Yine zam, benzin Sonunda 10 lirayı geçiyor

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bu gece yarısından itibaren benzine 46 kuruş zam geliyor.

Bloomberg HT'ye konuşan kaynaklar 26 Kasım Cuma gününden geçerli olmak üzere benzinde 46 kuruş, motorinde 43 kuruş ve LPG otogazda 25 kuruş fiyat artışı beklendiğini belirtti.

Zammın gerçekleşmesi halinde İstanbul Avrupa yakasında ortalama benzin fiyatı 10,13 TL, motorin fiyatı 10,21 TL ve LPG otogaz fiyatı ise 8,50 TL olacak.

https://www.bloomberght.com/benzin-motorin-ve-otogazda-yeni-zam-bekleniyor-2292847

hadi hayırlı olsun. yolun bundan sonrasına katırlarla devam edeceğiz
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
bu gece yarısından itibaren benzine 46 kuruş zam geliyor.

Bloomberg HT'ye konuşan kaynaklar 26 Kasım Cuma gününden geçerli olmak üzere benzinde 46 kuruş, motorinde 43 kuruş ve LPG otogazda 25 kuruş fiyat artışı beklendiğini belirtti.

Zammın gerçekleşmesi halinde İstanbul Avrupa yakasında ortalama benzin fiyatı 10,13 TL, motorin fiyatı 10,21 TL ve LPG otogaz fiyatı ise 8,50 TL olacak.

https://www.bloomberght.com/benzin-motorin-ve-otogazda-yeni-zam-bekleniyor-2292847

hadi hayırlı olsun. yolun bundan sonrasına katırlarla devam edeceğiz

Bisiklet daha mantıklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

bu gece yarısından itibaren benzine 46 kuruş zam geliyor.

Bloomberg HT'ye konuşan kaynaklar 26 Kasım Cuma gününden geçerli olmak üzere benzinde 46 kuruş, motorinde 43 kuruş ve LPG otogazda 25 kuruş fiyat artışı beklendiğini belirtti.

Zammın gerçekleşmesi halinde İstanbul Avrupa yakasında ortalama benzin fiyatı 10,13 TL, motorin fiyatı 10,21 TL ve LPG otogaz fiyatı ise 8,50 TL olacak.

https://www.bloomberght.com/benzin-motorin-ve-otogazda-yeni-zam-bekleniyor-2292847

hadi hayırlı olsun. yolun bundan sonrasına katırlarla devam edeceğiz

Bisiklet daha mantıklı
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dedik ama 10 lira olsun, alan alamayan belli olsun dedik. Hamdolsun bizi kırmadılar.

Ocak, Şubat felaket gibi geçecek anlaşılan.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Insanlar bogazından kısar arabasından vazgecmez..

insanlar arabadan ziyade zevkinden vazgeçmez. mesela en ucuz sigara 15 değil 40 da olsa alırlar öyle düşün.
motor denilen şey de başlı başına zevkine kullanılan bir alet kuryeleri saymazsak, bu da bir bağımlılık gibi yani, e kişisine göre araba da öyle. sevene tabi. tencere kaynamayana kadar bu böyle sürer gider.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Bisiklet daha mantıklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------



Bisiklet daha mantıklı

kilo vermek için bisiklet alayım dedim. bir baktım binilebilecek seviyede en uygunu 6 7 binden başlıyor.
sonra gittim ayakkabı aldım. yürümek de sağlıklı neticede. :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
heyooo en pahalı benzini kullanarak şanımıza şan katacağız
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Büyük bir buhran geliyor arkadaşlar. Şimdi gülüp eğleniyoruz ama birkaç ay sonra olay açlık oyunlarına dönüşecek. Biz yetişkinler olarak soğan ekmek yeriz sorun değil ama soğan ekmek dışında ilaç, gıda tedarik zinciri, bebek maması, ısınma gibi hayati kalemler de var. Bahsettiğim kalemlerdeki sıkıntının ülkeyi nasıl bir felakete götürebileceği hakkında daha hiçbir şey bilmiyoruz. Birkaç aya kadar her şey netleşir ve nasıl bir buhran içinde olduğumuzu görürüz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nasıl gidiyor koyun kardeşlerim?.. Mutlumuyuz ?..
Bakalım şu sayfaya da bişeyler yazabilecek yüzü bulabilecekler mi ?..
Hüloooğğğğh..
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Yılbaşında asgari ücret açıklanır, yüksek zam yapılır, sonra erken seçim kararı alınır, biraz da öyle oyalanılır, ama ondan sonra !
url
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Büyük bir buhran geliyor arkadaşlar. Şimdi gülüp eğleniyoruz ama birkaç ay sonra olay açlık oyunlarına dönüşecek. Biz yetişkinler olarak soğan ekmek yeriz sorun değil ama soğan ekmek dışında ilaç, gıda tedarik zinciri, bebek maması, ısınma gibi hayati kalemler de var. Bahsettiğim kalemlerdeki sıkıntının ülkeyi nasıl bir felakete götürebileceği hakkında daha hiçbir şey bilmiyoruz. Birkaç aya kadar her şey netleşir ve nasıl bir buhran içinde olduğumuzu görürüz.

Niye karsi cikmiyoruz demiyorsunuz da sogan ekmek yemeyi dusunuyorsunuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl gidiyor koyun kardeşlerim?.. Mutlumuyuz ?..
Bakalım şu sayfaya da bişeyler yazabilecek yüzü bulabilecekler mi ?..
Hüloooğğğğh..

Ortada koyun kalmadi,ya da hepimiz koyunuz.

Su zamlarin 4 te 1 i yunanistan da olacakti tum ulkeyi atese verirdi yunanlar :)

Bizler ancak gulusup sakalar yapabiliriz.kendimi de katiyorum.

Gerci orgutlu bir toplum olmayinca napabilirsin ki..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye karsi cikmiyoruz demiyorsunuz da sogan ekmek yemeyi dusunuyorsunuz?

Cok haklısın Gurcan ama o işler psikolojik anlamda Gezi'de sona erdi.. Ogrenilmiş çaresizligimizle basbasayız. Dün Mersin'de 20 kişi (21 degil) toplanıp slogan attı. Çevik kuvvetin gelmesi 4 dakika sürdü (5 degil)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst