1 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Tenere 700 içine altın koyuyorlar herhalde, ne kadar önemli bir fark var ki Tracer 7 ye 20 bin TL fark atıyor, o fiyata Tracer 9 alınır bir ton elektronikli, hatta 25 k ekler Afrika Twin DCT alırım hiç düşünmeden. Sıfır Tenere 700 alacak ya geri zekalı ya da cidden bok gibi parası olup şımarıklık yapması gerekir, başka bir mantık göremiyorum.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Tenere 700 içine altın koyuyorlar herhalde, ne kadar önemli bir fark var ki Tracer 7 ye 20 bin TL fark atıyor, o fiyata Tracer 9 alınır bir ton elektronikli, hatta 25 k ekler Afrika Twin DCT alırım hiç düşünmeden. Sıfır Tenere 700 alacak ya geri zekalı ya da cidden bok gibi parası olup şımarıklık yapması gerekir, başka bir mantık göremiyorum.
omrumde almayacagim bir motor tenere. ama bu yazdigin seyin kusura bakma berbatligini degistirmiyor. Tenere’nin girdigi yerlere yaklasamaz Tracer diye anlatmaya baslanir belki diyorum ama boyle neidugu belli olmayan bir markanin bile degil Yamaha’nin ikon olmus bir motorunu alana “gerizekali veya simarik” disinda bir sey diyemeyene ne anlatalim.

Kendi dunyan disindaki seylere bu kadar mi dusmansin? Sana zorla Tenere veren mi oldu?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Şimdi 25k fazla verip KTM 690 Enduro R almak daha mantıklı gerçekten. Hani konu Tracer'ın giremeyeceği yerlere girmekse... Sunduklarına göre Tenere'nin fiyatı gerçekten sorunlu.
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Tenere 700 içine altın koyuyorlar herhalde, ne kadar önemli bir fark var ki Tracer 7 ye 20 bin TL fark atıyor, o fiyata Tracer 9 alınır bir ton elektronikli, hatta 25 k ekler Afrika Twin DCT alırım hiç düşünmeden. Sıfır Tenere 700 alacak ya geri zekalı ya da cidden bok gibi parası olup şımarıklık yapması gerekir, başka bir mantık göremiyorum.

Ben olsam o paraya Tenere 700 yerine hiç düşünmeden Tracer 900 alırım, en azından daha güçlü ve daha da donanımlı. Varsın araziye girmeyeyim..
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ben olsam o paraya Tenere 700 yerine hiç düşünmeden Tracer 900 alırım, en azından daha güçlü ve daha da donanımlı. Varsın araziye girmeyeyim..

Tracer kullanacak kisi ile Tenere kullanacak kisi ayni tarza sahip degiller ki, niye karsilastiriyoruz? Bu arada bu fiyatlari belirleyen adamlar da salak degildir, "Bu bu kadar ediyorsa, bu da bu kadar eder" demiyorlardir pazarlama/satin toplantilarinda herhalde?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Tracer kullanacak kisi ile Tenere kullanacak kisi ayni tarza sahip degiller ki, niye karsilastiriyoruz? Bu arada bu fiyatlari belirleyen adamlar da salak degildir, "Bu bu kadar ediyorsa, bu da bu kadar eder" demiyorlardir pazarlama/satin toplantilarinda herhalde?

Yukarıda karşılaştırmışlar ya abi o yüzden kendi fikrimi söyledim ben de. Yani elimizde Tenere 700 ve Tracer 900 alacak paramız olsa, tercihimizi ne yönde kullanırız sorusuna bir cevap aslında. İkisi de farklı tarzlara hitap ediyor evet. Bense tercihimi yol yapmaktan yana kullandım, araziye her zaman girilmiyor sonuçta :)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Yukarıda karşılaştırmışlar ya abi o yüzden kendi fikrimi söyledim ben de. Yani elimizde Tenere 700 ve Tracer 900 alacak paramız olsa, tercihimizi ne yönde kullanırız sorusuna bir cevap aslında. İkisi de farklı tarzlara hitap ediyor evet. Bense tercihimi yol yapmaktan yana kullandım, araziye her zaman girilmiyor sonuçta :)

Senin ruhunda da enduro var, saklama bosuna, sat XJ6'yi :D
 
Katılım
5 Haz 2021
Mesajlar
9
Böyle bir fiyat farkı yoktu, Mt-25'ten 3 5 kuruş pahalıydı hep. Şimdi bayiler Xmax techmax dolu ama hiç R25 yok. R25'ler gelinceye kadar fiyatı Xmax ile aynı seviyeye çekerler.

Aynen öyle olacak. Fiyatı uygun olanlar stokta yok.. MT25 in ikinci eline bile 60 bin üstü yazıyorlar.. Yeni kasa MT25 im var, 53 bin e satıp xmax alacaktım,ibi fiyat farkından dolayı vazgeçtim.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
İpin ucu koptu artık.. 10 gün sonra yine zam gelecek. Bir çok modele 10.000 TL kadar zamcık gelmiş. Yeni model R7'nin de fiyatı açılışı yapmış motor piyasaya gelmeden.

qvz74l2.png
[/url][/IMG]

6szjqd4.png
[/url][/IMG]

8zcrp8v.png
[/url][/IMG]

ifbw37t.png
[/url][/IMG]

hmrnlum.png
[/url][/IMG]

kc4kfzb.png
[/url][/IMG]

2k08b0n.png
[/url][/IMG]

b14rhyc.png
[/url][/IMG]

sdmdf93.png
[/url][/IMG]

20 gün önce yapılan zamları karşılaştırmak için ilk sayfaya bakınız.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yamaha yine Honda'dan pahalı kalmış.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323

vay arkadaş artık zam için ay başını da beklemiyorlar. galiba 2022 sonu r25 70 80 olacak derken yanıldım. 2022 ilk çeyrekte r25 80 bin olur. diğer yüksek cc motorların fiyatı da artık ne olur allah bilir.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
omrumde almayacagim bir motor tenere. ama bu yazdigin seyin kusura bakma berbatligini degistirmiyor. Tenere’nin girdigi yerlere yaklasamaz Tracer diye anlatmaya baslanir belki diyorum ama boyle neidugu belli olmayan bir markanin bile degil Yamaha’nin ikon olmus bir motorunu alana “gerizekali veya simarik” disinda bir sey diyemeyene ne anlatalim.

Kendi dunyan disindaki seylere bu kadar mi dusmansin? Sana zorla Tenere veren mi oldu?

yamaha nın ikon olmuş motosikleti dediğin tenere tek silindir olan xt 600 xt 660 olanlar bu yeni nesil T7 onlardan daha teknolojik evet bu kötü değil ama 660 tenere ile siyah la beyaz gibiler
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
YS125 32 bin. Söyleyecek başka bir şeyim yok.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
İçgüdüsel olarak gözüm kendi motorumun fiyatına gitti, Tracer 900 sıfırı 170 bin tl olmuş, Aman Tanrım didim :)

Xmax250 de 72 bin tl olmuş vay vay vay...

::facepalm::
 
Katılım
28 Tem 2020
Mesajlar
135
T7nin kudretinin ulaştığı yerlere tracerin hayalleri ulaşamaz.. Emma ve lakin o kudreti sonuna kadar kullanıp sağını solunu kırmayı göze alacak ekonomi bizde olmadığı için tracer ile kıyas edilmesini yadırgamadım.
Crf250l ile fakir endurosuna devam..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Helalleşme yok, öyle "50+1 yanlıştır, tuzaktır" demekle kurtulamazsınız. 1 Usd oldu 11 TL, bir sonraki seçim ne zamansa Akp, Mhp, Fetö, o bu demeden içinizden geçeceğiz. Barışmak yok. Türkan Saylan, Kuddusi Okkır, Ali Tatar, Kaşif Kozinoğlu, Mehmet Koral, Cem Aziz Çakmak'ın ölümlerinin hesapları sorulacak. Yamaha isterse 50k zam yapsın, içinizden geçeceğiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helalleşme yok, öyle "50+1 yanlıştır, tuzaktır" demekle kurtulamazsınız. 1 Usd oldu 11 TL, bir sonraki seçim ne zamansa Akp, Mhp, Fetö, o bu demeden içinizden geçeceğiz. Barışmak yok. Türkan Saylan, Kuddusi Okkır, Ali Tatar, Kaşif Kozinoğlu, Mehmet Koral, Cem Aziz Çakmak'ın ölümlerinin hesapları sorulacak. Yamaha isterse 50k zam yapsın, içinizden geçeceğiz.

Ahmet Turan ve Bursali abilerimizin kalbini kirdiginin farkinda misin ???

İcinden gecmek falan.. tommy sen cok degistin bu kur artisi senin sinirlerini bozmus sanki :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ahmet Turan ve Bursali abilerimizin kalbini kirdiginin farkinda misin ???

İcinden gecmek falan.. tommy sen cok degistin bu kur artisi senin sinirlerini bozmus sanki :)

Sokmuşum kura birader, ben birikimimi yapmışım, Allah ömür versin ama aileden de gelecekler bana onlarca yıl yeter. Ne evli barklıyım, ne çoluk çocuk var. İsterse 1 usd olsun 100 TL. Bana ne? ben Ahmet Abi gibi ne ithalat yapıyorum ne de inşaat projelerine iş yapıyorum, ne Ali Abi gibi torun ve çocuklarımın geleceği için uğraşıp didinip mücadele veriyorum. Bana ne? Ben 19 sene önce de Erdoğan'ı beğenmiyordum, başarılı bulmuyordum, şu an da öyle..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst