1 Kasım 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ya 125 cc ornekleri olmuyor ama.Nc ye oturdugun anda buyuk motor konforunu yasiyosun 125 cc ile kiyaslanir mi hic ?

Arkadasimda ern6 vardi,nc 700 den buna bir bindim yemin ediyorum boyle konforsuzluk olmaz olsun,tamam daha iyi hizlaniyorda benim aradigim bu degil ki !

Arkadas ern6 nasilmis begendin mi diye sordugunda uzulmesin diye cok iyimis dedim :)

Mt7 mesela(binmedim) hic nc konforu ile kiyaslanir mi ?

Hırbocum büyük motor konforu arayacaksam AT alırım ne yapayım NC'yi? Hem AT da NC kadar az yakmıyor mu? Bence alemin kralı AT olur NC demeyelim biz ona :) Bir AT sahibi olarak sen daha bilirsin bu işleri :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Kardeşim isterse 50K olsun,sonuçta alacagin motorun da fiyati yerinde durmuyor.

Hee satip motor defterini kapatacaksan amenna..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------



Hacim,senin de motorun guzel nc de guzel ybr de guzel,kuba cg de guzel..binin keyfinize bakin,tekerinize taş değmesin..

Ama en güzel motor hirbo da...:cherry:

Hepimizin motoru güzel hocam evet. Binip keyif almaya bakmamız lazım ama bu ülkede onu da yapamıyoruz TL'nin değer kaybetmesinden dolayı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------

Ama kapağın elde kalmasıyla ne ilgisi var bunun? Önde bagaj istiyorsan mecbur çekeceksin sele altı depo kapağını. Ben uzun yol için yan çanta aldım, öyle sele üstü çanta ile uğraşamam vallahi. :) Zaten sağladığı yakıt tasarrufuyla çanta demiri ve çanta masrafını çıkarıyor. :)

Önde bagaj olmasa da olur. Arka ve yan bagajlar yeterli olur. Arkada çanta sevmeyen ama elde de kask taşımak istemeyenler için NC güzel bir alternatif :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Nedir bu Nc'ye gıcıklığınız kardeşim? Açın Nc.cilerin önünü.. Vay efendim gitmiyor 4 silindir gibi, vay efendim dönmüyor, durmuyor..Onlar size diyor mu "Len bakkala bile gidebilmek için 9-10000 devir çeviriyorsunuz, 4 silindirmiş sanki Zx6r" :)

Gıcık değilim Kaan abi, uygun olsa ben bile alırım model yenilemek için ama piyasada yok. Ben bu duruma gıcığım, fırsatçılara gıcığım :) ZX6R değil ama ondan daha masrafsız ve sorunsuz. Şasesi de commuting sınıfa uygun olduğu için ZX6R'dan da rahat :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Ahh ahhh zamanında 28000 TL'ye kıpkırmızı bir Mt07 alacaktım da pintiliğim tuttu Er6f aldım 10.000 TL ucuza. Şu an elimi öpene o Mt'yi 60-70.000'den okutmuştum.

Zamanında ben de bir Triumph almadığım için kızıyorum kendime :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Gıcık değilim Kaan abi, uygun olsa ben bile alırım model yenilemek için ama piyasada yok. Ben bu duruma gıcığım, fırsatçılara gıcığım :) ZX6R değil ama ondan daha masrafsız ve sorunsuz. Şasesi de commuting sınıfa uygun olduğu için ZX6R'dan da rahat :p

Ybr 125 de Zx6r'dan daha masrafsız ve sorunsuz. Şasesi de commuting sınıfa uygun olduğu için ZX6R'dan da rahat. Ne yapalım Ybr mi alalım? "Motorum pahalı olsun, az yaksın, ben yüksek hızdan korkarım, scooterden geçiş yaptım" diyen Nc alsın, "Motorum pahalı olsun, kol gibi yaksın, ayı gibi gitsin" diyenler Zx6R alsın diyeceğim de Z-Moto sanırım sıfırını getirmiyor ya da artık üretilmiyor motor :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Ybr 125 de Zx6r'dan daha masrafsız ve sorunsuz. Şasesi de commuting sınıfa uygun olduğu için ZX6R'dan da rahat. Ne yapalım Ybr mi alalım? "Motorum pahalı olsun, az yaksın, ben yüksek hızdan korkarım, scooterden geçiş yaptım" diyen Nc alsın, "Motorum pahalı olsun, kol gibi yaksın, ayı gibi gitsin" diyenler Zx6R alsın diyeceğim de Z-Moto sanırım sıfırını getirmiyor ya da artık üretilmiyor motor :)

Yakıtı düşüneceksek o zaman direkt bisiklet alsak daha iyi olmaz mı? Hem Yakıta da para vermemiş olur, yakıt parasıyla da yıl bazında coin veya altın alırız :p Kawasaki öldü Türkiye'de. Yakında Honda ve Yamaha da kara toprağa girecek :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yakıtı düşüneceksek o zaman direkt bisiklet alsak daha iyi olmaz mı? Hem Yakıta da para vermemiş olur, yakıt parasıyla da yıl bazında coin veya altın alırız :p Kawasaki öldü Türkiye'de. Yakında Honda ve Yamaha da kara toprağa girecek :)

Kawasaki zaten 10 sene önce öldü de saygıdan gömmediler. Meydan artık hem teknoloji hem de fiyat avantajıyla Avrupalıların.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Kawasaki zaten 10 sene önce öldü de saygıdan gömmediler. Meydan artık hem teknoloji hem de fiyat avantajıyla Avrupalıların.

Fiyat avantajları ile alemin kralı Avrupalıların olacak bu gidişle :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Her an çıldırıp bir Triumph kaporası yatırabilirim...

Beraber çıldırıp Tiger almamız yok mu? :p
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Ne aldınız hocam hayırlı olsun? :)

Çok teşekkür ederim. Street Triple R, bu fiyatlara bu klasmanda kalan tek sıfır motosiklet herhalde, yok Triumph parçası çok pahalı yok çok geç geliyor diyenlere aldırmadım, gittim aldım. Elime ulaşsın konusunu açarım resimlerle, hiç görmedim forumda.
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Çok teşekkür ederim. Street Triple R, bu fiyatlara bu klasmanda kalan tek sıfır motosiklet herhalde, yok Triumph parçası çok pahalı yok çok geç geliyor diyenlere aldırmadım, gittim aldım. Elime ulaşsın konusunu açarım resimlerle, hiç görmedim forumda.

Maşallah hocam G3 almışsınız resmen. 7.65 candır, bol bol kazasız belasız sıkın :rendeer: 126'dan mı aldınız yoksa 130'dan mı? Onlara da zam gelmişti geçenlerde..
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Maşallah hocam G3 almışsınız resmen. 7.65 candır, bol bol kazasız belasız sıkın :rendeer: 126'dan mı aldınız yoksa 130'dan mı? Onlara da zam gelmişti geçenlerde..

İnşallah kazasız belasız, çok teşekkür ederim. G3 gibi suratımıza tepmesin de temennimiz o :) Nisan fiyatından aldım, sağolsunlar güzel bir indirim yaptılar. Ama ben motosikleti ayırtalı 2 ay kadar oluyor o yüzden zamlardan etkilenmedim diyebilirim. Geçen cumartesi gittiğimde tek bir adet kalmıştı, o da RS paketi(Öhlins süspansiyonlar,Brembo M50,TFT ekran vs.). Diğer hepsi satılmış aletlerin.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
İnşallah kazasız belasız, çok teşekkür ederim. G3 gibi suratımıza tepmesin de temennimiz o :) Nisan fiyatından aldım, sağolsunlar güzel bir indirim yaptılar. Ama ben motosikleti ayırtalı 2 ay kadar oluyor o yüzden zamlardan etkilenmedim diyebilirim. Geçen cumartesi gittiğimde tek bir adet kalmıştı, o da RS paketi(Öhlins süspansiyonlar,Brembo M50,TFT ekran vs.). Diğer hepsi satılmış aletlerin.

RS paket daha da güzel hocam. Teslim aldıktan sonra bir kaç fotoğraf bekliyoruz. Gözlerimiz şenlensin biraz. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
İnşallah kazasız belasız, çok teşekkür ederim. G3 gibi suratımıza tepmesin de temennimiz o :) Nisan fiyatından aldım, sağolsunlar güzel bir indirim yaptılar. Ama ben motosikleti ayırtalı 2 ay kadar oluyor o yüzden zamlardan etkilenmedim diyebilirim. Geçen cumartesi gittiğimde tek bir adet kalmıştı, o da RS paketi(Öhlins süspansiyonlar,Brembo M50,TFT ekran vs.). Diğer hepsi satılmış aletlerin.

Hayırlı olsun. Taa buradan hissettim ne kadar sevindiğinizi. Keyifle sürün.
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Forza 250 çantalı 68700 diyor da sahibindende ortalama 4-5 bin fazla fiyatlar. Karaborsada sanırım motor.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Forza 250 çantalı 68700 diyor da sahibindende ortalama 4-5 bin fazla fiyatlar. Karaborsada sanırım motor.

Genelde evet, bazi dayilar var facebook grubunda, bayiden satin alip kenara koyuyor, birkac ay sonra da yuksek fiyat istiyor. Fiyati yuksek bulanlara da bayide yok nasil istersen diyorlar genelde.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Forza 250 çantalı 68700 diyor da sahibindende ortalama 4-5 bin fazla fiyatlar. Karaborsada sanırım motor.

Sadece Forza değil tüm modeller karaborsada. Galericiler önceden stoklayıp sıfırından 10-20 bin daha pahalıya satanlar mevcut, özellikle NC'ler de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst