Sakarya’da Çaldığı Motosiklet İle Kaza Yapan Genç

Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
❤️Honda❤️;4693550' Alıntı:
Sokak kopeklerinin sayisi milyonlari asti tum gelismis ulkelerin yaptigi gibi sahiplenilmeyen kopek uyutulmali.Bu cok ciddi bir cevre ve guvenlik sorunu.

_ allah belani versin vicdansiz herif can onlar can.sevgi dolu hepsi nolmus sayilari 4 milyon olduysa,onlarin da sokakta yasamaya haklari var.

Yunanistan,İtaltya kacak gocmenlerle cok iyi mucadele ediyor ulkelerine girmelerine ne olursa olsun izin vermiyor.gerekirse hepsini suda birakiyor veya turkiyeye iteliyor.zor bir durum olsa da yapacak bisey yok,milyonlarca gocmeni alip ulkesini mahvedecek kadar aptal degiller.

- puuu sana.onlar savastan kaciyor,daha iyi bir yasam icin mucadele veriyor .sen olsan yapmaz misin ?!!! Ne kadar vicdansizssiniz ya.


250.000 tl verip aldigim.motoru caldilar abi,yillarca para biriktirmistim..umarim geberip gider onun bunun cocugu!!

- Bi sn bi sn ye,biraz abartmiyo musun ? O adamin meslegi hirsizlik cunku adam baska is bulamiyor.İs vermiyolar sabikasi oldugu icin! Napsim adam ac kalip olsun mu ?
Ustelik sen oyle bir cevrede yetisseydin yine muhendis mi olacaktin sanki ?!

Gibi gibi..

Morukcum okumadan yazinca boyle bir mesaj cikiyor:) Ben tekrar yazmayim sen bastan oku bence.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morukcum okumadan yazinca boyle bir mesaj cikiyor:) Ben tekrar yazmayim sen bastan oku bence.

Son mesajini harbi okumamistim ,baktim simdi degissn bissey yok. :)

Morukcum.sizlerin yaptigina sanirim politik dogruculuk deniliyor.Coxum.onerilerimiz pratik veya uygulanabilir degil.

Zor problemlerin kolay cozumu olmuyor

Sen diyorsun ki hirsizligin cezasi olum mu olmali,nerde gorulmus bu ? Ok doğru.

Ama ben de diyorum ki ,yasadigin ulkede hapishaneler oyle bir dolu ki birak basit hirsizili en adi suclular bile dogru duzgun ceza almiyor.

Bu hirsiz i yakalsdik,6 ay ceza aldi diyelim, sonuc ,?
Cikinca yine hirsizlik veya daha kotusunu yapacak.Bu cocugun topluma kazandirilma sansi 0.00065 falandir.

Bu nedenle bu olume isabet olmus dedim.Yani burada sevinc veya mutluluk yok.sorun,toplum icin en faydali sekilde cozulmus diyorum.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
❤️Honda❤️;4693563' Alıntı:
Son mesajini harbi okumamistim ,baktim simdi degissn bissey yok. :)

Morukcum.sizlerin yaptigina sanirim politik dogruculuk deniliyor.Coxum.onerilerimiz pratik veya uygulanabilir degil.

Zor problemlerin kolay cozumu olmuyor

Sen diyorsun ki hirsizligin cezasi olum mu olmali,nerde gorulmus bu ? Ok doğru.

Ama ben de diyorum ki ,yasadigin ulkede hapishaneler oyle bir dolu ki birak basit hirsizili en adi suclular bile dogru duzgun ceza almiyor.

Bu hirsiz i yakalsdik,6 ay ceza aldi diyelim, sonuc ,?
Cikinca yine hirsizlik veya daha kotusunu yapacak.Bu cocugun topluma kazandirilma sansi 0.00065 falandir.

Bu nedenle bu olume isabet olmus dedim.Yani burada sevinc veya mutluluk yok.sorun,toplum icin en faydali sekilde cozulmus diyorum.

Arada dogru seyler de yaziyorsun, evet tam adi politik dogruculuk ama politic dogruculukla humanizmi birbirine karistirma, biri gercekten insana deger verdigi icin soyler/yapar, digeri ise bundan yararlandigi/yararlanacagi icin yapar.

Ikincisi hapisaneler konusunda haklisin, benim gibi adamlarin da yakindigi seylerden biri bu.

Isabet olup olduguna biz karar veremeyiz, en azindan ben vermem, dogru degil. Topluma kazandirilma sansi konusuna gelince, o da belirsiz maalesef, yine diyorum ki kokten sorunlari cozmeden olmuyor ki sen de bunu soylemissin.

Motosiklet konusu disinda yazmaya devam et sen, iyi yaziyorsun aslinda. Ama ekonomi ve motosiklete girme :)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Niye kine? Belki de sadece sekişmek istedi, ne biliyorsunuz? Niye kızıyorsunuz?

Bakın meslektaşınız ne demiş;

entry nick uyumu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

❤️Honda❤️;4693563' Alıntı:
Son mesajini harbi okumamistim ,baktim simdi degissn bissey yok. :)

Morukcum.sizlerin yaptigina sanirim politik dogruculuk deniliyor.Coxum.onerilerimiz pratik veya uygulanabilir degil.

Zor problemlerin kolay cozumu olmuyor

Sen diyorsun ki hirsizligin cezasi olum mu olmali,nerde gorulmus bu ? Ok doğru.

Ama ben de diyorum ki ,yasadigin ulkede hapishaneler oyle bir dolu ki birak basit hirsizili en adi suclular bile dogru duzgun ceza almiyor.

Bu hirsiz i yakalsdik,6 ay ceza aldi diyelim, sonuc ,?
Cikinca yine hirsizlik veya daha kotusunu yapacak.Bu cocugun topluma kazandirilma sansi 0.00065 falandir.

Bu nedenle bu olume isabet olmus dedim.Yani burada sevinc veya mutluluk yok.sorun,toplum icin en faydali sekilde cozulmus diyorum.

Hayir politik dogrucukuk degil. Benim bahsettigim konulardan hicbir cikarim yok. Ben oturdugum yerden fiti fiti sallamiyorum morukcum. Bizzat deneyimlerim uzerine konusuyorum.

Bende sizin gibi klavye basinda "gebersin ipneler benden uzak olsunlar" kafasinda takilsaydim belki de suan senin motorun gitmisti burda agliyordun.

zor problemim basit cozumu varsa, cozum yanlistir. Yalniz burda benim bahsettigim ve deneyimledigim cozum mu basit oluyor, yoksa senin bahsettigin mi?

Pardon biz cozum icin calisiyorduk, en azindan bi cabamiz vardi deil mi? Senin cozumun neydi tam olarak? Gebersin ipneler pek bir cozume benzemiyor cunku.

Yine de en azindan adam akilli bir mesaj yazdigin icin tesekkur ederim. Yazilan mesajlarin cogu hakli cikma cabasiyla yazilmis, carpitilmis argumanlar.

Kendimi paraladim baslikta derdim ne amk. Yalniz dikkat edin colugunuz cocugunuz bi hata yapip suç islerse dua edin benim yada MESLEKTASIM gibi bir ogretmene denk gelsinler.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
entry nick uyumu.

Demek ki seçim doğru Bay Rüzgar. Bakın siz bile "dick"imi ne kolay fark etmişsiniz.
Oysa ki gerçek ismimi ve istenilen tüm bilgileri doğru olarak verdiğim forum hesabımı teknik bir hatadan dolayı 9-10 aydır kullanamıyorum. Forum yönetimine yazdığım 5-6 destek mesajından da sonuç alamadım. Dönüş yapan, hatayı düzelten olmadı. Ben de yeni hesap açarken default olarak gelen nickname'in sadece ve sadece ilk harfini değiştirerek ÇOK BASİT BİR ŞEKİLDE sorunumu çözdüm.
Demek ki neymiş "zor problemim basit cozumu varsa, cozum yanlis" değilmiş, basit olan daha kolay fark ediliyormuş.
Zaten bir sorunun çözümü karmaşık ise o sorun tam olarak çözülememiş demektir.

Ayrıca amatör ligde çırak adayı veya en fazla çırak kriminallerle uğraşınca "büyük resmi gördüğünüzü" sanıyorsunuz ama "bizzat ben şahsım olaraktan 23 yıl hergün karakolluk olmak suretiyle" o sizin aday kriminallerin profesyonel lisanslı "ağır ağbileri" ve "ağa babaları" ile yakından mesaim oldu. Camianın yabancısı değilim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Demek ki seçim doğru Bay Rüzgar. Bakın siz bile "dick"imi ne kolay fark etmişsiniz.
Oysa ki gerçek ismimi ve istenilen tüm bilgileri doğru olarak verdiğim forum hesabımı teknik bir hatadan dolayı 9-10 aydır kullanamıyorum. Forum yönetimine yazdığım 5-6 destek mesajından da sonuç alamadım. Dönüş yapan, hatayı düzelten olmadı. Ben de yeni hesap açarken default olarak gelen nickname'in sadece ve sadece ilk harfini değiştirerek ÇOK BASİT BİR ŞEKİLDE sorunumu çözdüm.
Demek ki neymiş "zor problemim basit cozumu varsa, cozum yanlis" değilmiş, basit olan daha kolay fark ediliyormuş.
Zaten bir sorunun çözümü karmaşık ise o sorun tam olarak çözülememiş demektir.

Ayrıca amatör ligde çırak adayı veya en fazla çırak kriminallerle uğraşınca "büyük resmi gördüğünüzü" sanıyorsunuz ama "bizzat ben şahsım olaraktan 23 yıl hergün karakolluk olmak suretiyle" o sizin aday kriminallerin profesyonel lisanslı "ağır ağbileri" ve "ağa babaları" ile yakından mesaim oldu. Camianın yabancısı değilim.

Osm@n Ağa? :)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Demek ki seçim doğru Bay Rüzgar. Bakın siz bile "dick"imi ne kolay fark etmişsiniz.
Oysa ki gerçek ismimi ve istenilen tüm bilgileri doğru olarak verdiğim forum hesabımı teknik bir hatadan dolayı 9-10 aydır kullanamıyorum. Forum yönetimine yazdığım 5-6 destek mesajından da sonuç alamadım. Dönüş yapan, hatayı düzelten olmadı. Ben de yeni hesap açarken default olarak gelen nickname'in sadece ve sadece ilk harfini değiştirerek ÇOK BASİT BİR ŞEKİLDE sorunumu çözdüm.
Demek ki neymiş "zor problemim basit cozumu varsa, cozum yanlis" değilmiş, basit olan daha kolay fark ediliyormuş.
Zaten bir sorunun çözümü karmaşık ise o sorun tam olarak çözülememiş demektir.

Ayrıca amatör ligde çırak adayı veya en fazla çırak kriminallerle uğraşınca "büyük resmi gördüğünüzü" sanıyorsunuz ama "bizzat ben şahsım olaraktan 23 yıl hergün karakolluk olmak suretiyle" o sizin aday kriminallerin profesyonel lisanslı "ağır ağbileri" ve "ağa babaları" ile yakından mesaim oldu. Camianın yabancısı değilim.

hayatimdan 1 dk gitti bu msji okuyarak
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Fırıncının camına çarpmış, inşallah camda bir şey yoktur. Darısı bütün hırsızların başına.

AAAAAMİİİİİNNNNNN.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

Benim bu gün ki değerle 60 bin liralık motosikletimi çalan p..in de akıbeti aynı olur inş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AAAAAMİİİİİNNNNNN.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

Benim bu gün ki değerle 60 bin liralık motosikletimi çalan p..in de akıbeti aynı olur inş.

Ne o bursali gecen 55.000 diyodun enflasyon mu var yoksa puhhaha

Tekerine tas degmesin sevgili hirsiz,tam adaminin motorunu calmisin.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
bunları topluma kazandırmak ısteyen alsın evınde topluma kazandırsın.

ülke ıslah evine döndü aw, serseriyi katili biz mi eğitcz bi de.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
bunları topluma kazandırmak ısteyen alsın evınde topluma kazandırsın.

ülke ıslah evine döndü aw, serseriyi katili biz mi eğitcz bi de.

Siz?

Sen egitemezsin tek basina, biraz zor olur. Egitim/Kultur yillar icerisinde olusan bir surec. Ama evli oldugun icin soyleyeyim, ileride senin cocugunun egitiminin iyi olacagini nasil garanti edeceksin ?



Ruyamda seni gordum bu arada, ne alaka lan dedim, 30 Agustos gibi Izmir civarinda olabilirim, gorusuruz :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav o degilde su tartismalari tamamaen can sikintisindan kendimizi tatmin etmek icin yapiyoruz kabul edin :)

Motor kullanmayi seven genc hirsiz kardesimiz olup gitti ama bize malzeme cikti...
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
❤️Honda❤️;4693704' Alıntı:
Yav o degilde su tartismalari tamamaen can sikintisindan kendimizi tatmin etmek icin yapiyoruz kabul edin :)

Motor kullanmayi seven genc hirsiz kardesimiz olup gitti ama bize malzeme cikti...

Senin dandik AT guzellemelerinden daha iyi en azindan :)
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
❤️Honda❤️;4693704' Alıntı:
Yav o degilde su tartismalari tamamaen can sikintisindan kendimizi tatmin etmek icin yapiyoruz kabul edin :)

Motor kullanmayi seven genc hirsiz kardesimiz olup gitti ama bize malzeme cikti...

Morukcum onemli olan seviyeli bir sekilde fikir alisverisi yapabilmek. Bu arada itiraf edeyim, hirsizin Gocmen oldugunu yeni ogrendim.

Hirsizin gocmen oldugunu bilsem yazdiklarimin hicbirini yazmazdim. Olumune yine sevinmedim tabiki, sonucta bir yasam son bulmus, ama yazdiklarimi da yazmazdim.

Gocmen sorunu icin tavrim net. Hepsi istisnasiz sinirdisi edilmeli, sinira da çin seddi örülüp, yeni gocmenlerin gelmesi engellenmeli.

Bizim davamiz, cetin sartlarin etkisiyle suca bulasmis, kurtarilabilecek Turk Kurt Cerkes Ermeni ayrimi yapmadan bu vatanin evlatlarina destek olabilmek.

Seviyesini korumus herkese saygilar
 
Katılım
25 Ağu 2019
Mesajlar
243
❤️Honda❤️;4692962' Alıntı:
Biz nasil bu kadar acimasiz hale geldik be!


Ulen gencken hangimiz motor calmadi ? Hatanin bedeli bu mu ? Piyyyy size,yazik.

Hacı abi sen tuhaf adamsın forumda artık senin entryleri okumaya başladım eğlenceli adamsın :cherry:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Hacı abi sen tuhaf adamsın forumda artık senin entryleri okumaya başladım eğlenceli adamsın :cherry:

Buradan devam edebilirsiniz;
http://www.motosiklet.net/forum/members/hirbonen-140064.html

Eğer uslu bir çocuk olursanız belki bir gün Hırbonen'in diğer hesaplarına da rastlayabilirsiniz.:)

Anahtar kelimeler : Honda,Amatör,yüksek cc motora az yaktırma,Honda (evet 2.kez),Avrupalı motorlar pahalı ve sıkıntılı.bazen abs,Africa Twin...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst