Yine zam, benzin Sonunda 10 lirayı geçiyor

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Vututu yapan gençler artık bir kere daha düşünsün. Sen istiyor vututu, ödeyecek 10 Lira daha.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim Civic 50 litre benzin alma kapasitesine sahip. Şu an litresi 10 liradan 500 liraya doluyor.

senin civic i cok kiskaniyorum yaa.nazar boncugu tak ona

Zamaninda ben de alabilirdim,ama gittim amator gibi dolarda tuttum..cok buyuk hata oldu.

Araban simdi 350 eder di mi :(
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
senin civic i cok kiskaniyorum yaa.nazar boncugu tak ona

Zamaninda ben de alabilirdim,ama gittim amator gibi dolarda tuttum..cok buyuk hata oldu.

Araban simdi 350 eder di mi :(

350 oldu ama depoyu nasıl doldurcaz, lastik zamanı geldi tanesi nerden baksan 1.000 lira; masraflar masraflar. Hiç iyi olmadı be.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Eskiden kaç kuruş yakıyor bu diye sorulurdu artık herhalde kaç lira yakıyor bu diye sorucaklar
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Eskiden kaç kuruş yakıyor bu diye sorulurdu artık herhalde kaç lira yakıyor bu diye sorucaklar

Eskiden de, "benim motosiklet benzin yakiyor, kurus yakmiyor" diyordum, hala oyle diyorum :)
Hintliler bile bizim dayilardan akilli, onlar en azindan 1lt benzinle kac km gittiklerini soyluyorlar/yaziyorlar.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Eskiden kaç kuruş yakıyor bu diye sorulurdu artık herhalde kaç lira yakıyor bu diye sorucaklar

kuruş muhabbeti çok yanlış ya.
hele ki her hafta değişen fiyatlarla... hiç değişmeyen litre yerine haftalık değişen kuruş muhabbetini yapan insanlar neden bunu yapıyor çok merak ediyorum valla.:silent:
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
kuruş muhabbeti çok yanlış ya.
hele ki her hafta değişen fiyatlarla... hiç değişmeyen litre yerine haftalık değişen kuruş muhabbetini yapan insanlar neden bunu yapıyor çok merak ediyorum valla.:silent:

Kafaları basmadığı için.
lisede fen derslerinde ama hocam bunlar gerçek hayatta ne işimize yarayacak diyenler bunlar. Tabi lisede bu dersleri saçma sapan ezber şeklinde öğreten hocaların suçu da daha büyük.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

Eskiden de, "benim motosiklet benzin yakiyor, kurus yakmiyor" diyordum, hala oyle diyorum :)
Hintliler bile bizim dayilardan akilli, onlar en azindan 1lt benzinle kac km gittiklerini soyluyorlar/yaziyorlar.

Hintlilerin sistemi ingilizlerden kalan sistem. İngilizler ve amerikalılar bizdeki gibi litre/100km hesabı yerine mpg kullanıyorlar yani bir litre ile kaç km giyoruz ya da bir galon ile kaç mil gidiyoruz şeklinde konuşuyorlar ki bu da bizim gibi metrik sistem kullanılan ülkelerde litre/100km hesabına benziyor. aynı şey. Kuruş hesabı tamamen saçmalık ama kave muhabbetinde dayıya desen kavga çıkar, bırak görmezden gel.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Son 15 gündür dejavu yaşıyorum sanki. 70 ve 80 leri tekrar yaşıyorum. Demek ki ineği sağma vakti gelmiş. Bu ülkeni hep 11 yıllık periyotlarda birikimleri sağılır aynen bu şekilde. Ben bıktım artık sağılmaktan. Elim kırılaydı o oyu vermeyeydim. Bin pişmanım. Sizlerden kendi adıma özür diliyorum.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Piyasaya gelince fiyatları artırıp manipüle ediyorlar, elektrik/gaz/vergiye gelince bol kepçeden. Hani fiyat artışı suniydi?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
henüz faturalara zam gelmedi.

2022 ilk 3 ayında elektrık ve suya %40 dogalgaza %50 zam gelecek, yazın bunu kenara.

asgari ücrette %30 artacak.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Ben Alba elektrikli bisiklet aldım pedal çevirdikçe aküler şarj oluyor.. ister elektrikli motoru devreye sok ister devre dışı bırak istersen bataryayı al evinde masanda şarj et 2-3 saatte tam şarj oluyor..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Son 15 gündür dejavu yaşıyorum sanki. 70 ve 80 leri tekrar yaşıyorum. Demek ki ineği sağma vakti gelmiş. Bu ülkeni hep 11 yıllık periyotlarda birikimleri sağılır aynen bu şekilde. Ben bıktım artık sağılmaktan. Elim kırılaydı o oyu vermeyeydim. Bin pişmanım. Sizlerden kendi adıma özür diliyorum.
1 kereden bir şey olmaz :mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tekrar ediyorum, hak etmediğimiz hayatları yaşadık. Belki sen/ben kişisel olarak hata yapmadık ama toplum geneli olarak tüketim tuzağına düştük ve üretim/tüketim dengesi bozuldu. Bunu yadırgamak için demiyorum çay ocağında çalışması gereken adam mercedese bindi. Lüks muhitlerde yaşamaya başladı. Dolayısıyla zengin olduğumuzu zannettik. Ama kazın ayağı öyle değildi ve öyle olmadığını yavaş yavaş hissetmeye başladık. Yaşadığımız hayat fizik kanunlarına tersti. Fizik kanunları şaşmaz. Sınırı geçersen belli bir süre sonra olman gerektiği yere geri dönmek zorunda kalırsın. Ekonomi ve sosyoloji bilimi fizik kanunları gibi çalışır. hata payı yoktur. Saygılarımla.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Hissetmeye başladık mı? Emin misiniz? Millet hala mutlu.

Ne mutluluğu yahu. Arabam var. Binmeye korkuyorum. 25 yıldır otomobil sahibiyim. İlk defa kasko yaptıramadım. Her kış mevsiminde kışlık lastik setine geçerdim. Yazlık lastiklerle devam ediyorum. Onlar da bitik. Sadece ön lastikleri yenileyebildim. Bakımlarını kendim yapabilmek için youtube de ders çalışıyorum.

Arabayı 8-10 sene kullanıp değiştirirdim. Artık otomobil değiştirmek deli rüyası. Evet. Evimin önünde eski bir araba var. Son arabam. O da gidici.

Geçen ay motoru bakıma götürdüm. Bagalar gebermiş dediler. Bir şey olmaz tak onları dedim. Eskiden 10 geziyorsam şimdi 1 geziyorum. Eskiden yeni motor hayalim olurdu. Şimdi bu sahip olduğum son motor diyorum.

İşsiz oğlum için SGK her ay genel sigorta primi ödememi istiyor.

Mutlu olmam gerekiyorsa bir tarif edin de...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
15 olur ınsallah temennım o şekılde heycan ıle ızlıyoruz cok zevklı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst