha neler
crf 250 de kullandım hem ralli hem düz modeli onları alacağıma kle 500 nx 400 XT 600 ALIRIM genede 250 cc almam çünkü cılız ve güçsüz
cb125 sana daha çok yakışır hem ekonomik olur :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Gece Afyondaydım.

Motorda küçük bir sorun çıktı.
Hero fabrika samsundaki gezici servisi 1 gün öne çekti ve sabah 9 sa afyondayız diye aradılar.
Servis verildi.

Bu firmaya bakışım artık çok farklı bir boyutta.


Daha sonra değineceğim.

Afyonda teknofest iha yarışmaları var. Hocalardan arkadaşları gördüm. Ayrıca benim sahamda uçuş yapan itü elibiyle sphbet ve şindi eskişehir yolundayım.

Yol üzerinde Kütahya Zafer havalimanına uğrayıp, iha dron yarışnasındaki hoca arkadaşları görmeyi planlıyorum.

Bemzinliğe girdim
Gök fena gürlüyor.
Gökyüzü kapkara.
Yağmurluğumu giyeceğim veya bulutun geçmesini bekleyeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

Allahtan yağmurluğu erken giymişim.
Kütahyaya kadar fena yağmura girdim.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Gece Afyondaydım.

Motorda küçük bir sorun çıktı.
Hero fabrika samsundaki gezici servisi 1 gün öne çekti ve sabah 9 sa afyondayız diye aradılar.
Servis verildi.

Bu firmaya bakışım artık çok farklı bir boyutta.


Daha sonra değineceğim.

Afyonda teknofest iha yarışmaları var. Hocalardan arkadaşları gördüm. Ayrıca benim sahamda uçuş yapan itü elibiyle sphbet ve şindi eskişehir yolundayım.

Yol üzerinde Kütahya Zafer havalimanına uğrayıp, iha dron yarışnasındaki hoca arkadaşları görmeyi planlıyorum.

Bemzinliğe girdim
Gök fena gürlüyor.
Gökyüzü kapkara.
Yağmurluğumu giyeceğim veya bulutun geçmesini bekleyeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

Allahtan yağmurluğu erken giymişim.
Kütahyaya kadar fena yağmura girdim.

Kocatepe'ye ciktin mi ?
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Kocatepeye çıkmaya vakit yoktu.
Kütahyada uzun zamandır görmediğim bir abimizi ziyaret ettim yarım saat.
Yola çıktım Eskişehire.
Bir yağmur başladı ,
Yok böyle bir yağmur damlası ve rüzgar.
Yağmurluk, altta venom yazlık mont. Kollar çıplak.
Kollarım acıdı yağmurun vurmasından.
Dolu gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

Şimdi bir benzinciye sığındım.
Buda Kütahyadan sonraki ilk benzinci
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ufuk abi pazartesi günü İstanbul'da yağmur var. Kendini yağmurdan önceye veya sonraya ayarla ki yolda gene ıslanma :)
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
İzmirden istanbula giderken canakkale üzerinden geldim ben omrumde boyle ruzgar gormedim.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Öyle berbat bir yağmur yağıyorduki, bir ara baktım arkadan gelenler beni hiç sollamıyor. "Ulan yoksa benmi çok hızlı gidiyorum" deyip göstergeye bir baktım, hızım 50 km/s.
Öndeki araçlar, ilerdeki kamyon, arkadaki araçlar ve Tır, hepimiz epeyce o hızda gittik. Erken vakit olmasına rağmen herkesin dörtlüler yanıyordu.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Benzincide bir saat kadar kaldım. Karnımıda doyurma şansım oldu.
Gs'li biri geldi. Altta yazlık korumalı pantolon, üstte yazlık korumalı mont.
Sırılsıklam bir haldeydi ve İstanbula döneceğini söylüyordu. Ben yanımda yedek olarak cüzdan şeklinde preslenmiş, panço tür, naylon yağmurluk taşırım.
Çıkarıp verdim. Üste giyse, çok ince olduğu için rüzgarda parçalanabilirdi.
Alta, verdiğim pançoyu, üsteyse yazlık montu giydi ve düştü yola. Umarım kazasız belasız istanbula varmıştır.
Galiba motosikletle kaza yapıp bileği kırılan arkadaşını ziyaretten dönüyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Ufuk abi pazartesi günü İstanbul'da yağmur var. Kendini yağmurdan önceye veya sonraya ayarla ki yolda gene ıslanma :)

Bugün iki kez delice yağan yağmura yakalandım. Yarın bir yağmur daha kaldıramam.
Pazartesi yağması problem olmaz. Muhtemelen ofisten çıkmayıp, biriken notları gözden geçiririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

Güne Eskişehirde güneşli bir havada uyanmak başka bir güzel.

Yola devammı yoksa eve dönüşmü?
Galiba rüzgarın yönü belirleyecek.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Merhaba,

Üstlerde bir önceki mesajımda da görebileceğiniz üzere Cuma günü sevgili Honda-Hırbonen'e özel mesaj yazmış ve de telefon numaramı göndermiştim.

Whatsapp'tan hemen konum gönderdi ve de benim karakaçan Wave ile o gün öğle arasında ziyaretine gittim.


Ağırlıklı olarak motosiklet ve motosiklet turları üzerine yaptığımız çok keyifli bir 1.5 saatlik muhabbet sırasında saatin nasıl geçtiğini anlamadık bile.

Kendi bahçelerinden yetişen kavun - karpuz ikram etti sağolsun.

Ben ayrılırken de yine bahçedeki ağaçtan nektarin doldurduk sırt çantama.

Vaktim olsaydı bu hafta sonu için Kazdağları turu yapmayı da teklif etti ama ben müsait değildim.

Ki çok da ilginç olurdu 110'luk Wave ile 1000'lik Africanın turu. :cherry:

Tur işini benim Rally ile geleceğim bir sonraki sefere erteledik.

Keyifli sohbet ve ikramları için kendisine teşekkür ederim.



O gün çektiğimiz 2 fotoyu paylaşayım.







Selamlar.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
bir de Sinop var, oranin ruzgari da meshur, ben ucuyordum oralarda yolda :)

Oralarda hiç motosiklet kullanmak nasip olmadı ama bu rüzgar gerçekten farklıydı kendimi şaşırttı :)

Tokat manyağı yaptığı doğrudur. Yoruyor bir de.

Çanakkaleye 5 km kala opette zorunlu mola verdim.Rüzgar sesi kulaklık olmasına rağmen rahatsız etti.Eceabata gidecekken kendimi Lapseki de buldum :) Behrakaleye gidecekken kendimi dağlarda buldum :) Ama dağa çıktığım için pişman değilim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst