Zafer hocanın yayınladığı sarsıcı video.

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Plaka saklanmasının kanuni bir yanı da olabilir.

Ayrıca o yaratık bu aracı önümüzdeki günlerde başka birine satarsa ya da bu plakayı değiştirirse, plaka başka birine verildiğinde onu da zan altında tutabilir, plaka kısmı adli soruşturma için verilebilir, genel olarak yayınlanmasını ben doğru bulmuyorum.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Araba Sümbül olduğuna göre büyük ihtimal şirket aracı veya kiralık araç.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
forumun bazı kısımlarında kufur serbest olmalı.

ben böyle ....c.... nasıl kufursuz yorumlayabilirim ki s
 
Katılım
23 May 2020
Mesajlar
229
Bugün yayınlanan bir video gerçekten beni etkiledi. Tabi bunu doğrudan bu zamana bağlamamak lazım ancak ramazan ayında da bu tip vakalar daha sık olabiliyor, bu kişi oruç mu ya da bir şeye yetişiyor mu bilemem ama hiç bir bahanesi olamaz, kanun tanımazlık, psikopatlık, insan hayatını tehlikeye atma ne ararsan var. İşin en acı yanı yaşını başını almış biri. Buyrun yorumlayın...

https://www.youtube.com/watch?v=JOQH7f9zBxs&ab_channel=ZaferAKCAY

Ne önemi var ki sonuçta kasko var, biz ölsek veya sakat kalsak kasko onun arabasını yaptıracak. Biz öldüğümüzle yada sakat kaldığımızla kalacağız! Bir arabanın sizi yolda görüp sebepsiz yere sıkıştırması, önünüze kırması yada arkadan sıfır yanaşıp durmasının ne önemi var ki sonuçta kasko var. Bu tip insanların bir zihniyeti yok, belli bir sürüş stratejisi yok sürekli onu bunu sıkıştırmak motivasyonuyla davar gibi sürmeye odaklanmış gidiyorlar. Ehliyet sınavlarında keşke psikolojik bir sınavda yer alsa bu sınavlar ciddi bir şekilde yapılsa ve kalanlar bir daha ehliyet alamasa gerçekten insanlar çok rahatlar.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yunanistan'da ~4.000 km, Bulgaristan'da ~3.000 km, Romanya'da ~2.500 km yol gezdim. 1 kere dahi böyle bir andavalla karşılaşmadım.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Çöp kamyonlarından sızan sıvı büyük tehlike.
Kilometrelerce yollarda uzanıyor.
 
Katılım
21 Haz 2021
Mesajlar
26
Bu herif tam manasıyla psikopat. İnşallah boş yolda bariyerlere çarpar geberip gider. Gram üzülürsem.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok uzun yazarım ama çok kısa kesmek istiyorum...

ülkemiz; eğitimsiz, görgüsüz, varoş, insanlıktan çıkmış, ruh hastası, gerizekalı, dayak ve şiddet ile büyümüş, karaktersizlerin bol olduğu bir ülke, herkes buna göre yaşasın.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bursa mudanyada var bu modelden honda civic sedan koyu gri renkli araç kullanıyor. 2 sefer kendi şeridi boşken benim arabanın önüne kırdı kafa kafa giriyorduk.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst