Konuya farklı bir yaklaşımda bulunayim. Eski bir a101 çalışanı olarak söylüyorum, cumartesi günleri eski indirim biterdi yenisi başlardı. Her seferinde bir bu kadar etiket değişimi olurdu. güncel durumda ise 1 ay önce 18 lt sattığım yağ 260 iken şu an toptancıları aynı yağı 365 ten assagi vermiyor.
Arkadaşlar bu karanlık günlerde ümidinizi kaybetmeyin, bu karanlık tünelden de elbet aydınlık günlere çıkaca... ::koop::
Şaka lan şaka, tünelin ucu bombok biyere çıktı dostlar
https://www.youtube.com/watch?v=BNqgTvC6krU
tünelin ucu yok ki![]()
Vah ki ne vahhh. Sen git 5 supermarkete büyük cezalar kes. Bu 5 buyuk marketlerde müşterisine faturayı kessin. Bir ay var yilbasinda sonraki zamlar daha ağır olacak. Bıktık artik
Taraklarda mıyız yani?
Ceza yedikleri icin mi zam yapmislar
Migros aciklama yapiyor,aycicek yagi ciromuzun 1000 de 4. Ustelik bu urunden zarar ediyormus.
Hayir sen kimsin ki adamlarin sattigi fiyata karisiyosun ? Gel migrosu sen yonet o zaman..gelir gider dengesini ,buyume,karlilik falan ata bir kayyum o belirlesin..
Eger haksiz bir rekabet varsa,tekel,kartel varsa gereken yapilir(ispatlayacaksin)fakat kafana gore nasil ceza kesebiliyorsun ?
Migros da persil matik 51.75 mi o zaman asagidaki yerden al(sanki bir sure sonra o zam yapmacak ..nakoyum)
https://www.karlidagmarket.com.tr/persil-matik-6-kg-taze-gul
Ulke sirke dondu..nerde ya bursali,gelsin konussun biraz
Ceza yedikleri icin mi zam yapmislar
Migros aciklama yapiyor,aycicek yagi ciromuzun 1000 de 4. Ustelik bu urunden zarar ediyormus.
Hayir sen kimsin ki adamlarin sattigi fiyata karisiyosun ? Gel migrosu sen yonet o zaman..gelir gider dengesini ,buyume,karlilik falan ata bir kayyum o belirlesin..
Eger haksiz bir rekabet varsa,tekel,kartel varsa gereken yapilir(ispatlayacaksin)fakat kafana gore nasil ceza kesebiliyorsun ?
Migros da persil matik 51.75 mi o zaman asagidaki yerden al(sanki bir sure sonra o zam yapmacak ..nakoyum)
https://www.karlidagmarket.com.tr/persil-matik-6-kg-taze-gul
Ulke sirke dondu..nerde ya bursali,gelsin konussun biraz