Benim Civic 50 litre benzin alma kapasitesine sahip. Şu an litresi 10 liradan 500 liraya doluyor.
senin civic i cok kiskaniyorum yaa.nazar boncugu tak ona
Zamaninda ben de alabilirdim,ama gittim amator gibi dolarda tuttum..cok buyuk hata oldu.
Araban simdi 350 eder di mi![]()
Ortada koyun kalmadi,ya da hepimiz koyunuz.
Su zamlarin 4 te 1 i yunanistan da olacakti tum ulkeyi atese verirdi yunanlar
Bizler ancak gulusup sakalar yapabiliriz.kendimi de katiyorum.
Gerci orgutlu bir toplum olmayinca napabilirsin ki..
Eskiden kaç kuruş yakıyor bu diye sorulurdu artık herhalde kaç lira yakıyor bu diye sorucaklar
Eskiden kaç kuruş yakıyor bu diye sorulurdu artık herhalde kaç lira yakıyor bu diye sorucaklar
kuruş muhabbeti çok yanlış ya.
hele ki her hafta değişen fiyatlarla... hiç değişmeyen litre yerine haftalık değişen kuruş muhabbetini yapan insanlar neden bunu yapıyor çok merak ediyorum valla.:silent:
Eskiden de, "benim motosiklet benzin yakiyor, kurus yakmiyor" diyordum, hala oyle diyorum
Hintliler bile bizim dayilardan akilli, onlar en azindan 1lt benzinle kac km gittiklerini soyluyorlar/yaziyorlar.
1 kereden bir şey olmaz :mrgreen:Son 15 gündür dejavu yaşıyorum sanki. 70 ve 80 leri tekrar yaşıyorum. Demek ki ineği sağma vakti gelmiş. Bu ülkeni hep 11 yıllık periyotlarda birikimleri sağılır aynen bu şekilde. Ben bıktım artık sağılmaktan. Elim kırılaydı o oyu vermeyeydim. Bin pişmanım. Sizlerden kendi adıma özür diliyorum.
Hissetmeye başladık mı? Emin misiniz? Millet hala mutlu.
Ne mutluluğu yahu.