- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bundan 20 gün önce İzmir-Aydın otobanına girerek hayatımda ilk defa hgs ogs zımbırtısına dahil oldum.
Daha önce hiç abonelik almamıştım. Bir hafta bekledim. Kgm sitesinden webihlaltakip bölümünü her gün düzenli olarak kontrol ettim fakat kaçak geçişimi bir türlü sisteme düşmüyordu.
Birkaç arkadaş hgs aboneliği çıkarmam gerektiğini söyledi. Hemen koşarak ptt bürosuna seğirttim ve bir abonelik oluşturdum. İçine mecburi olarak 50 lira bakiye koyuluyormuş. Hiç sesimi çıkarmadım. Hatta İşlem yapılırken içimden belli belirsiz duyulacak şekilde "yollar, köprüler, ehonomi coh eyi yiğenim" bile demişliğim vardır.
Aradan 20 gün geçti bakıyorum benim 50 lira ayna gibi orada duruyor. Normalde 15 gün içinde bakiyeden düşmüş olması gerekiyordu.
Neden böyle oldu?
Daha önce hiç abonelik almamıştım. Bir hafta bekledim. Kgm sitesinden webihlaltakip bölümünü her gün düzenli olarak kontrol ettim fakat kaçak geçişimi bir türlü sisteme düşmüyordu.
Birkaç arkadaş hgs aboneliği çıkarmam gerektiğini söyledi. Hemen koşarak ptt bürosuna seğirttim ve bir abonelik oluşturdum. İçine mecburi olarak 50 lira bakiye koyuluyormuş. Hiç sesimi çıkarmadım. Hatta İşlem yapılırken içimden belli belirsiz duyulacak şekilde "yollar, köprüler, ehonomi coh eyi yiğenim" bile demişliğim vardır.
Aradan 20 gün geçti bakıyorum benim 50 lira ayna gibi orada duruyor. Normalde 15 gün içinde bakiyeden düşmüş olması gerekiyordu.
Neden böyle oldu?
Son düzenleme: