geçen biri konu açmıştı motor almanın tam sırası diye bende tesadüf yıllık bakım fiyatı öğrenmek için yamahaya gittim.orda yeni kasa mt09 da vardı ilk kez gördüm bu kadar çirkin olmasına rağmen video ve foto larında gerçeğinin bu kadar güzel olduğunu görünce şahsen baya şaşırdım.her rengi de vardı halada var gerçi

konuyu da açıp gaza geldimmi temmuzda arabayı satmıştım elimde bir mt09 parasıda varmı :cyclopsan dedim mt07mi satıp bu işe giriyorum tabi ayın 25 ekimi.kafayı kırıp o paralara mt09 alıcam dedim ama kasım 1 itibari ile vazgeçmiş durumdayım.mt07 + üzerine 50 bin lira falan vermem gerekiyordu artık 56 57 bin lira vermem gerekiyor.evet 2.el de arttı şu an mt07 102 oldu ona göre hepsinde artış olacak ama aradaki fark artarak devam edicek.aralıkta düz 60 bin verir duruma gelirim artık.aslında en karlı işi yapmayı biliyordum ama yemedi çünkü hali hazırda kredimiz vardı.direk hazır para ile mt09 alıp aralık gibide mt07 satsaydım bu sefer 45 falan koymuş olurdum üstüne.şu memlekette al sonra sat yapıcaksın elindekini satarsan dımdızlak kalıyorsun.ben en iyisi mt07 mi yıllık bakımına sokayim