1 Kasım 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay be x adv 193,Africa L1 180 diyor.

Puhh allah kahetsin boyle isiii.Ulan yaa comez oldugum 2008 de 2100 dolar maas aliyodum paranin kiymetini bilemedim aq.bilseydim her kurusunu biriktirdim :(
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
bu sene gelen en kallavi zam bu olsa gerek. üstelik daha 18 gün olmadan. pee.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

https://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/206808-honda-nisan-2021-fiyat-listesi.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/207125-honda-2021-mayis-guncel-fiyat-listesi.html
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/207468-1-haziran-2021-honda-guncel-fiyat-listesi-zam.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/208649-1-ekim-2021-honda-guncel-fiyat-listesi-zam.html
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/208905-1-kasim-2021-honda-guncel-fiyat-listesi-zam.html
https://cdn2.honda.com.tr/assets/files/cZz6V6TfSy1637322026730.pdf

olayın vehametinin anlaşılması açısından
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bugün tekrar zam gelmiş ay ortasında ciddi zam yapılmış.

Elin Hintlisi ve rakibi Yamaha zamcık yaparken, Honda hiç durur mu? yapıştırır cevabı:

1xbckxr.png
[/url][/IMG]

s8mnc6c.png
[/url][/IMG]

Honda burada, senin de zamına korum demek istemiş..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elin Hintlisi ve rakibi Yamaha zamcık yaparken, Honda hiç durur mu? yapıştırır cevabı:

[url=https://www.hizliresim.com/1xbckxr][url]https://i.hizliresim.com/1xbckxr.png[/url][/url]

[url=https://www.hizliresim.com/s8mnc6c][url]https://i.hizliresim.com/s8mnc6c.png[/url][/url]

Honda burada, senin de zamına korum demek istemiş..

Ezio bu honda ne yapmak istiyo yaaa ?

Dukati 950s(elektronik suspansiyonlu) 194.500 tl diyor.

X adv 193.500 - At 180.000 (elektronik suspansiyon yok)

Bu iki model guzel de,elektornik suspansiyonlu 950 daha mi iyi :(

Ulan dukati neden korlas ve neden desmo gibi zikindirik sistem tercih ettin.

Avrupali motor kullanmak istiyorum artik yaa,zaten zorlamiyorum motoru ariza yapmaz bence koskoca dukati bu..
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ezio bu honda ne yapmak istiyo yaaa ?

Dukati 950s(elektronik suspansiyonlu) 194.500 tl diyor.

X adv 193.500 - At 180.000 (elektronik suspansiyon yok)

Bu iki model guzel de,elektornik suspansiyonlu 950 daha mi iyi :(

Ulan dukati neden korlas ve neden desmo gibi zikindirik sistem tercih ettin.

Avrupali motor kullanmak istiyorum artik yaa,zaten zorlamiyorum motoru ariza yapmaz bence koskoca dukati bu..

Hırbocum hepimiz Avrupalı kullanmak istiyoruz ama hepimiz esnaf kafasında olduğumuz için tabularımızı yıkıp, değişimi kabul edemiyoruz. Avrupalılar Korlas'ın elinde olduğu sürece bu değişimi de yapamayacağız. Kara düzen Japonlara devam. :pr:
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
AB ile anlaşmalar gereği Avrupa üretimi ürünlerin gümrük vergileri daha az olduğu için Japonlar pahalı kaldılar.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
150 bine mis gibi street triple rs var sıfır km.
güzel motor yani.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Yamaha r15ler, cbr150rlar dandik motorlar gelmeye başlar yakında.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Sakin beyler...
Daha bunun Aralık faiz indirimi var. :)
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Bugünkü dolar kuzunu baz alırsak bu liste ucuz kalır,
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Gelmesine gelecekte kaca gelecek acaba? Benim dort gozle bekledigim bir model.

Gürcan sanki maxiscooter'den soğuyup "eehhh yeter ulan" deyip Harley ortamlarına akacak, yelek patch ortamlarına girecekmişsin gibi bir hisse kapılıyorum. "President" patch.i dışında patch kabul etme ya da SOA'dan aklımda kaldığı kadarıyla "Man of Mayhem"
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Gürcan sanki maxiscooter'den soğuyup "eehhh yeter ulan" deyip Harley ortamlarına akacak, yelek patch ortamlarına girecekmişsin gibi bir hisse kapılıyorum. "President" patch.i dışında patch kabul etme ya da SOA'dan aklımda kaldığı kadarıyla "Man of Mayhem"

Ilgisi yok :D
Bana gelmez oyle askerlik gibi ortamlar, ast/ust iliskisine inanmayan genelde de basina buyruk davranan biriyim, olmaz yani :)

Scooterdan bikma degil de, scooterin giremedigi yollara girmek istiyorum. Hizli gideyim degil de her yere gideyim derdindeyim. Gelsin bi hele.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,517
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ilgisi yok :D
Bana gelmez oyle askerlik gibi ortamlar, ast/ust iliskisine inanmayan genelde de basina buyruk davranan biriyim, olmaz yani :)

Scooterdan bikma degil de, scooterin giremedigi yollara girmek istiyorum. Hizli gideyim degil de her yere gideyim derdindeyim. Gelsin bi hele.

Seni yakından tanıma fırsatı yakalamış biri olarak "%1er" ve "Man of Mayhem" gibi kuvvet ve isyan gerektiren patch.ler tam senin için dizayn edilmiş. Lakin sarı yelek, gs falan bunlar iyi de senlik değil, ruhuna hitap etmez.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Seni yakından tanıma fırsatı yakalamış biri olarak "%1er" ve "Man of Mayhem" gibi kuvvet ve isyan gerektiren patch.ler tam senin için dizayn edilmiş. Lakin sarı yelek, gs falan bunlar iyi de senlik değil, ruhuna hitap etmez.

Isyan tamam da, bende herkese/her seye isyan var. Ben yonetilmeye gelemem, biat kulturune kufreden biriyim. Herhangi bir ortamda liderlik/hocalik/baskanlik/reislik/komutanlik varsa direkt karsisina cikiyorum :D

%1er? Hic acmayalim o konuyu, agzimizin tadini bozmayalim :D

GS? Sile'ye gozleme yemekte ya da Teke-Darlik yollarinda git gel yapmakta bana gore degil, ben gezi adamiyim, sal beni, ben abuk sabuk yollardan bir sekilde istedigim yere gideyim.

Uzunkopru'den donuste, herkes donuse TEM'den gecti (haklilardi saat epey gecti ve hava kotulesecekti) ben Hayrabolu uzerinden bilmedigim yollardan :)))
Benim heyecan ve keyif anlayisim da bu. O yuzden bana kucukte olsa bozuk yollara da girebilecegim bir sey lazim, otomatik olmasi da isime gelir. Haliyle X-ADV 350 geldiginde benim hayatim cok sacma bir durumda olmazsa satin alirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst