Zafer hocanın yayınladığı sarsıcı video.

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ben yetkili bir abi olsam bu tür vakalarin sık yaşandığı mevkilere kirpi gibi araçlarda bekleyen 10 tane özel harekat giyimli personel koyarım. Bunları tespit ettiğim anda yolda yakalar, kalın sopalar vasıtası ile arabasını kullanilamaz hale getirin emri veririm. Sürücü direnç gösterirse ona da vurun diye öğüt veririm. Böyle birkaç tane videoyu sosyal medyaya düşürünce diğerleri kuzu gibi olur kuzu. Bizim insanımız kuralsızlıktan ve hukuki boşluklardan cesaret alır. Birkaç tane örnek video sosyal medyaya düşünce süt dökmüş kediye 🐈 dönerler. İnsan olana insan gibi, olmayana da ederi kadar değer vereceksin bitti gitti.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben yetkili bir abi olsam bu tür vakalarin sık yaşandığı mevkilere kirpi gibi araçlarda bekleyen 10 tane özel harekat giyimli personel koyarım. Bunları tespit ettiğim anda yolda yakalar, kalın sopalar vasıtası ile arabasını kullanilamaz hale getirin emri veririm. Sürücü direnç gösterirse ona da vurun diye öğüt veririm. Böyle birkaç tane videoyu sosyal medyaya düşürünce diğerleri kuzu gibi olur kuzu. Bizim insanımız kuralsızlıktan ve hukuki boşluklardan cesaret alır. Birkaç tane örnek video sosyal medyaya düşünce süt dökmüş kediye dönerler. İnsan olana insan gibi, olmayana da ederi kadar değer vereceksin bitti gitti.

Dayak, şiddet bir çözüm değil diye büyüdüm ama bizim ülkemiz için tek anladığımız ceza yöntemi bu. Kanun, nasihat, söz, efendi olmak bizim gibi doğu toplumlarında işe yaramıyor. Millet, ümmet, amk Suriyelisi, ecdadını şey ettiğiminin Afganı, Iraklısı, Fetöcüsü demeyeceksin yanlış gördüğünü indireceksin. Ömür boyu pipetle çorba içerek beslenecek.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,253
Motosikleti
Yok
1-1,5 sene önce "Trafikte kural ihlali yapanın cezası para değil hapis olmalıdır" diye başlık açmıştım forumda...

Kimse bana katılmamıştı, ama 1,5 sene sonra halen aynı şekilde düşünmekteyim.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dayak, şiddet bir çözüm değil diye büyüdüm ama bizim ülkemiz için tek anladığımız ceza yöntemi bu. Kanun, nasihat, söz, efendi olmak bizim gibi doğu toplumlarında işe yaramıyor. Millet, ümmet, amk Suriyelisi, ecdadını şey ettiğiminin Afganı, Iraklısı, Fetöcüsü demeyeceksin yanlış gördüğünü indireceksin. Ömür boyu pipetle çorba içerek beslenecek.

Abi bu senin dediğin bizim genetik kodlarımızda yazıyor zaten. Taa yüz küsur yıl önce ziya paşa bile isyan etmiş, "tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir" demiş.

Dayak cennetten çıkmadır diye boşuna dememişler, vuracaksın sopayı beline beline. Davar gibi böğürteceksin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi bu senin dediğin bizim genetik kodlarımızda yazıyor zaten. Taa yüz küsur yıl önce ziya paşa bile isyan etmiş, "tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir" demiş.

Dayak cennetten çıkmadır diye boşuna dememişler, vuracaksın sopayı beline beline..

Kötürüm edeceksin, daha suç işleyemeyecek gundi.
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
141
Orucu bahane etmek veya aceleyi bahane etmek kişinin suçubu hafifletiyo toplumda isterse annedi babası ölüm döşeğinde olsun bu şekilde başkalarını riske atamaz herkesin ailesi var sevdiği var
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Kötürüm edeceksin, daha suç işleyemeyecek gundi.

İşin komik yanı hukuk da kötü insanlara hizmet etmekte. Adam yolda şerit ihlali yapıp kazaya sebebiyet veriyor daha sonra iyi bir avukat tutup hukuksal boşluklardan yararlanmaya çalışıyor. Olan iyi insanlara oluyor. İyi insan için kanun, kural, kaide gerekmez ki! İyi insan neyin nerede nasıl olması gerektiğini bilir, ona göre hareket eder. Kötü insan suç işlediği zaman hemen iyi bir avukata koşuyor. Aman beni kurtar avukat bey parası neyse veririz deyip işin içinden sıyrılmaya çalışıyorlar.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İşin komik yanı hukuk da kötü insanlara hizmet etmekte. Adam yolda şerit ihlali yapıp kazaya sebebiyet veriyor daha sonra iyi bir avukat tutup hukuksal boşluklardan yararlanmaya çalışıyor. Olan iyi insanlara oluyor. İyi insan için kanun, kural, kaide gerekmez ki! İyi insan neyin nerede nasıl olması gerektiğini bilir, ona göre hareket eder. Kötü insan suç işlediği zaman hemen iyi bir avukata koşuyor. Aman beni kurtar avukat bey parası neyse veririz deyip işin içinden sıyrılmaya çalışıyorlar.

Ak Parti'den korkup işini yapmayan, kendi g.tünün derdinde olup kanunu uygulayamayan polisin de savcının da , hakimin de Allah bin belasını versin. El birliğiyle mok ettiler bu güzel ülkeyi. Hala Ak Parti'yi savunmaya çalışan lanet Karadenizli ve İç Anadoluların bit kısmına, hayatında 10.000 TL'den fazlasını bir arada görmemiş emekliye, tüm Dünya'nın bizim ülkemize oyun oynadığını düşünen kitleye artık birşey diyemiyorum çünkü çapları bu, daha iyisini bilemiyorlar, 150 cc üstüne geçemezler. Hala İ.Melih'i savunmaya kalkan Ankaralıları da es geçmeyeyim, çoluğunuzu çocuğunuzu dinozor heykeli tıktıklasın, ne diyeyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
iyiki ceza sistemi sizin elinizde değil biri dövdürüyor biri böğürtüyor
memleketin magandalarının motosikletli örnekleri :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst