Armutlu gezimiz öncesi feribotta denk gelmiştik birine hatırlarsın. Şekil şemal güzel ama karbüratörlü ve deli gibi yakıyor.
140-150 sabit hizlarda 6lt yaktigini bizzat kullanicisindan ögrendim,
Hatta cbf600 ile yakit tuketimi hemen hemen ayniymiş.
CB500F halen alinir,
Duzgun inazumalara 55-65 bin çekiyorlar,ama cb nin yaninda inazuma denilen motor bildigin eşek..
2 senedir borç harç,bütceyi ayarlayamadim,borcun birisini bitiriyorum digeri basliyor..
Valla abi,foruma sirf kafa dagitmaya giriyorum,motor falan hikaye..
