Sakin olun sampiyonlar Hammurabi yasalarinda bile Hirsizligin cezasi idam degil.
Aslinda bu olaya duygusal yaklasan ben degilim suan. Hirsizligin cezasi olüm ise bu ulkenin tepesinden tirnagina kadar herkesin ölmesi gerekir.
Bu cografyada herkes gucu yettigi olcude çalar. Tepedeki ulkeyi calar, sen vergiden calarsin. Herkes ölsun amk o zaman.
Ben ogretmenim. istanbulun en sikintili liselerinden birinde 5 senem gecti. 3 bin kisilik lisemin yarisi, ölmesine sevindiginiz cocuklardan olusuyordu. E atalim bombayi amk hepsi olsun?
Bi cocuk motor calmis, ölmesine sevindiniz. Olum cezasi gerektiren suclari isleyip olenleri gorunce bende sevinirim, gebersin it derim.
Hatta numkun olsa, bazi suclari isleyen kisilerin gonullu celladi olup, ellerimle gozlerinin icine bakarak bogmak isterdim.
yasadigimiz bok cukuru cografyada maruz kaldigimiz adaletsizliklerin intikamini, bu cocugun olumune kutlama yaparak cikarmak hangi insanliga sigar?
Cocuk motor calmis. insani yasam hakkimizi ve gelecegimizi calanlara vermemiz gereken tepkiyi, baklava calan cocuklara mi verelim?
Amacim kimseyi kirmak saygisizlik yapmak degil, yalniz tekrar belirteyim sapla samani ayirmak lazim. Hirsizligin cezasi olum olsaydi bu ulkede insan kalmazdi.
Birisi benim motorumu calarsa, calan kisinin olmesini istemem. Zararimi karsilamasini isterim.
Cocuk motor calmis. Suc islemis. Islenen suca karsi, bu cografyanin mazlumlari olarak, duygusal bir abartili tepki vermemiz gayet dogal. Verdiginiz tepkinin abartili oldugunu siz de biliyorsunuz.
Ama bende bir cocugun (veya gencin) olumune bu kadar sevinilmesinden, o sevincin yaziya dokulup paylasilmasindan rahatsiz oldugumu belirtiyorum.
Saygilar
Sakin olun sampiyonlar Hammurabi yasalarinda bile Hirsizligin cezasi idam degil.
Aslinda bu olaya duygusal yaklasan ben degilim suan. Hirsizligin cezasi olüm ise bu ulkenin tepesinden tirnagina kadar herkesin ölmesi gerekir.
Bu cografyada herkes gucu yettigi olcude çalar. Tepedeki ulkeyi calar, sen vergiden calarsin. Herkes ölsun amk o zaman.
Ben ogretmenim. istanbulun en sikintili liselerinden birinde 5 senem gecti. 3 bin kisilik lisemin yarisi, ölmesine sevindiginiz cocuklardan olusuyordu. E atalim bombayi amk hepsi olsun?
Bi cocuk motor calmis, ölmesine sevindiniz. Olum cezasi gerektiren suclari isleyip olenleri gorunce bende sevinirim, gebersin it derim.
Hatta numkun olsa, bazi suclari isleyen kisilerin gonullu celladi olup, ellerimle gozlerinin icine bakarak bogmak isterdim.
yasadigimiz bok cukuru cografyada maruz kaldigimiz adaletsizliklerin intikamini, bu cocugun olumune kutlama yaparak cikarmak hangi insanliga sigar?
Cocuk motor calmis. insani yasam hakkimizi ve gelecegimizi calanlara vermemiz gereken tepkiyi, baklava calan cocuklara mi verelim?
Amacim kimseyi kirmak saygisizlik yapmak degil, yalniz tekrar belirteyim sapla samani ayirmak lazim. Hirsizligin cezasi olum olsaydi bu ulkede insan kalmazdi.
Birisi benim motorumu calarsa, calan kisinin olmesini istemem. Zararimi karsilamasini isterim.
Cocuk motor calmis. Suc islemis. Islenen suca karsi, bu cografyanin mazlumlari olarak, duygusal bir abartili tepki vermemiz gayet dogal. Verdiginiz tepkinin abartili oldugunu siz de biliyorsunuz.
Ama bende bir cocugun (veya gencin) olumune bu kadar sevinilmesinden, o sevincin yaziya dokulup paylasilmasindan rahatsiz oldugumu belirtiyorum.
Saygilar
Sakin olun sampiyonlar Hammurabi yasalarinda bile Hirsizligin cezasi idam degil.
Aslinda bu olaya duygusal yaklasan ben degilim suan. Hirsizligin cezasi olüm ise bu ulkenin tepesinden tirnagina kadar herkesin ölmesi gerekir.
Bu cografyada herkes gucu yettigi olcude çalar. Tepedeki ulkeyi calar, sen vergiden calarsin. Herkes ölsun amk o zaman.
Ben ogretmenim. istanbulun en sikintili liselerinden birinde 5 senem gecti. 3 bin kisilik lisemin yarisi, ölmesine sevindiginiz cocuklardan olusuyordu. E atalim bombayi amk hepsi olsun?
Bi cocuk motor calmis, ölmesine sevindiniz. Olum cezasi gerektiren suclari isleyip olenleri gorunce bende sevinirim, gebersin it derim.
Hatta numkun olsa, bazi suclari isleyen kisilerin gonullu celladi olup, ellerimle gozlerinin icine bakarak bogmak isterdim.
yasadigimiz bok cukuru cografyada maruz kaldigimiz adaletsizliklerin intikamini, bu cocugun olumune kutlama yaparak cikarmak hangi insanliga sigar?
Cocuk motor calmis. insani yasam hakkimizi ve gelecegimizi calanlara vermemiz gereken tepkiyi, baklava calan cocuklara mi verelim?
Amacim kimseyi kirmak saygisizlik yapmak degil, yalniz tekrar belirteyim sapla samani ayirmak lazim. Hirsizligin cezasi olum olsaydi bu ulkede insan kalmazdi.
Birisi benim motorumu calarsa, calan kisinin olmesini istemem. Zararimi karsilamasini isterim.
Cocuk motor calmis. Suc islemis. Islenen suca karsi, bu cografyanin mazlumlari olarak, duygusal bir abartili tepki vermemiz gayet dogal. Verdiginiz tepkinin abartili oldugunu siz de biliyorsunuz.
Ama bende bir cocugun (veya gencin) olumune bu kadar sevinilmesinden, o sevincin yaziya dokulup paylasilmasindan rahatsiz oldugumu belirtiyorum.
Saygilar
Şu geberen şerefsiz it ölmeseydi yarın öbür gün benim evime girip beni ve karımı öldürüp evdeki değerli eşyaları alıp kaçsaydı daha iyi mi olacaktı?
❤️Honda❤️;4693088' Alıntı:Mr Wind,morukcum bak seni asagidaki anarsist durumuna sokmak istemiyorum..
oyle yerlerden girerim ki bu adamlari vururum degil keserim demek zorunda kalirsin
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...DqeWZtIb7J_O54P6DLFYRVAfhDBjTiDxm7Wfy30k&s=10
Şu geberen şerefsiz it ölmeseydi yarın öbür gün benim evime girip beni ve karımı öldürüp evdeki değerli eşyaları alıp kaçsaydı daha iyi mi olacaktı?Benim anlatmaya çalıştığım şey bir insan öldü diye değil benim can ve mal güvenliğime potansiyel tehlike yaratan bir yaratık ortadan kalktığı için seviniyorum.Çünkü devlet polis hiç bir şey yapmıyor.Yakalayıp yakalayıp salıyor bunları.
Baklavan çalan çocuk falan demişiniz ama bu çocuk değil ve gıda maddesi çalmıyor.Gıda çalan bir çocuk yakalarsam polise şikayet etmem gider marketten yüklü bir erzak alırım gönderirim evine.
Devletteki hırsızlara hiç girmeyelim.Onların hemen ölmesini değil önce çaldıklarını faizi ile geri verip yavaş yavaş ölmesini istiyorum.Onlara zaten yıllardan beri tepki gösteriyoruz."Eee ama onlara tepki göstermiyorsunuz bu çocuğa neden tepki gösteriyorsunuz" çok yanlış düşünce.Büyük küçük er türlü suça ve hırsızlığa tepki göstermeliyiz.Tepki göstermemek acımak suçu ve kötülüğü normalleştirir.
Hemen hemen hiç bir ülkede hırsızlığa idam cezası yoktur.Ama çoğu modern ülkede bir kere en ufak hırsızlıktan yakalandığınızda bir daha yıllarca gün yüzü göremezsiniz.Ama bu ülkede kanunlar resmen hırsızlardan yana.Hırsız evime girse ben kendimi savunurken hırsızı yaralasam ben suçlu oluyorum.Amerika'da hırsızlığa idam yok ama bazı eyaletlerde sizin şahsi sınırlarınız(eviniz,bahçeniz,garajınız) içinde hırsızı yakalarsanız sorgusuz sualsiz öldürebiliyorsunuz.İster tabanca ile vurun ister samurai kılıcı ile doğrayın.Hakkınızda dava bile açılmıyor.Benim Türkiye'de tam olarak istediğim bu.Devlet benim mal ve can güvenliğimi koruyamıyorsa bıraksın bari ben kendi başımın çaresine bakayım ama ona da engel oluyor.
Şu anda nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama belli ki hırsızlık hiç başınıza gelmemiş.Benim Karacabey'de başıma gelmeyen kalmadı.Bir kaç kez halat kilitli motorumu sürüklemişler kaldıramadıkları için bırakmışlar.Bir kere aküm çalındı.Arkadaşlarımın defelarca ekipmanları çalındı.Özellikle mültecilerin sayıları arttığından beri hırsızlık patlama yaptı.Hadi benim motosikletimi boş verin insanların bisikletleri,çocukların bisikletleri,bebek arabaları evet bebek arabaları,bahçe kapıları,apartman kapıları,camii korkulukları,garajlardan apartman içlerin motosikletler ve artık aklınıza daha ne gelirse hepsi çalınıyor ve polis hiç bir b.k yapmıyor.Akşamları birazcık kafayı dinlemek için balkona çıkıyor.Olaysız akşam yok.Her akşam ya bekçiler ya polisler birilerini kovalıyor.Sürekli bağırış çağırış.Ve olayların çoğunun faalleri sizin ama çocuk bunlar ya dedikleriniz.Kaldı ki bunlar çocuk değil.Ergenlik çağına girmiş bireyler artık çocuk değildir.
Bütün bunları da geçtik her yerde hayvanlar öldürülüyor,kadınlara tecavüz ediliyor,sokak ortasında sizin o çocuk diye acıdıklarınız bıçak zoru ile insanları soyuyor,öldürüyor.Benim yaşadığım şehirde artık geceleri güven içinde sokakta dolaşamıyoruz.Sizin o çocuk diye acıdıklarınız gerçekten çocuk olanlara tecavüz edip kafasına taş ile ezip öldürüyorlar.Bu tecavüze uğrağanlar,yaralananlar,öldürülenler çocuk değil mi?Onların canı yok mu?
Son olarak bu çocuk diye acıdıklarınızın benim ve ailemin can ve mal güvenliğine saygısı var mı? YOK
Bunları iş başında yakalasam bana acır mı?Bana sempati gösteriri mi?GÖSTERMEZ,ACIMAZ.Sıkışınca takar bıçağı
Kusura bakayım bu şartlar altında bana acımayan ben hiç acımam.İster çocuk olsun ister yetişkin.
Kusura bakmayın ama gene rahatsız edeceğim ama evet şu p.çin gebermesine gram üzülmedim hatta sevindim.Önceden de dediğim gibi darısı ister devleti soyan ister motosiklet çalan bütün hırsızların katillerin başına.Bunlar benim can ve mal güvenliğimi tehtid edecek,hayatımı cehenneme çevirecek,bir çok özgürlüğü dolaylı yoldan engel olacak ben de onlara acıyacağım.Yok öyle bir dünya.İnsan muamelesi görmek istiyorlarsa önce insan gibi hareket etsinler.Türkiye'de kanunen Amerika'daki gibi hırsızları öldürmek yasallaşsın,çocuk yetişkin fark etmez ceza yemeyeceksem gördüğümü direk indirim.Gram vicdanım sızlamaz gece de mışıl mışıl uyurum.Benim yaşam alanıma tecavüz edip benim mal can güvenliğimi tehdit edenin yaşamaya hakkı yoktur.Elimde olsa yaş fark etmeksizin bütün hırsızları,katilleri,tecavüzcüleri bir kere hepsini ortadan kaldırırdım.Birazcık iyi normal insanlar rahat etsin.
Sozgelimi yasadigimiz dunyada motosiklet calmanin cezasi olum olsaydi bile, o motosikleti calankişinin ölumune kutlama yapacak degildim.
❤️Honda❤️;4693193' Alıntı:Offf mr wind.Adam ne guzel basimiza dert olmadan gocup gitmis sevinecegine moralimizi bozuyosun yavvv.
Yavv bu hirsiz hirsiz.Duzelmesine imkan yok.5 ay ya yatar ya yatmaz cikip yinee ayni isi yapacak.
Firsati olsa ve yakalanmayacagini bilse cebindeki 500 tl icin seni keser atar bunlar.
Hayalinde nasil bir hirsiz canlaniyor bilmiyorum ama ben boyle biri olacagina yuzde 95 eminim.
Yuzde 5 hata payi varsa da saglik olsun.
Ahah olm hemen humanist justice warrior kalibina sokma
Bu dunyadan yok olmasi gerekenler listesine bu cocuk giremez demek istedim sadece.
saygilar morukcum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Dostum sanirim kendimi iyi ifade edemiyorum.
Motosiklet calmis bir insani, "yarin bu haneye tecavuz de eder, adam da picaklar, milletin karisina kizina da sarkintilik eder" gibi olasiliklarla suclayamazsin.
Ben motosiklet calan gencin kaza yapip olmesine kutlama yapmiyorum diye, suçu yada sucluyu savunmus olmuyorum.
Her sucun bir cezasi vardir. Bana gore bazi suclar ölüm gerektirir. Bazi suclar icin ölüm hafif kalir; suclunun yasadigi her saniyeyi iskence cekerek gecirmesi, olmemesi, bu dunyada cehennem azabinin mislini yasamasi gerekir.
Tavrim kesin ve net. O genc insan evladi suc islemis. Belki hata idi, belki keyif aldi bilemiyorum. o sucun karsiligi olum degil.
Sozgelimi yasadigimiz dunyada motosiklet calmanin cezasi olum olsaydi bile, o motosikleti calan kisinin ölumune kutlama yapacak degildim.
Sende caldin. Vergi caldin. sira caldin. emek caldin. malzeme caldin. is caldin. trafikte yol caldin.Caldin birseyler bundan adim gibi eminim. (Harbiden hicbisey calmadiysan parti kur oy verelim)
Devletin ve devleti yonetenlerin gelecegimizi caldigi, Bircok din adaminin bile bu suca alet oldugu boktan cografyada, hirsizlik uzerine kurulu bir duzen var.
Bu duzenin icinde motosiklet calan bir gencin ölümune kutlama yapmayacagim. Kutlama yapanlarin msjlarindan da rahatsiz oldum. Net
Sende caldin. Vergi caldin. sira caldin. emek caldin. malzeme caldin. is caldin. trafikte yol caldin.Caldin birseyler bundan adim gibi eminim. (Harbiden hicbisey calmadiysan parti kur oy verelim)
İstek üzerine geldim konuyu okudum,hırsızın kaza yapıp ölmesine sevinmek,en az hırsızlığın kendisi kadar ahlak dışı bir durumdur,geçiniz.
"hırsızın kaza yapıp ölmesine sevinmek,en az hırsızlığın kendisi kadar ahlak dışı bir durumdur."Türkçe bilgim beni yanıltmıyorsa şu cümleden "hırsızın ölmesine sevinenler hırsızdan daha ahlaksızdır" anlamı çıkıyor.
Vay canına arkadaşlar hepmiz ahlaksınızın önde gideniyiz.Bir daha hırsızla karşılatığınızda hiç zorluk çıkarmayın cüzdan telefon hepsini verin.Direnmeyin.Evinize hırsız girerse hırsızın eşyaları taşımısana yardım edin.Motosikleti yada arabanızı çalarsa hırsızla görüşüp noterde devir işlemini yapın.Yazık günah hırsızlar çalıntı araba motosiklet ile dolaşmasın.Yeterki hırsızlar ölmesin zarar görmesin.Bizim malımızı çalınmış,hırsız tarafından cinayete kurban gitmişiz hiç sorun değil.Yeterki gönüller bir olsun.
Şu "Sosyal Adalet Savaşçıları" (Social Justice Warrior) daha fazla ileri gidemez diyorum ama her seferinde beni şaşırtmayı beceriyorlar.Şimdi de hırsız haklarını savunuyorlar.
Dostum bilmem farkındamısın Amerika'nın bazı eyaletlerinde bırak hırsızın ölmesine sevinmek direk hırsızı kendin öldürebiliyorsun.Yasal hakkın.
Yaptığınız yersiz hümanizm harbiden insanlara zarar verir cinsten.
...
Meslegimin oldukca fazla bir suresini sosyo-ekonomik duzeyi oldukca dusuk bir bolgede, tabiri caizse herturlu pisligin normallesmis oldugu bir bolgede calisarak gecirdim. Bkz Kadriye Moroglu Lisesi.
Sahit oldugum, deneyimledigim olaylari yazsam birakin forum konusunu, kitap cikar
...
...
Tekrar soyluyorum ve bu konuda cok netim. Genetik sosyopatlari haric tutuyorum, cocuk suc islemez. suca itilir. Ben caldigi motosiklet ile olen hirsizin olumune sevinmeyecegim.