1 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
70 liraya x max almak....
50 lirayken hadi demiştim.. 70 e hayatta almam..

Siz biz almayız ama hala almak için sıraya girip adını yazdıranlar mevcut. Benim motorla aynı fiyatta aşağı yukarı. 250 cc için ütopik rakamlar maalesef..
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
2022 sonu r25 75-80 bin. ben artık olaya para biriktirme gözüyle bakıyorum. şu motoru geçen sene krediyle almasaydım büyük ihtimalle kredi taksidine vereceğim parayı yerdim. şu an satsam krediyi erken kapatıyorum cepte de 20 bin falan kalıyor. TL ile borçlanmak candır onu anladım ben artık.

kredi faizlerini düşürecez diyor kainat lideri. bence siz de kaçırmayın bu yatırım fırsatlarını.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İşte benim stok tutma maliyeti dediğim o zaten; hesap şöyle yapılmalı aslında: Ben x parayı bu mala yatırdım, şu kadar ay sonra z fiyata sattım. Şu kadar ay sonra bu x parayı döviz / borsa vb. bir yatırım ortamında değerlendirseydim y olacaktı. (Tabi ki burada çok riskli yatırımlara göre kıyaslamayacağız...) Eğer satış fiyatım z y'nin altında kalıyorsa ben zarar ettim. Bu hesabı bayilerin çok iyi yaptığını düşünüyorum. Yapmayan hayatta kalamaz çünkü...
Valla bu hesabı yapacak matematik bilenler zaten bu işlerle uğraşmıyordur bence, başka mesleklere kaymıştır. Onların çoğu bakkal hesabı tutar, o yüzden kendilerini garantiye almak için çok yukarı fiyat çekerler.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
57
Motosikleti
xmax 250 abs
2019 yılı ağustos ayında xmax 250 abs almıştım 28800 tl idi fiyat. 2-3 sene kullanır değiştiririm diyordum. aga bu nasıl ekonomidir? bunlar nasıl fiyatlardır?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
İyi ki bir Tracer satın almaya niyetlendim, demek ki satın almaya kalksam neler olacak. Sonunda Domi 400'e talim edeceğimi gösteren fiyat listesi.

Tracer 900'e ben de halleniyordum da artık iyice hayal olmaya başladı. Dominar için de acele edin derim, 2 haftada bir Bajaj zam yapıyor. Japonları geçtiler.. :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
2 de bir güncelleme yapacaklarına doları 10 , euroyu 12 yapıp sabitlesinler bir süre de bizde alışalım şemsiyeye...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
geçen biri konu açmıştı motor almanın tam sırası diye bende tesadüf yıllık bakım fiyatı öğrenmek için yamahaya gittim.orda yeni kasa mt09 da vardı ilk kez gördüm bu kadar çirkin olmasına rağmen video ve foto larında gerçeğinin bu kadar güzel olduğunu görünce şahsen baya şaşırdım.her rengi de vardı halada var gerçi:) konuyu da açıp gaza geldimmi temmuzda arabayı satmıştım elimde bir mt09 parasıda varmı :cyclopsan dedim mt07mi satıp bu işe giriyorum tabi ayın 25 ekimi.kafayı kırıp o paralara mt09 alıcam dedim ama kasım 1 itibari ile vazgeçmiş durumdayım.mt07 + üzerine 50 bin lira falan vermem gerekiyordu artık 56 57 bin lira vermem gerekiyor.evet 2.el de arttı şu an mt07 102 oldu ona göre hepsinde artış olacak ama aradaki fark artarak devam edicek.aralıkta düz 60 bin verir duruma gelirim artık.aslında en karlı işi yapmayı biliyordum ama yemedi çünkü hali hazırda kredimiz vardı.direk hazır para ile mt09 alıp aralık gibide mt07 satsaydım bu sefer 45 falan koymuş olurdum üstüne.şu memlekette al sonra sat yapıcaksın elindekini satarsan dımdızlak kalıyorsun.ben en iyisi mt07 mi yıllık bakımına sokayim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep yamaha honda paylaşıyonus. kawasaki üvey evlat mı :(

;)

Kawasaki ve suzuki yi artik paylasmaya deger bulmuyoruz..

Piyasayi calkalayacak bir urun sunamiyolar bence.

Honda ve Yamaha muadilleri her zaman cok daha mantikli.

Kawayi bilmem ama suzi yakinda motosiklet bolumunu satar
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
geçen biri konu açmıştı motor almanın tam sırası diye bende tesadüf yıllık bakım fiyatı öğrenmek için yamahaya gittim.orda yeni kasa mt09 da vardı ilk kez gördüm bu kadar çirkin olmasına rağmen video ve foto larında gerçeğinin bu kadar güzel olduğunu görünce şahsen baya şaşırdım.her rengi de vardı halada var gerçi:) konuyu da açıp gaza geldimmi temmuzda arabayı satmıştım elimde bir mt09 parasıda varmı :cyclopsan dedim mt07mi satıp bu işe giriyorum tabi ayın 25 ekimi.kafayı kırıp o paralara mt09 alıcam dedim ama kasım 1 itibari ile vazgeçmiş durumdayım.mt07 + üzerine 50 bin lira falan vermem gerekiyordu artık 56 57 bin lira vermem gerekiyor.evet 2.el de arttı şu an mt07 102 oldu ona göre hepsinde artış olacak ama aradaki fark artarak devam edicek.aralıkta düz 60 bin verir duruma gelirim artık.aslında en karlı işi yapmayı biliyordum ama yemedi çünkü hali hazırda kredimiz vardı.direk hazır para ile mt09 alıp aralık gibide mt07 satsaydım bu sefer 45 falan koymuş olurdum üstüne.şu memlekette al sonra sat yapıcaksın elindekini satarsan dımdızlak kalıyorsun.ben en iyisi mt07 mi yıllık bakımına sokayim

keşke alsaydın.bayiden hiç çıkarmadan 7 bin karın vardı.ayrıca bende eski bir mt07 sahibi olarak mt-09 bambaşka .
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
2 kere yazmışım silemedimde .
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
hep yamaha honda paylaşıyonus. kawasaki üvey evlat mı :(

Kawasaki her ay zam yapmıyor çünkü :) Ayrıca Kawasaki ve Suzuki artık ölü çocuklar maalesef. Aşırı zenginlerin markası oldu onlar. Honda ile Yamaha fakirin umuduydu, onlar da artık zenginin markası oldu :) Yamaha şu an Triumph'dan daha pahalı konuma geldi mesela.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibindene ilan koyup fiyat artırmak lazım
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
ben xmax'i alırken sıra olarak bana 50'ye yakın kişi var demişlerdi. (bursa yamaha bayisi) ne kadar doğru yanlış bilemem. ancak tanıdık vasıtası ile ben o ilk 50'nin önüne geçip ilk partide almıştım motoru. fiyatlar adına ne kadar söylenirsek söylenelim. bu motorların bu fiyatlarda her türlü alıcısı çıkıyor abi. 2020 ekim ayı xmax'i 43.50'ye almıştım. şimdi fiyata bak. şaka gibi.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
2022 sonu r25 75-80 bin. ben artık olaya para biriktirme gözüyle bakıyorum. şu motoru geçen sene krediyle almasaydım büyük ihtimalle kredi taksidine vereceğim parayı yerdim. şu an satsam krediyi erken kapatıyorum cepte de 20 bin falan kalıyor. TL ile borçlanmak candır onu anladım ben artık.

kredi faizlerini düşürecez diyor kainat lideri. bence siz de kaçırmayın bu yatırım fırsatlarını.

Sen 40 bine falan almıştın hocam R25'i. İyi ki zamanında almışsın valla, güzel değer yaptı :p Parayı TL'de tutmaktansa motor almak çok daha iyi :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Sen 40 bine falan almıştın hocam R25'i. İyi ki zamanında almışsın valla, güzel değer yaptı :p Parayı TL'de tutmaktansa motor almak çok daha iyi :)

aynen dostum ya. araba,motor ve ev. bunlar sağlam kazandırdı. eğer yine faizler geçen seneki gibi 0.99'a falan inerse allah ne verdiyse krediye girip yatırım yapmayan "şey" olsun :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Stoktaki hazir ve eski motorlara da zam yapilmasinin sebebi “yerine koyma prensibi”dir arkadaslar.

ithal edilen ve ustune ciddi de vergi olan urunlerin baska turlu satilmasi mumkun degildir. Euro ile aliyorlar, euro ile satiyorlar. Euro 8’ken aldim euro 9 olsa da ben 8’den aldigim fiyatla satarim derseniz, hodri meydan. ama batmasinin hayatinizi etkilemeyecegi bir is kurun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------



ek: “suna bu parayi verenler var” kafasindan ne zaman cikmayi dusunuyorsunuz? R25 80bin tl oldugu zaman mi? Dusecek bu fiyatlar, ellerinde patlayacak dediginiz zamanlari hatirliyor musunuz? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst