Sahil kesimi cayır cayır yanıyor!

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Marmara denizini üstümüze kusar hale geldi, salda gölüne bir sıçmadığımız kaldı, tuz gölü van gölü yavaş yavaş yok oluyor, kuzey ormanları mahvoldu, kaz dağları yağmalanıyor, şimdi de yangınlar, sonrasında o yanan alanlarda yüzde yüz eminim oteller ya da işletmeler olacak, arkadaş bu kadar kötü olunmaz ki ya eminim bakteride bile vicdan vardır..
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,259
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
İstihbarat kısmında, Twitter ve Facebook'taki mesajlardan teröriste sıra gelmiyor.

Bu sözün üstüne söz olmaz. Tıpkı ağa pohunun üstüne poh olmadığı gibi.
2017 yılı 30 Ağustosunda facebook'ta bir oduna "amk konuşan kerestesi" dediğim için, 2021 yılında tarafıma dava açıldı mesela.
Ama haksız mıyım?

akp-lilerin-30-agustos-dusmanligi-turkan-saylan-ve-ugur-mumcu-ya-hakaret-eden-akp-li-baskandan-bir-skandal-daha.png
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Her başlıkta söylüyorum. Bunlardan hayırlı bir iş beklemeyi bırakın. Nasıl çözüleceğini de yazmayı bırakın. Onlar bilmiyor mu sanki?
Lakin bilmek başka, yapmayı istemek başka şey...

“İki yıldır THK uçakları yangın söndürme ihalelerine sokulmuyor. Bakanlık ihalelere katılma şartı olarak THK'nın elindeki uçakların 4 bin 900 litre su kapasiteli olmasını yeterli görmüyor ve şartnameye minimum 5 bin litre şartı konularak THK'nın ihaleye girmesi engelleniyor. Yani 100 litre bahane ediliyor."

Thk saatlik bedel 11.000 dolar.
Son kiralanan 3 rus uçağı günlük 1.3 milyon dolar, adet 433 bin dolar.
Aralıksız 24 saat çalışsa bile saati 18.000 dolara geliyor.

Ondan sonra yok efendim niye koyun demişiz. İnsan olmayı dene o zaman. Kullan şu beynini...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Fazladan alınan cumhurbaşkanlığı uçaklarıyla kaç tane yangın söndürme uçağı alınırdı acaba? Hatta ne alması, yerli ve millisi yapılırdı.

Koyunluğu da açalım. Beyaza beyaz demek bir görüştür. Beyaza siyah demek de -yanlış olsa da- bir görüştür. Beyaza birisi beyaz dediği zaman beyaz, siyah dediği zaman siyah demek koyunluktur. Böyle yapan varsa kimse kusura bakmasın, koyundan farkı yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Aynı anda 14 yerde birden hem de birbiriyle alakasız. Kesinlikle doğa şartlarıyla ilgili değil. Bu kadar organize bir olayı bir örgüt yapabilir ama hiç iz bırakmadan yapmak terör örgütü işi olamaz. Tam tersine onlar olayı üstlenirler, oraya da kendilerine ait delil bırakırlar ya da militan bırakırlar. O da değil. Tek ihtimal olduğunu düşünüyorum = Siyasetçi - Bürokrat - Müteahhit çetesi.
(Bu arada ülkenin kasıtlı olarak uçaksız bırakıldığını da bu denkleme ekleyebilirsiniz)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Güneş açmayan Karadeniz'de sonbaharda orman yangını gördü bu ülke.
Bir de orman vasfını yitiren arazilerin bir şeyi diye kanun çıkartmışlardı. Şimdi de ağlarlar ancak. Timsah gözyaşları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
(Bu arada ülkenin kasıtlı olarak uçaksız bırakıldığını da bu denkleme ekleyebilirsiniz)
Yine AKP zamanında İsrailde yangın çıktığında bu yangın söndürme uçaklarımızı yollamıştık, hatta teşekkür ettilerdi. Şimdi kendi yangınlarımıza yollayamıyor muyuz? Bunun mesulu kimdir? Eğer doğruysa "Uçak parça bekliyor" ihmal suçunu kabul değildir de nedir?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Aynı anda 14 yerde birden hem de birbiriyle alakasız. Kesinlikle doğa şartlarıyla ilgili değil. Bu kadar organize bir olayı bir örgüt yapabilir ama hiç iz bırakmadan yapmak terör örgütü işi olamaz. Tam tersine onlar olayı üstlenirler, oraya da kendilerine ait delil bırakırlar ya da militan bırakırlar. O da değil. Tek ihtimal olduğunu düşünüyorum = Siyasetçi - Bürokrat - Müteahhit çetesi.
(Bu arada ülkenin kasıtlı olarak uçaksız bırakıldığını da bu denkleme ekleyebilirsiniz)

Hangar da çoğu uçak çürümeye bırakıldı. Sırf Etimesgut hava limanında 4-5 adet yangın söndürme uçağı vardı. Bir kaç yıl önce bakanlık ve thk ihale yüzünden çekişme yaşadılar. En son THK'ya kayyum atandı. Bu adamlar Atatürk'ün kurduğu ve adında Türk kelimesi geçen her şeye tilt oluyorlar. Türkkuşu'nu bitirdiler, THK da o yolda gidiyor.

Görüntü bu seneden, 9 yangın söndürme uçağı görünüyor. Ancak şuan sadece 3 kiralık uçak çalışıyor ihale şartları gereği


654d83880f9ad16.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
70
Çok doğru söymişsin, kimin neden nasıl yaktığı değil, her zaman birileri bişey yapıyor olabilir, asıl sorun senin ne önlem aldığın, eğer bunda sorun varsa işte asıl sebep burdadır. Akıllanmıyoruz ve hiçbir zaman akıllanmayacağız.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Çok doğru söymişsin, kimin neden nasıl yaktığı değil, her zaman birileri bişey yapıyor olabilir, asıl sorun senin ne önlem aldığın, eğer bunda sorun varsa işte asıl sebep burdadır. Akıllanmıyoruz ve hiçbir zaman akıllanmayacağız.

Bizim en büyük sorunumuz çözüm odaklı düşünememiz. Bir sorun çıkınca soruna odaklanıyoruz. Halbuki çözüme odaklansak rahat edeceğiz ama öyle bir yeteneğimiz yok maalesef.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bu kez otellik bir iş olduğunu düşünmüyorum. Manavgat ta yanan yerler pek otele müsait yerler değil. İlk çıkan noktalar engellenmese (burada Antalya-Alanya yolunu sınır kabul edersek) belki otellik alanlara gelebilirdi. Yangınlar şu an oteller tarafında değil, iç kesimlerde. Yalnız Taşağıl (Serik) tarafına doğru ilerliyor, oradan Beşkonak-Köprüçay tarafına devam ederse Allah muhafaza durum iyice vahimleşir. Şu an devam eden yangınlardan, Oymapınar Barajının üstündeki alana, ve olası Köprüçay yangınında, karadan müdahele edilmesi çok ama çok güç.

Sabotaj olduğunu varsayarsak şunu sormak lazım; 2 günde ülkede 70 in üzerinde yangın çıktı, bir tanesi bile ilgili istihbarat alınamadı mı?

Diğer bir husus, biz ormanlaştırmıyoruz ülkeyi, sadece ağaçlandırıyoru. Aynı şey değil. Tutturmuşuz bir kızıl çam, her yere onu dikiyoruz. Yanan alanlar incelendiğinde, yangının en hızlı yayıldığı ve tekrar alev aldığı yerleri sonradan ağaçlandırılan alanlar.

Velhasıl kelam, belkide Antalya'nın en verimli en el değmemiş topraklarını kaybediyoruz. Nasip olursa hafta sonu o tarafa gidip, elimden geldiğince yardım etmeyi düşünüyorum. Ve dikim zamanı gelince ağaç dikmeye gitmeyi
Hatta motosiklet grupları olarakta bir etkinlik düzenlenebilir.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bu kez otellik bir iş olduğunu düşünmüyorum. Manavgat ta yanan yerler pek otele müsait yerler değil. İlk çıkan noktalar engellenmese (burada Antalya-Alanya yolunu sınır kabul edersek) belki otellik alanlara gelebilirdi. Yangınlar şu an oteller tarafında değil, iç kesimlerde. Yalnız Taşağıl (Serik) tarafına doğru ilerliyor, oradan Beşkonak-Köprüçay tarafına devam ederse Allah muhafaza durum iyice vahimleşir. Şu an devam eden yangınlardan, Oymapınar Barajının üstündeki alana, ve olası Köprüçay yangınında, karadan müdahele edilmesi çok ama çok güç.

Sabotaj olduğunu varsayarsak şunu sormak lazım; 2 günde ülkede 70 in üzerinde yangın çıktı, bir tanesi bile ilgili istihbarat alınamadı mı?

Diğer bir husus, biz ormanlaştırmıyoruz ülkeyi, sadece ağaçlandırıyoru. Aynı şey değil. Tutturmuşuz bir kızıl çam, her yere onu dikiyoruz. Yanan alanlar incelendiğinde, yangının en hızlı yayıldığı ve tekrar alev aldığı yerleri sonradan ağaçlandırılan alanlar.

Velhasıl kelam, belkide Antalya'nın en verimli en el değmemiş topraklarını kaybediyoruz. Nasip olursa hafta sonu o tarafa gidip, elimden geldiğince yardım etmeyi düşünüyorum. Ve dikim zamanı gelince ağaç dikmeye gitmeyi
Hatta motosiklet grupları olarakta bir etkinlik düzenlenebilir.

Dostum akdeniz havzasının doğal bitki örtüsü kızılçamdır. Burada başka bir ağaç yetiştiremezsin. Tabiat kabul etmez.
Yanan yerleri hiç ellemeseler 80 yıl sonra eski haline geri döner. Kızılçam ormanları yangınlara karşı tekrar eski haline dönecek şekilde evrim geçirmişlerdir.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Marmaristeki yangını söndürmek için motosikletli gençler şişe suyu taşıyorlar motorlarıyla...

Siyasal iktidar yıllardır nemi yapıyor...

2009 yılında orman bakanlığı tarafından THK'ya aldırılaran, parası kiralamayla ödenen THK'ya ait uçakların kullanılmaması için binbir bahane üretip kıvırıyor.

Her fırsatta, önüne geleni vatan haini ilan eden iktidar borazanlarına soru.

Bunun adı ne?

Not: Marmarisli motosikletli gençlerin videosu aşağıda...

https://www.facebook.com/groups/1093729524015573/permalink/4197319796989848/
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Bu sözün üstüne söz olmaz. Tıpkı ağa pohunun üstüne poh olmadığı gibi.
2017 yılı 30 Ağustosunda facebook'ta bir oduna "amk konuşan kerestesi" dediğim için, 2021 yılında tarafıma dava açıldı mesela.
Ama haksız mıyım?

https://www.haberasi.com/images/hab...et-eden-akp-li-baskandan-bir-skandal-daha.png

küfür hakaret etmeden eleştirelim tartışalım küfür ettiğimizde de olan gene bize oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Marmaristeki yangını söndürmek için motosikletli gençler şişe suyu taşıyorlar motorlarıyla...

Siyasal iktidar yıllardır nemi yapıyor...

2009 yılında orman bakanlığı tarafından THK'ya aldırılaran, parası kiralamayla ödenen THK'ya ait uçakların kullanılmaması için binbir bahane üretip kıvırıyor.

Her fırsatta, önüne geleni vatan haini ilan eden iktidar borazanlarına soru.

Bunun adı ne?

Not: Marmarisli motosikletli gençlerin videosu aşağıda...

https://www.facebook.com/groups/1093729524015573/permalink/4197319796989848/

koca yürekli gençler ALLAH Şahin Akdemir kardeşimize de rahmet etsin
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,259
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
küfür hakaret etmeden eleştirelim tartışalım küfür ettiğimizde de olan gene bize oluyor

Bana bir şey olacağından değil, devletin isterse istediğini çok rahat bulduğunu vurgulamak için verdim örneği.
Eski bir emniyet mensubu olarak Bursa'dan gönderilen talimat evrakını karakolda görünce oturma organımın kahkahalarını susturamadım. Bir satır yazı için on sayfa ekran görüntüsü ıvır zıvır almışlar.

Küfür konusuna gelirsek şair bile kifayetsiz kalmış zamanında.

D6Znsw1WAAAsHS-.jpg
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Siyasal iktidar yıllardır nemi yapıyor...

2009 yılında orman bakanlığı tarafından THK'ya aldırılaran, parası kiralamayla ödenen THK'ya ait uçakların kullanılmaması için binbir bahane üretip kıvırıyor.

Her fırsatta, önüne geleni vatan haini ilan eden iktidar borazanlarına soru.

Bunun adı ne?

Şunları diyorlar:
A. Yine tek parti sevdanız depreşmiş.
B. Bize koyun dediniz.
C. Bir suç olsa savcılar soruşturma açardı.
D. Büyük sorumsuzluk var. Ama yine de CeHaPe zihniyetine oy vermeyi düşünmüyorum.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Öyle demeyin yahu
Malum şahsın şahsına özel 8 adet özel jeti var
Şahsına özel sarayı var
Ormanlar
İçinde yaşayan canlılar
yok ya
onlara bir şey olmaz
otel yaparız geçer gider
çok ta takmayın kafaya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst