Hgs Ogs kaçak geçişimi göremiyorum!

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkadaşlar bundan 20 gün önce İzmir-Aydın otobanına girerek hayatımda ilk defa hgs ogs zımbırtısına dahil oldum.

Daha önce hiç abonelik almamıştım. Bir hafta bekledim. Kgm sitesinden webihlaltakip bölümünü her gün düzenli olarak kontrol ettim fakat kaçak geçişimi bir türlü sisteme düşmüyordu.

Birkaç arkadaş hgs aboneliği çıkarmam gerektiğini söyledi. Hemen koşarak ptt bürosuna seğirttim ve bir abonelik oluşturdum. İçine mecburi olarak 50 lira bakiye koyuluyormuş. Hiç sesimi çıkarmadım. Hatta İşlem yapılırken içimden belli belirsiz duyulacak şekilde "yollar, köprüler, ehonomi coh eyi yiğenim" bile demişliğim vardır.

Aradan 20 gün geçti bakıyorum benim 50 lira ayna gibi orada duruyor. Normalde 15 gün içinde bakiyeden düşmüş olması gerekiyordu.

Neden böyle oldu?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Valla KGM kameralarının başında motor dostu birileri var galiba. =)

Sultanbeyli giriş Çamlıca çıkış bir dönem çok sık yaptığım bir kullanımdı, ara ara hiç çekmediği oldu.
Bir keresinde de Silivri'de arkadaşları beklerken kapalı bir gişenin altında durmuştum, dalgınlık yapıp oradan girdim otobana. Giriş yok, çıkış Mahmutbey, dedim ya cezalı tam ücret alırlar ya da belki kameradan biri bakar nereden girmiş diye (nasıl bulacaksa?) ona göre ayarlar. 2 gün geçti bir baktım, Ispartakule giriş Mahmutbey çıkış.? :D

yine de düzenli olarak bakmakta fayda var.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Bana hayatımda köprü parası hiç çıkmadı ne fsm ne boğaziçi. Okumuyo 20 kere geçmişimdir hiç biri yazılmadı.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Bana hayatımda köprü parası hiç çıkmadı ne fsm ne boğaziçi. Okumuyo 20 kere geçmişimdir hiç biri yazılmadı.

Hocam nasıl geçtiğinizi, hangi konumdan geçtiğinizi özelden iletirseniz çok sevinirim :mrgreen:

Yoksa okul masrafımın yarısı okul yolunda köprüye, benzine gidecek.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Genelde pek motoru plakadan okumuyordu.Bu otoyollarda giriş çıkış zamnını hesap edip ortalama hizdan ceza yazıcaz artık dedikleri dönem.Bu sistemdeki yazılımı güncellediler diye biliyorum.Ondan sonra benim plakayı daha çok okumaya başladı.Sizin orada durum nedir bilmiyorum.Belki yazılımı geliştirdiler ona paralel bazı kameraları iyileştirmiş olabilirler.Ama eskiye nazaran okuma kapasitesi arttı diyebilirim.
Çıkmadıysa devam.
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
479
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Etiket şart değil diye biliyorum. Geçmişte etiketi olmayan motosikletimin borçlarını kgm'nin sayfası üzerinden ödedim diye hatırlıyorum. Bir çok geçişimin okunmadığını da biliyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,843
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Genelde pek motoru plakadan okumuyordu.Bu otoyollarda giriş çıkış zamnını hesap edip ortalama hizdan ceza yazıcaz artık dedikleri dönem.Bu sistemdeki yazılımı güncellediler diye biliyorum.Ondan sonra benim plakayı daha çok okumaya başladı.Sizin orada durum nedir bilmiyorum.Belki yazılımı geliştirdiler ona paralel bazı kameraları iyileştirmiş olabilirler.Ama eskiye nazaran okuma kapasitesi arttı diyebilirim.
Çıkmadıysa devam.

Otoyolda TEM otoyoluna kınalıdan girip mahmutbeyden çıkan kardeşim motorla 121km/saat hızla ceza yemişti ortalama hız yüzünden. Arada mola yerinde durup çay içseydin demiştim ama acele etmiş yemiş cezayı. Beni uyarmıştı otoyolda hız yapma diye. zaten benim xmax'ın canı otoyolda hız cezası yemeye yetmez sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

Valla KGM kameralarının başında motor dostu birileri var galiba. =)

Sultanbeyli giriş Çamlıca çıkış bir dönem çok sık yaptığım bir kullanımdı, ara ara hiç çekmediği oldu.
Bir keresinde de Silivri'de arkadaşları beklerken kapalı bir gişenin altında durmuştum, dalgınlık yapıp oradan girdim otobana. Giriş yok, çıkış Mahmutbey, dedim ya cezalı tam ücret alırlar ya da belki kameradan biri bakar nereden girmiş diye (nasıl bulacaksa?) ona göre ayarlar. 2 gün geçti bir baktım, Ispartakule giriş Mahmutbey çıkış.? :D

yine de düzenli olarak bakmakta fayda var.

Düzenli bakılan sitenin adresi nedir? link verebilir misiniz?

Bende pttden alınma hgs kartı var, 6. sınıf olanlardan. telefona ptt'nin HGS uygulamasını yüklemiştim oradan bakıyorum ama bazı geçişlerim eksik olabiliyordu bazen.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Otoyolda TEM otoyoluna kınalıdan girip mahmutbeyden çıkan kardeşim motorla 121km/saat hızla ceza yemişti ortalama hız yüzünden. Arada mola yerinde durup çay içseydin demiştim ama acele etmiş yemiş cezayı. Beni uyarmıştı otoyolda hız yapma diye. zaten benim xmax'ın canı otoyolda hız cezası yemeye yetmez sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------



Düzenli bakılan sitenin adresi nedir? link verebilir misiniz?

Bende pttden alınma hgs kartı var, 6. sınıf olanlardan. telefona ptt'nin HGS uygulamasını yüklemiştim oradan bakıyorum ama bazı geçişlerim eksik olabiliyordu bazen.

Ezberimde yok ama ptt hgs kontrol falan yazınca çıkan bir site var. ilk üyelik sırasında belki kart no falan girmek gerekiyor olabilir, yanında olmasında fayda var. oradan bakılabiliyor.

Baktım şimdi https://hgsmusteri.ptt.gov.tr/hgs.jsf imiş adres.
müşteri hizmetleri girişinden kaçak + normal tüm geçişleri görebilirsin.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Hocam nasıl geçtiğinizi, hangi konumdan geçtiğinizi özelden iletirseniz çok sevinirim :mrgreen:

Yoksa okul masrafımın yarısı okul yolunda köprüye, benzine gidecek.

Plakalık bağlantısını içerden kırıyorsun, plakalığın zütü başı ayrı oynamaya başlıyor. Sadece kuyruk grenajına bağlı kalıyor. Köprüden geçerken de, tam okuma yerlerine yaklaşırken, 6. Vites 3bin devirde tam gazı bi veriyosun. Zangır zangır titriyor plaka, bırak otonom okumayı, kameradan baksalar da anlayamazlar :D, Özel otoyollorda bile okumamışlığı var, 7 noktadan geçmişim sadece ilk noktayı ve beşinciyi okumuş. Ertesi gün beşinci noktaya kadar olan ara geçişleri eklemişler ama 6 ve 7 yine yoktu :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
HGS olmadan giseden gectiginizde cezali yazilir, eger 15 gun icerisinde HGS abonesi olursaniz cezali gecis iptal olur, normal gecis ucreti kartinizdan kesilir. Sizin durumda garip olmus.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst