- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 1,207
- Konu Yazar
- #1
Cok acayip bir motor street triplekac sene ust uste yilin notosikleti secildi.halen top class.tebrikler...
Hayırlı işler bol kazançlar , yer nerede yazsaydın eş dost yönlendirir bir çayınızı içebiliriz..
işiniz ve motorunuz hayırlı olsun, yalnız motor insanı kendine aşık ediyor, o derece bişey![]()