- Katılım
- 21 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,669
15-50 soğukken de sıcakken da daha kalın bir yağ.
Mesela 15-50'de yakıt tüketimi daha fazla olur. Motorun karşılaştığı direnç de daha fazla olur, ve standart iklik yağı 10-30 verilmiş bir motor için de 50 bence fazla kalın olur.
Kitapçığınız yoksa internetten bakın. Markalar nasıl yağ istediğini söylüyor.
Forumlarda ne bildiği belli olmayan insanların uydurmalarına maruz kalma ihtimalinden çok daha güvenli değil mi?
Mesela 15-50'de yakıt tüketimi daha fazla olur. Motorun karşılaştığı direnç de daha fazla olur, ve standart iklik yağı 10-30 verilmiş bir motor için de 50 bence fazla kalın olur.
Kitapçığınız yoksa internetten bakın. Markalar nasıl yağ istediğini söylüyor.
Forumlarda ne bildiği belli olmayan insanların uydurmalarına maruz kalma ihtimalinden çok daha güvenli değil mi?