koleksiyona bir ingiliz daha ekledik. triumph street triple RS

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
izmirden satın alıp bu sogukta istanbula getirdiğim yeni motosikletim. bu arada artık hem biniyor hemde satıyorum. hobimizi işe çevirdik diyelim :) 2. el ekipman ve motosiklet alıp satıyoruz. instagramdan takip edebilirseniz sevinirim. (elit.motogaraj) @elit.motogaraj











 

Luc

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
265
Classy. Dükkan da çok hoş görünüyor. Hayırlı işler, bol kazançlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,542
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hem yeni motorunuz hem de yeni işiniz hayırlı olsun.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Esaslı motor :)
Yeni işiniz de hayırlı olsun, bol kazançlar.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Hayirli ugurlu olsun, Allah bol kazanc versin.

Fena kiskandik saruanin gozu gibi devasa bi nazar boncugu falan takmanizi tavsiye ederim:)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
teşekkür ederim arkadaşlar. en kısa zamanda yerimizin tanıtımı amaçlı birkaç görsel paylaşacağım. selametle.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hobinin iş haline gelmesi muazzam bir mevzu. Böylece çalışmamış oluyorsun, hem de para kazanıyorsun. Fevkalade. Başarılar dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok acayip bir motor street triple :) kac sene ust uste yilin notosikleti secildi.halen top class.tebrikler...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
2022 modeli duyuruldu yeni kasası geliyor.yeni speedtriple tipinde herkese hitap edicek bu sefer.cihaz her türlü güzel bence
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hayırlı olsun.
Yeriniz nerede?
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Hayırlı işler bol kazançlar , yer nerede yazsaydın eş dost yönlendirir bir çayınızı içebiliriz..
 
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
62
Motosikleti
CF MOTO 650MT
işiniz ve motorunuz hayırlı olsun, yalnız motor insanı kendine aşık ediyor, o derece bişey :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Hayırlı işler bol kazançlar , yer nerede yazsaydın eş dost yönlendirir bir çayınızı içebiliriz..

merhaba fotografını çektiğim magaza bana ait değil. motosikleti teslim aldıgım galeri :) biz henüz yolun başındayız dükkanımız küçük gönlümüz büyük, yakında birkaç görsel paylaşırım. biraz daha eksiklerimiz var tamamlandıgında

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

işiniz ve motorunuz hayırlı olsun, yalnız motor insanı kendine aşık ediyor, o derece bişey :)

bu işin en güzel yanıda bu aslında. zamanında aşık oldugum platonik duygular beslediğim bütün motosikletleri satın alıp portföye ekliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst