Yine zam, benzin Sonunda 10 lirayı geçiyor

Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Millet hala mutlu.

Hepsi değil. Mut'lu olan 62.700 kişi var sadece. Ahanda belgesi.

mut-giris-tabela.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav siz hayirdir arkadaslar,benzin 1 tl dusecekmis bir kisi de gelip bunu yazmamis buraya ????


Kotu haberler 5 sayfa iyi haber olunca bir satir yazi yok!

Bu arada ulke hizla normallesmeye basladi, reisimiz bugun aciklama yapti
misir ve israille bae de oldugu gibi adimlar atilacak dedi.

Oo dolarlari bozdunuz bozdunuz..iyi dusununun zarar etmeyin.

Ben bozdum sahsen
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Yav siz hayirdir arkadaslar,benzin 1 tl dusecekmis bir kisi de gelip bunu yazmamis buraya ????


Kotu haberler 5 sayfa iyi haber olunca bir satir yazi yok!

Bu arada ulke hizla normallesmeye basladi, reisimiz bugun aciklama yapti
misir ve israille bae de oldugu gibi adimlar atilacak dedi.

Oo dolarlari bozdunuz bozdunuz..iyi dusununun zarar etmeyin.

Ben bozdum sahsen

yav yazacaz da haberi daha yeni gördük hırbo bey
90 kuruş iner 2 lira çıkar çok kasmamak lazım
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,731
Yav siz hayirdir arkadaslar,benzin 1 tl dusecekmis bir kisi de gelip bunu yazmamis buraya ????


Kotu haberler 5 sayfa iyi haber olunca bir satir yazi yok!

Bu arada ulke hizla normallesmeye basladi, reisimiz bugun aciklama yapti
misir ve israille bae de oldugu gibi adimlar atilacak dedi.

Oo dolarlari bozdunuz bozdunuz..iyi dusununun zarar etmeyin.

Ben bozdum sahsen
5 lira zam yapılıp sonra lütfedip 1 lira düşürülen benzin hakkında nasıl yazalım. Elimiz gitmiyor yazmaya.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105

Çok yanlış. Onların ciddi kısmı bu işten nemalanan kişiler, ihale zenginleri, torpille veya başka yöntemlerle memur - işçi kadrosuna girip hayatını kazananlar, onların besledikleri, bir kısmı da camii dedeleri ve neneleri - bu hayattan bağını koparıp öbür dünyaya hazırlananlar ki en umutsuz gurup onlardır, para falan onlar için çok az şey ifade eder.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok yanlış. Onların ciddi kısmı bu işten nemalanan kişiler, ihale zenginleri, torpille veya başka yöntemlerle memur - işçi kadrosuna girip hayatını kazananlar, onların besledikleri, bir kısmı da camii dedeleri ve neneleri - bu hayattan bağını koparıp öbür dünyaya hazırlananlar ki en umutsuz gurup onlardır, para falan onlar için çok az şey ifade eder.

Mor olana ihale zengini , turkuaza torpilli memur , yeşil olana da "7 düvelci" diyelim o halde.. Sizi mi kıracagız :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bir anımı anlatıyorum : Bir akrabamız var, babaları hacca gitti geldi, gelini falan bildiğin sosyetik varlıklı tipler, Arabistan'dan geldi bunları karşısına aldı : "Ben hacı adamım, çevremden de sorumluyum, bundan sonra kapanacaksın, evden çıkmayacaksın, yoksa mirasımdan tek kuruş alamazsınız !"
Mecbur kabul ettiler ama tabii ne küfürler ettiklerini ben biliyorum. Şimdi çocukları adam ölsün diye gözünün içine bakıyorlar.
Şimdi o hacı dayıya ne anlatabilirsin ki? Yok hayat pahalılığı, yok yirminci yüzyıl , yok çocukların mutluluğu ? O kısım vatandaş toprak olana kadar öyle kalır artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi o hacı dayıya ne anlatabilirsin ki? Yok hayat pahalılığı, yok yirminci yüzyıl , yok çocukların mutluluğu ? O kısım vatandaş toprak olana kadar öyle kalır artık.

Yaşlı insanlar neden bile bile körü körüne destekliyor biliyor musunuz Tayfun hocam .. Ölmeye yakın bir iz bırakmak için.. Buna "adam yiyor ama en azından ... " da dahil, " nasıl koyduk ama" da dahil ..

Insanlar hata yapar ama en tehlikelisi cahilin hata yapması. Bu ülkenin seküleri bile hata yaptıgını zar zor (gerekli donanımı varsa) kabul ederken, egitim al(a)mamıs kesimden hatasını görmesi ve kabul etmesini beklemek hayalcilik maalesef.

Soruyorlar ya ne zaman uyanacaklar diye.. Uyanmak istemiyor ki .. Cahil adama " Artık senin devrin geldi" algısını pompala, ver mehteri meydanlar inlesin.

Hani tanıdık bir ses var ya .. " Oğlum, hayatta her zaman senden aşağıdakileri düşün.." Evet işte o sensin, benim, hepimiziz ..

Şimdi çayımızı yudumlayabiliriz :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Valla diyorum bazen, S.Peker haklı, belli bir yaş üstündeki insanı yok farz edeceksin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir anımı anlatıyorum : Bir akrabamız var, babaları hacca gitti geldi, gelini falan bildiğin sosyetik varlıklı tipler, Arabistan'dan geldi bunları karşısına aldı : "Ben hacı adamım, çevremden de sorumluyum, bundan sonra kapanacaksın, evden çıkmayacaksın, yoksa mirasımdan tek kuruş alamazsınız !"
Mecbur kabul ettiler ama tabii ne küfürler ettiklerini ben biliyorum. Şimdi çocukları adam ölsün diye gözünün içine bakıyorlar.
Şimdi o hacı dayıya ne anlatabilirsin ki? Yok hayat pahalılığı, yok yirminci yüzyıl , yok çocukların mutluluğu ? O kısım vatandaş toprak olana kadar öyle kalır artık.

İyi de neden mecburlar?

Çok zorlarına gidiyorsa "al paranı koy kefenine" deyip reddetsinler mirası...

Hem parasının peşinden koş, hem de "neden böyle" diye küfret... Faturayı sadece dayatmacı hacı dayıya değil, kendi para sevgilerine de kesmeli değiller mi?

Yaşlı insanlar neden bile bile körü körüne destekliyor biliyor musunuz Tayfun hocam .. Ölmeye yakın bir iz bırakmak için.. Buna "adam yiyor ama en azından ... " da dahil, " nasıl koyduk ama" da dahil .

Insanlar hata yapar ama en tehlikelisi cahilin hata yapması. Bu ülkenin seküleri bile hata yaptıgını zar zor (gerekli donanımı varsa) kabul ederken, egitim al(a)mamıs kesimden hatasını görmesi ve kabul etmesini beklemek hayalcilik maalesef.

Ülke bugün cahillerinden ziyade her şeyin farkında olup ta dik duramayan ya da parayla satın alınabilen enteli, aydını, bürokratı ve profesyoneli yüzünden bu halde...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Şimdi bizim devlete olan vergi borcumuz falan olursa faiz işlemiyor değil mi, nas var sonuçta.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İyi de neden mecburlar?

Çok zorlarına gidiyorsa "al paranı koy kefenine" deyip reddetsinler mirası...

Hem parasının peşinden koş, hem de "neden böyle" diye küfret... Faturayı sadece dayatmacı hacı dayıya değil, kendi para sevgilerine de kesmeli değiller mi?
Biraz öyle , biraz değil. Bir işletmeleri var büyükçe, birlikte çalışıyorlar ama babaya kayıtlı, aslında emek olarak da, değer olarak da çoğu bunların hakkı. Neden bıraksınlar kendi alın terlerini?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bu sefer gerçekten 10 lirayı geçti.

neyse şahlanıyoruz allahtan yoksa sıkıntı olurdu
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Angaralı Tayyar'dan dinliyorsunuz...

pomp.jpg
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Şimdi benim anlamadığım bir konu var: her şeye ama her şeye çılgınlar gibi zam geliyor. Alım gücümüz felaket şekilde düştü. Daha ne kadar düşecek tahmin edemiyoruz. Siyaset arenasında bu durum bir politikacı için siyasi intihar anlamına gelir çünkü fakirlikten beli kırılan halk önüne sandık gelince politik ve ideolojik düşüncelerini değiştirebilir.

Sayın cumhurbaşkanı neden bu siyasi intihar vakasına girdi anlamış değilim zira mevcut ekonomik şartlar kötüleştikçe oyları günden güne eriyor. Bu durum karşısında başka bir planı mı var acaba sahiden merak ediyorum.

Sizce ne olabilir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi benim anlamadığım bir konu var: her şeye ama her şeye çılgınlar gibi zam geliyor. Alım gücümüz felaket şekilde düştü. Daha ne kadar düşecek tahmin edemiyoruz. Siyaset arenasında bu durum bir politikacı için siyasi intihar anlamına gelir çünkü fakirlikten beli kırılan halk önüne sandık gelince politik ve ideolojik düşüncelerini değiştirebilir.

Sayın cumhurbaşkanı neden bu siyasi intihar vakasına girdi anlamış değilim zira mevcut ekonomik şartlar kötüleştikçe oyları günden güne eriyor. Bu durum karşısında başka bir planı mı var acaba sahiden merak ediyorum.

Sizce ne olabilir?

:)

Olm hoka vallahi ilgincsin.

Sence baska secenegi var mi :)

Mesela venuzuela icin yaaa bu Maduro neden halki fakirlestirme yoluna gitti veya ya bu Arjantin hukumeti neden peso yu devalue etti diyoruz mu ?


Haaaa yandas basin ve tayyip e gore 20 yillik hazirlik bitmis simdi yeni ekonomik modelin temeli atiliyor..

Buna kim inanir,aaaaa ahmet peker abimiz goruyorum baslikta,kendisine soralim;

Guzel abim inandin mi sen buna ?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Çünkü ilk paragraf eğitimli toplumlarda yaşanıyor. İki cümle kuramadığının farkında olmayıp dünyanın kendini kıskandığını sanan bireylerden oluşan toplumda onlar olmaz.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Çünkü yapacak bir şey kalmadı.Bunun için 128 milyar doları hiç ettiler.Daha ne yapsınlar.Denizin biitği yerdeyiz.Yersen yeni ekonomik model diyorlar.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
:)

Olm hoka vallahi ilgincsin.

Sence baska secenegi var mi :)

Mesela venuzuela icin yaaa bu Maduro neden halki fakirlestirme yoluna gitti veya ya bu Arjantin hukumeti neden peso yu devalue etti diyoruz mu ?


Haaaa yandas basin ve tayyip e gore 20 yillik hazirlik bitmis simdi yeni ekonomik modelin temeli atiliyor..

Buna kim inanir,aaaaa ahmet peker abimiz goruyorum baslikta,kendisine soralim;

Guzel abim inandin mi sen buna ?

İnanmama ihtimali var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst