Yine zam, benzin Sonunda 10 lirayı geçiyor

Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
291
Nereye gidiyoruz?
Kendi görüşüme göre gittiğimiz yer ortadoğunun Çin'i değil, ortadoğunun Bangladeş'i olmaya doğru gidiyoruz.

Bangladeş binlerce yabancı firmanın fabrikasına ev sahipliği yapıyor.
Yani yabancı yatırımcı çok iyi çekmiş bir ülke.

Türkiye yüzölçümü 783bin km², Bangladeş 147bin km². Yani toprakları bizim beşte birimizden bile daha küçük.
Nüfus tahmini 161 milyon. yani bizim 2 katımız insan yaşıyor.
kişi başı milli gelirleri 1800$ civarında, yani bizim beşte birimiz.
Google görsellere "bangladeş de hayat" diye yazın ve ülkede hayatların neye benzediğini bir görün.
Başkent Dakka'nın sokaklarında Google haritalar ile bir gezinin.

değersiz para birimi, ucuz iş gücü ve bol yabancı yatırımcı.
canlı örneği Bangladeş.
işte gittiğiniz yer orası
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
5'lik ayçiçek yağı ocak-şubat ayında 200 lira olur. hadi hayırlı olsun.
herşeye asgari ücrete yapılan zam oranında zam gelecek.

r25 için de tahmin yapayım. 150 bin olur diyorum bu yaz aylarında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst