- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosikletimin yağ değişim zamanı geldi. Motoru ilk aldığımda servis kayıtlarına göre yağ değişimi yeni yapılmıştı ve 4000km de bir geleceksiniz dediler tamam dedim ancak geçen gittim honda servisi 350 tl fiyat çıkarınca açıkcası vazgeçtim ve kendim yapmaya karar verdim. Bu sebeple bugün bir abi tavsiyesi ile motul 5100 15w50 sipariş ettim. Ancak forumumuzda bir kaç eski konuda gördüğüm kadarıyla motul 5100 yağının vites sertleştirdiğini, debriyaj kaçırması ve titreşim yaptırdığı gibi yorumları görmüş bulundum. Bende merak ettim açıkcası güncel bi konu açarak sormak istedim. Sizce bu yorumlar doğrumudur ? Eğer öyle ise ürün elime geçmemişken geri yollamayı düşünüyorum. Aksi taktirde önerebileceğiniz farklı yağ ve markaları var mıdır ?