- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,028
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
O zaman en ucuzundan bulaşık deterjanı alayım. köpürtür hem de çizmez.
Olmaz, en güzel Dalin bebe şampuanı ile olur
O zaman en ucuzundan bulaşık deterjanı alayım. köpürtür hem de çizmez.
normal şampuan al nötr olandan zaten kaç kez kullanılıyor 1 çay bardağı koyup karıştırıoyrsun.kolay yöntemi 5litre içmesuyu al onu önce içsonra bu şampuandan 1 çay bardağı dök benzinlğie git.orda içine suyu bas anında köpürcek zaten 5 liralık bir sünger ile sür sürüştür durula tamam.scooter senin motor galiba o yüzden her yeri plastik daha kolay solar daha kolay yıpranır.benim motorda mesela depo var metal arka kuyruk yok komple sele ön çamurluk o kadar
baya çıplak yani.birde iyi kötü hızlı cila al derim.temizken güzel bir bezle ara ara sil baya parlar plastik aksamı korur hemde
Evin önünde kaldırımda apartmanın bahçesindeki hortumla yıkayacağım yine. Bahçenin girişinde 3-5 basamak merdiven var bahçeye indiremiyorum ama kaldırıma eriyor hortum.
Asperox'u fısfıslı şişede diye almıştım. camsil olmaz mı? zarar vermesin yeter. zaten benim motor xmax, her yeri plastik aksam, sıçramış yağ falan da yok, toz var yalnızca, tozu ne olsa çıkarır yeter ki zarar vermesin.
fıs fır cam sil sıksam sonra hortumla su tutup durulasam yeter, sonra sele ve ön cam vb. gibi fazla uğraştırmayacak yüzeyleri temiz bezle kurularım miss gibi olur. bir iki saat kuruduktan sonra brandasını örter bırakırım yerine.
Camsillerin çoğunun içeriğinde sirke var galiba hep görüyorum sirkeli falan diye. Sirke de bildiğimiz asit demek. O yüzden plastik kaporta aksamından uzak tutuyorum ben. Xmax için Markalı bir tane Cilalı oto şampuanı kullanıyorum.
Evin önünde kaldırımda apartmanın bahçesindeki hortumla yıkayacağım yine. Bahçenin girişinde 3-5 basamak merdiven var bahçeye indiremiyorum ama kaldırıma eriyor hortum.
Asperox'u fısfıslı şişede diye almıştım. camsil olmaz mı? zarar vermesin yeter. zaten benim motor xmax, her yeri plastik aksam, sıçramış yağ falan da yok, toz var yalnızca, tozu ne olsa çıkarır yeter ki zarar vermesin.
fıs fır cam sil sıksam sonra hortumla su tutup durulasam yeter, sonra sele ve ön cam vb. gibi fazla uğraştırmayacak yüzeyleri temiz bezle kurularım miss gibi olur. bir iki saat kuruduktan sonra brandasını örter bırakırım yerine.
Valla cam sil ile alakalı bir şey duymadim bilmiyorum.tahminimce memnun kalmazsın leke leke olabilir.sen hiç uğraşma araç sampuanı al devam et.n11 den vs bakabilirsin ph0 nötr yazan al geç
Servisten servise yıkanıyor. Hayatta uğraşmam, yıkamaya uğraşacağım zamanı gezmeye harcarım.
Olur mu ya yıkanmamış motora insanın binesi gelmez.
Olur mu ya yıkanmamış motora insanın binesi gelmez.
Şöyle karşıdan bakınca ışıl ışıl parlayacak makina.
Uzun yolda fara ve cama sinek böcek çekirge vs yapışıp kalıyor ya hani , ben o görüntüyü çok seviyorum yıkatasım gelmiyor , çamurda sürmekten hazzetmem ama bazen kros motor görüyorum heryeri kurumuş çamur dolu , bayılıyorum o görüntüye![]()
Motosikletinizi yıkadınız ve her yerini kuruladım zannedip görmediğiniz bir çok yeri ıslak bıraktınız ve oralar eğer metal aksam ise korozyon başladı, Hele hele bir de motor tam soğumamışken manifold ve egzoz kısmını da yıkadınız ve bir kaç yıkama sonrasında oralar da kararmaya başladı. Soketlerin içine su girdi ve o soketlerin uzantısı olan elektronik aksamlar için bozulma riski oluştu, bujiler ıslanabilir, ekranın içine su kaçabilir vs.vs.. yani motosiklet yıkamak aslında hiç mantıklı değil onun yerine sürekli olarak zincir bakımı yapıp Motulun susuz yıkama ürünü olan E1 Wash&Wax kullanılabilir. Ben öyle yapıyorum.
O zaman en ucuzundan bulaşık deterjanı alayım. köpürtür hem de çizmez.
Sizde de oluyor mu bilmiyorum bendeniz motoru yıkadıktan sonra yağ gibi aktığını hissediyorum. Neden oluyor anlamadım motorun çalışması bile değişiyor. Üzerindeki toz toprak mı etki ediyor yoksa tamamen psikolojik bir hadise midir?