CBR 250R YAĞ DEĞİŞİMİ VE MOTUL

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
15-50 soğukken de sıcakken da daha kalın bir yağ.
Mesela 15-50'de yakıt tüketimi daha fazla olur. Motorun karşılaştığı direnç de daha fazla olur, ve standart iklik yağı 10-30 verilmiş bir motor için de 50 bence fazla kalın olur.
Kitapçığınız yoksa internetten bakın. Markalar nasıl yağ istediğini söylüyor.

Forumlarda ne bildiği belli olmayan insanların uydurmalarına maruz kalma ihtimalinden çok daha güvenli değil mi?
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
15-50 soğukken de sıcakken da daha kalın bir yağ.
Mesela 15-50'de yakıt tüketimi daha fazla olur. Motorun karşılaştığı direnç de daha fazla olur, ve standart iklik yağı 10-30 verilmiş bir motor için de 50 bence fazla kalın olur.
Kitapçığınız yoksa internetten bakın. Markalar nasıl yağ istediğini söylüyor.

Forumlarda ne bildiği belli olmayan insanların uydurmalarına maruz kalma ihtimalinden çok daha güvenli değil mi?

Peki sizce 10w40 ideal olurmu hocam ?
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Ustaların tafsiyesi.

ustam-aycicek-yagi-18-l__0803299747303278.jpg
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
15w50 çok yanlış bir yağ cbr250 için. Kitapçığında yazan 10w30 iyidir, olmazsa 10w40.. Ben tracer 700'de bile 10w40 kullanıyorum ki kitapçığında bile öyle yazar. Ondan bundan tavsiye yerine kullanım kılavuzuna uymanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
motorun yağsız kalmasın da hangi yağ olursa olsun. sanki herkes rossi de aradaki farkı anlıyor. 15 senedir motosiklet kullanıyorum çok değişik marka model yağ kullandım. hepsi aynı arkadaş (hissetme konusunda). iyi kötü diye hissetmemiz bizim için tamamen placebo.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
motorun yağsız kalmasın da hangi yağ olursa olsun. sanki herkes rossi de aradaki farkı anlıyor. 15 senedir motosiklet kullanıyorum çok değişik marka model yağ kullandım. hepsi aynı arkadaş (hissetme konusunda). iyi kötü diye hissetmemiz bizim için tamamen placebo.

Ben de bir süre kullandım motosiklet kullandım... Bir kez motora kalitesiz bir yağ koymak zorunda kalmıştım ve farkı anlamam için 2 sefer vites değiştirmem yetti :p

Farklı yağlar kullandım, 10-30 u bence deneyin cbr kullanıcısı arkadaşlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst