Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
saka bi yana ben ciddi ciddi merak ediyorum bu motorun cin asilli olup olmadigini, yok biz senle bilgi paylasmicaz diyorsaniz bilelim ona gore tavir alalim sym kullanicilarina :)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Yasin08 kardeş merhaba,,

bayadır foruma giremiyordum ama bir kaç gundur okuyamadığım sayfaları okuma sansım oldu..

bende önumuzdeki 2-3 ay içinde 2.el bir joyride almak istiyorum.koşuyolunda çalışıyorum.eğer hala satmadıysan ve z.kamil tarafındaysa motorun bir görmek isterim.

Bana motorun tam koordinatlarını verirsen eğer hiç seni rahatsız etmeden incelemek isterim makineyi.

saygılar..sevgiler..
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
saka bi yana ben ciddi ciddi merak ediyorum bu motorun cin asilli olup olmadigini, yok biz senle bilgi paylasmicaz diyorsaniz bilelim ona gore tavir alalim sym kullanicilarina :)

RAYJAY arkadaşım,

SYM motosikletleri ile ilgili her türlü bilgi , kullanan arkadaşların yorumları , alacak olanların merak ettiği hususlar da dahil olmak üzere tüm forum üyelerinin bilgisine açık olmak üzere SYM TOPIC'imizde mevcuttur.

FORUMU BİR GÖZDEN GEÇİRİRSENİZ MERAK ETTİĞİNİZDEN FAZLASINI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.SİZ İLLAKİ GENE TAVIR KOYMAK DÜŞÜNCESİNDEYSENİZ BU KONUDA BİZİ BİLGİLENDİRİN LÜTFEN , YOKSA TAVIR KOYDUĞUNUZDAN NASIL HABERİMİZ OLUR Kİ ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YAw 2 gun kaybolduk neler olmus yaw..Bizim motorların memleketinden tutda, hala joyride-dylan karsılastırmasımı dersin..
Yaw dısarıdan yeni gelen arkadaşlardan tek ricamız öncelikle Armut piş, ağzıma düş gibi davranmayıp, forumu iyice gözden geçirmeleri ve burada göremedikleri konularda soru yöneltmeleri..
Böle oldugunda daha spesifik yardımlaşma söz konusu olacaktır..
Bu arada voyager kardesim..Bende senin açmayı dusundugun yeni topiğe giremiyeceğim çünkü 43 yaşındayım..:pr: :mrgreen:
S&S
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
YAw 2 gun kaybolduk neler olmus yaw..Bizim motorların memleketinden tutda, hala joyride-dylan karsılastırmasımı dersin..
Yaw dısarıdan yeni gelen arkadaşlardan tek ricamız öncelikle Armut piş, ağzıma düş gibi davranmayıp, forumu iyice gözden geçirmeleri ve burada göremedikleri konularda soru yöneltmeleri..
Böle oldugunda daha spesifik yardımlaşma söz konusu olacaktır..
Bu arada voyager kardesim..Bende senin açmayı dusundugun yeni topiğe giremiyeceğim çünkü 43 yaşındayım..:pr: :mrgreen:
S&S

PAŞAM ,
Bu iş sensiz olmaz , bekleriz ne yapalım topu topu 7 senecik kalmış.
Acelemiz yok...

YANLIZ ARKADAŞLAR TOPIC'IMIZI ÇOK İHMAL EDİYORLAR...

Nerede THAİ , Nerede MERTDG , nerede diğer arkadaşlar , Hele birde sen olmazsan valla ben bu işi götüremem. TANSİYON , ŞEKER , ROMATİZMA , PANİK ATAK Birde topicteki arkadaşlarla uğraşmak beni aşar valla..

HADİ BAKALIM ŞU İSTANBUL YAKASINI BİRAZ CANLANDIR YAWW...
AVATARDAKİ SON HALİMİN RESMİ OLUP DAHA ÖNCEKİ HALİMİ BİLENLER ARADAKİ FARKI FARKEDECEKTİR.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
RAYJAY arkadaşım,

SYM motosikletleri ile ilgili her türlü bilgi , kullanan arkadaşların yorumları , alacak olanların merak ettiği hususlar da dahil olmak üzere tüm forum üyelerinin bilgisine açık olmak üzere SYM TOPIC'imizde mevcuttur.

FORUMU BİR GÖZDEN GEÇİRİRSENİZ MERAK ETTİĞİNİZDEN FAZLASINI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.SİZ İLLAKİ GENE TAVIR KOYMAK DÜŞÜNCESİNDEYSENİZ BU KONUDA BİZİ BİLGİLENDİRİN LÜTFEN , YOKSA TAVIR KOYDUĞUNUZDAN NASIL HABERİMİZ OLUR Kİ ??

valla ilk 3-5 sayfayi gozden gecirdim ama arada o kadar fazla baska bilgiler arada mesajlar var ki tam anlami ile ne mali oldugunu direk sormak en mantiklisi oldu :) tavir lafi espriydi cok takilmayalim :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PAŞAM ,
B

Nerede THAİ , Nerede MERTDG , nerede diğer arkadaşlar , Hele birde sen olmazsan valla ben bu işi götüremem. TANSİYON , ŞEKER , ROMATİZMA , PANİK ATAK Birde topicteki arkadaşlarla uğraşmak beni aşar valla..

HADİ BAKALIM ŞU İSTANBUL YAKASINI BİRAZ CANLANDIR YAWW...
AVATARDAKİ SON HALİMİN RESMİ OLUP DAHA ÖNCEKİ HALİMİ BİLENLER ARADAKİ FARKI FARKEDECEKTİR.
Hepsi arazı valla...Ama ben şahidim..Thai o biçim çalışıo walla..:p
Mert zaten arazi..Pascha desen üşüyodur evden cıkmaz.:p

valla ilk 3-5 sayfayi gozden gecirdim ama arada o kadar fazla baska bilgiler arada mesajlar var ki tam anlami ile ne mali oldugunu direk sormak en mantiklisi oldu :) tavir lafi espriydi cok takilmayalim :cat:

Sen devam et bence gözden gecirmeye...:bounce:

S&S

thai kardeşim

hala listede kendimi hala gezi listesinde göremiyoruuuuuummmm.... :-(

şimdi sölüorum thai ye yemekte gelsin günceller listeyi..:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Bu arada voyager kardesim..Bende senin açmayı dusundugun yeni topiğe giremiyeceğim çünkü 43 yaşındayım..:pr: :mrgreen:
S&S

PAŞAM ,
Baştan 7 sene bekleriz , zaman çabuk geçiyor falan dedim ama valla ben bekliyemeyeceğim. Yaşlı başlı bir kişi olarak zatenbir ayağımız çukurda birde bu yaşta motora binince işin riski daha çok artıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw sen cok yasa emi...su benim resmimi yollasan msn den..:mrgreen:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekledim yaw..nihayet bulustuk..Yaşlılık işte idare et..anca buluştuk..:mrgreen: :p
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehehehe güzelmiş, cücü nooldu kurudun kaldın.....????:p
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
şiiii ne oluo burda bakiim gene etraf karışmış.... yazan yazana.... voyager ne topiği açtın abi.. var ya topik burda..anlamadım ben....

yeni gelen arkadaşlar... ben şahsen aynı şeyleri 5 kere yazmaktan yoruldum... sorduğunuz bütün soruların cevabı yazılmıştı daha önce..... okumak istemiyorsanız.. arama var... aramaya yazın aratın lütfen..... yok illa sen anlat dersen tabiki yardımcı oluruz konuşuruz,yazarız.. ama gerçekten 5 kere yazıldı bunlar ..inanın....

paşam başlıkla ilgilen ne olur biliosun benim durumları zamanım yok.. mesela ilk olarak cücüyü almayın buraya... adam italyan cizgili motora binip.. sonrada gelip burda yazıo..olmuo olmuooo :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ondan sonra şiddet, mafya,mufya filen diolar..Al işte çıktı ortaya..Kaçııııııııııııın..:p :queen: :cherry:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
@VOYAGER: Diğer esprilerin yanında bu sönük kalmış gerçekten... :) Fotomontaj da kötü olmuş... :pale: Daha yaratıcı ol gönlüme su serp kardeşim... :p Bak aşağıda gerçek Dorado yu görebilirsin... Çalışmalarının devamını dilerim...:wiinkk:

@mertdg: ::gleam:: Bond la uğraşırsın sen haa hergün oturduğun koltuğa motsikletine felan dikkat et! ::xs26:: Ne olur ne olmaz!...::exclaim: :queen:


cücü bu italyan cizgisi hangi yanda öbür yanda mı...????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst