ben yılda 1 kere anca yıkarım.yağmurda sürmediğimden sadece toz oluyor zaten onuda siliyorum geçiyor.piskolojik tabiki bana arada oluyor temiz araba hissi bambaşka bence
ben yılda 1 kere anca yıkarım.yağmurda sürmediğimden sadece toz oluyor zaten onuda siliyorum geçiyor.piskolojik tabiki bana arada oluyor temiz araba hissi bambaşka bence
Hocam tozu direkt bezle temizliyorsanız yüzeyde kılcal çizikler meydana gelmeye başlar fısfıs ile yüzeydeki tozları almanız daha sağlıklı olur.
Hocam tozu direkt bezle temizliyorsanız yüzeyde kılcal çizikler meydana gelmeye başlar fısfıs ile yüzeydeki tozları almanız daha sağlıklı olur.
Sizde de oluyor mu bilmiyorum bendeniz motoru yıkadıktan sonra yağ gibi aktığını hissediyorum. Neden oluyor anlamadım motorun çalışması bile değişiyor. Üzerindeki toz toprak mı etki ediyor yoksa tamamen psikolojik bir hadise midir?
doğru ama haftada 2 kez siliyorumyani daha toz olamadan
silme dedim tabi yanlış anlaşıldı kuru yeri silersek tabi çizik çizik baya sıkıntı olur.motul mat temizleme spreyi var e5 bitti onun yerine hızlı cila sonax extreme vs benzerleride var tozu bi miktar uzak tutuyor.hepsini geçtim depo ve ekran komple ppf folyo kaplı.güneşte kendi kendini yeniliyor çiziklerden vs koruyor bide extra parlak gösteriyor iyiki yaptırmışım.bu arada ne zaman geldi bilmiyorum a101 de motosiklet temizlemee ürünleri var 8 tl ye ben sele ve kask temizleme aldım varsa alın bulunsun.yine ayrıca benzinlikteki köpükleri ASLAA KULLANMIYORSUNUZ.ciddi derecede boya solması yapar aman dikkat kostik motosikletlerin anasını çook kolay ağlatır.ben hala görüyorum kullananları
Seramik burada müthiş iş görüyor.
Tozları falan almak için de matte detailer ile fıslayıp siliyorum, çok kolaylaşıyor hakkaten temizlik işi.
Rahatladım desem yeridir yürüyen güzelliğe iyi bakıyormuşsunuz. Yıkama konusunda bence Barkın abimin yaptığı gayet mantıklı geliyor bebek şampuanı+sünger+su
benim görüşüm cilde zarar vermeyen her sabun boyada kullanılır diye düşünüyorum bu mantıkla çıkarsamda el sabunu ile yıkanabilceğını düşünüyorum yanlışım varsa düzeltin, o yıkama videosunda bir sözü vardı (hatırladığım kadarıyla) "keşke dertlerimiz haberlerimiz böyle olsa, bugün İstanbul da 3 adet Panigale yıkandı cila konusu hala
işte o şampuanın türü ph nötr diye geçiyor.hem arabaya hem motora kullandığım şampuan.arac şampuanına bakın ph nötr yazıyorsa direk alın yıkadıktan sonra zaten görüceksiniz ayrıca hiç bir aksama boyasına seramik kaplama olsa bile zarar vermiyor yakmıyor.evet bu şampuan yok ise tek çare bebek şampuanı olabilir oda kimsayal olarak en temizlerinden ama bu şampuan bambaşka bir olay her araç sahibine şiddetle tavsiye ederim.dertler böyle olsa şampuan markası kavgası yapsak daha bir iyi olurdudaha iyileri senin olsun hocam
Ben motoru yıkarken bim'den en ucuz diye bulduğum sarı asperox ile yıkamıştım. önce hortumla su tutup ıslatmış sonra her yerine pıst pıst asperox sıkıp tekrar suyla durulamıştım gayet de temiz olmuştu.
Tabi bu dediklerimi geçen yıl ağustos ayında yapmıştım. Bir ay sonra yine yaparım belki, bir yılda biraz tozlanmış.
sakın bir daha tekrarlama o olayı.baya soldurur aşındırır boya attırır.ben janta sıkarken bile kaç kere düşünüyorum çok sık kullanmamaya gayret gösteriyorum.asperox ile motor yıkanmaz ! detay temizliği olur egzoz jant vs
O zaman en ucuzundan bulaşık deterjanı alayım. köpürtür hem de çizmez.